Köszi a segítséget mindenkinek.
Holanp megyek vissza mert egy fontos alkatrészt nem raktunk fel. A hátsó sárvédő lemaradt most vettem észre, mondom felhozom a pincéből az aksit had legyen melegen. Erre látom felvertem a vizet és hoppá nincs sárvédő.
Az elmúlt 1 másfél hónapban ált a motor. Mondták, hogy elsőre tankoljak bele EVO-t. Haver meg még mondott valami tisztítót is hogy tegyek bele. Talán az injektorhoz kell a tisztító cucc. Ami viszont biztos, hogy valhonnan szerzek rá új matricákat. Csak találjak.
Most nézegetem és 2002 év végén lett forgalomba állítva szóval nem is 2003-as. 8125km van benne. Egy kis öregé volt. Teljesen megkímélt. Akitől vettem ők robogóval foglalkoznak. Nagyon jól összehaverkodtam velük. Ha valakinek kell robogó őket tudom ajánlani. Amennyire csak lehet átnyálazták. A computerével csináltak valamit de már nem emlékszem mit.
Lehet kinéztek ezért de sajnos nem. Én a hangja meg pár dolog alapján azt gondolnám simán 4ütemű. Mondjuk egy Piaggio Zip-em volt ezelőtt meg egy Piaggio Nrg mc2-es. Azok tuti 2ütemüek voltak.
Hát a 03-as széria már beteges volt ahogy kivettem pár emberke bajaiból.Remélem nem durrog-puffog és húz is.Ám gratula.Olaj mindig full szinti legyen és tele.
Tegnap este hoztam el és elég jeges volt az út de azért egy tisztább szakaszon kipróbáltam. Mint az atom. 75ig húzattam de hipp-hopp felgyorsult. Ha szombaton szép idő lesz megyek tesztelni.
Sziasztok.
Most vettem egy Aprilia Sr 50-est.
A gondom az, hogy nem tudom pontosan milyen típus és szeretnék megtudni pár műszaki leírást.
Állítólag 4ütemű. Na már ez elakasztott a hivatalos Aprilia oldalon mert minden Aprilia Sr 50 csak 2ütemű volt.
Azt tudom, hogy injektorors és 2003-as kiadás.
Pár kép, hátha az alapján valaki felismeri és megtudja mondani.
A hátulját nem fotóztam. A hátsó lámpák egymás melletti két kerek lámpa. Esetleg alvázszám alapján megtudhatom? Előre is köszi.
Hat pl nem tom hogy uj morinis hegerfejet talal e az ember 4-5e ert meg szivocsovet 1e ert meg karbit do-t 8e ert.De ezek nem uj arnak neznek ki.Persze van MF karbi uj olcson de a 2200 as rms szivocsonel ujban nem talaltam olcsobbat.Persze az uj jobb ez ketsegtelen viszont van hogy csak bontott jon szoba.Pl hegerfej.
Szia. Nekem ebből lett elegem...
Amiket felsoroltál bontott árakat, mert ugye sajna ezek az árak dívnak, ennyiért scooter oldalakon adnak új alkatrészt is.
Nagyon sok bontós és fiatal versenyző, nincs tisztába a jelenlegi árakkal,és van amikor jobban jár az ember, ha újat vesz.
Ezért nincs a motoromban bontott cucc...
Csak ez elgondolkodtató
végülis havertól venném....nem rég hozta.... ő se tudja mivan vele..nem foglalkozik vele...van még egy csomó neki....
köszi szépen az infot..pest messze van
kösz még egyszer!
Ha új akkor KB drága.Ha bontott akkor nem.Beszerzéstől függ.Igazából egy hiba szokott galibát okozni az még elviselhető.Összeadódó multihiba ritka.Ez annyit jelent hogy sok alkatrész nem szokott megzavarodni csak a nem normális szerelő vaktában mindent cserél mert fingja sincs mi a gebasz.Az szokott drága lenni.Javaslom hogyha pest megyében van a cucc beszélj meg egy időpontot apromotorral meg az eladóval és vigyétek le nagykátára a gépet állapotfelmérésre.Ha ő meg tudja csinálni akkor jó ha aszongya nem érdemes vele foglakozni akkor ne vedd meg.
huhh vhogy sejtettem h ez nem lesz egyszerű! akk ez kimarad! ha van vmi az injektorral akk az kb mennyi lehet? árba....gondolok itt felújító szettre stb..
Normális 1:
Malossi elektronikai átalakító cirka 62e körül
Bontott karbis hengerfej 4-5e
Bontott karbis szívócső 1000.-
Bontott 17,5-ös karbi 8-10e
Mauális szivató 5-8e attól függ mi van a karbihoz.
Pár vízcső sok szigszalag és huzalkötegel és valamit kéne kezdeni a hőgombával mert a karbisé más így kakukk annak is ha nem csinálsz valamilyen adaptert.
Megoldás 2:Komplett bontott kábelköteg,karbi,gyujtás,szívócső,szivató és az egész pakk.Ár beszerzéstől függ és sok meló meg hozzáértés.nomeg kell a kompresszor helyére egy dugót esztergáltatni.Sima egyszerű felhasználó a sufniban egyiket se tudja megoldani.Ha szerelő csinálja akkor + szerelő díjazása.
Mindkettő minimum 60-80e.
No és a barbárusz módszer:
Leszedsz minden inyektorcsatit de mindent bennehagysz csak felbaxol a szívócsőre a pillangó helyére egy karbit majd imádkozol hogy valamennyire menjen.Olcso de eléggé szivatós módszer és a műszerfalat is ki kéne kötni hogy a sok kétségbeesett hibaüzenetet ne lásd amit a computer küld.
szomorkodásra azért nincs okod,szép állapotban van
http://www.easyparts.nl/choose...