Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

RG6YC,RG6YCA.Szerintem motoros bolt vagy autós aki tud champion tud hozni ezt is.
Légyszi írjátok már meg mi pontosan annak a champion gyertyának amit a morinis di-tech be raktok ha köpi az ngk-t,és hol lehet rendelni?előre is köszönöm
nincs valakinek véletlenül 95-ös sr hátsolámpája eladó?
Majd viszem a szervizbe,és bassz...k neki valamit!
Nekem se.Mikor állt.
Ja !és köszi az infót,régóta olvaslak benneteket,csak még nem volt ezzel az olasz csodával semmi bajom !
Tavaly hozzá sem nyúltam és pöcre indult kikeletkor!De a berugó kar akkor is idegesít!
Hát annál a hosszú gyetyakulcs nem hátrány.Pedig jó az csak ne rúgd önindítózz.Nekem a kotvány ditekkből átalakított 10 perc alatt pöfögött.Igaz fél éve hozzá se nyúltam.
Pigi! 2 éves! Az előbb már mentem vele mert bemérgesedtem,de a berugó kar az nagyon gáz!
Melyik blokk?
Azt a gyertyakivételt nagyon eltervezték a digók
Na végre beindult,de nem rugdosásra!Ott valami gáz van,mert nagyon nyöszörög,és a kar sem akar visszajönni!Ott mi baj van?
Gyertya ki lis fecskendő kis benya be,vissza gyertya és rúgás.Ha ígyse akkó gáz van.
Segítettél,mert okosabb lettem!De már elfáradt a lábam a rugdosástól!
valszeg a karbiból elpárolgott a benzin és mivel akkor kap majd anyagot amikor indítgatod mert a "benzincsap" vákumos úgyhogy csak járó vagy forgó (rugás, indítózás) motornál folyik a benya.

és ha elpárolgott a benya akkor rugdalgasd párszor (ne önindítózz)
gázt nem húzz neki mert megszívja magát.

gáz nélkül rugdalgasd. ha kézi szivatós húzd rá.

el kell hogy induljon! kitartás párat rá kell rúgni.

remélem segítettem

üdv
Sziasztok!Mi a rákért nem indul a karbis sr-em!Mikor leraktam két hónapja még semmi gáz nem volt!1800 km-es!
Régen rossz.Szívtam azzal is.Cserélj hengert levegősre és nem lessz baj.
Azóta egy fekvő minarellisem van..:D
Párszor szétkaptam azt a francot.
Amúgy irtó szar légteleníteni a morinit.A pigin legalább olyan szelep van mint a fékeken lehet rá szilikoncsövet rakni és mehet egy üvegbe morinin meg minden zsuvás lessz.
Nyertél. Sr-n nem csináltam légtelenítést. A burgmanon már igen. Azt hittem a vízpumpánál van a légtelenítő csavar. Igazad van.
Az igazi légtelenítő a hengerfej tetején lévő csőcsatin van egy M5.ös csavar.A másik csak leeresztő lehet mert a hengerfej a legmagasabb pont a hűtőn kívül.
Mondjuk ha nem volt benne víz, akkor azzal kellene kezdeni, hogy feltölteni és légteleníteni. A légtelenítő csavart megtalálod a blokk jobb oldalán, a 3 csavar közül a felsőnek kellene lennie. Aztán meg kellene nézni mit történik. Igazából neked a tartályban nem kellene először látnod akciót, mert a termosztátnak zárva kellene tartania az hűtő felé vezető rendszert. Az is lehet, hogy nincs is termosztát már a gépedben.
remélem. Amugy néztem a tartájt járó motornál és visszafele is jön a viz.... nem tudom mi lehet a baj...
Nem megyek.Már nincs műszerfalam.Már ditrekk sincs.Csak karbis.Az is áll. Hideg van.Ha nem naggyal megyek.
Amúgy ez folyamat.Hengerfejes vol.Felment a vízhőfok az égbe.Majd vilűgított a lámpa.És leállt.
Bár nekem a nem létező levegő szenzor miatt világított.De elvolt vele.És amúgy se láttam a műszerfalat nagyon.
Van msn-em de ritkán szoktam használni, mert megtalál mindenki. Sajnos hiába csak egy kiolvasó tudná megmondani, hogy hol a hiba. Zoli is azóta is úgy megy hogy világít a lámpa. Így legalább jobban látja a műszerfalat. Hátha nem generál más hibát a szekér.