nah igen, de én pont egy iylent akarok venni.... nem biztos, hogy injektor gondja van! de kiváncsi vagyok mindkét variációra! kb mennyibe kerülne? miylen átalakításba stb
sziasztok
nekem van egy injektoros sr 50 em nem tudunk rájönni mi a baja ha beinditom hidegen kb 2 km t megy tökéletesen aztán a fordulatszám szépen visszaesik kb 5000 és 40 töl egyszerüen nem megy többet már arra rá jöttem ha ujrainditom akkor megint megy egy ideig aki tudna segiteni annak megköszöném
Buék mindenkinek!
Az a problémám h mikor "hideg" a motor akkor szépen adja a szikrát...
elindul, ketyeg pár percet és megáll.... szerintem valami bemelegedhet az elektromos cuccokból...ilyenkor nincs egy kanyi szikra sem....ha megint nem nyulok hozzá pár órát utána megint van szikra.....
Valamit 5let h mitől lehet?
Sziasztok,ja és BUÉK! mindenkinek. Egy kis érdekesség tőlem,jól jön ha már gyengusz az aksid Morinis Di-tech berúgókaros deklivel, tökéletesen műkszik ,semmi komoly varia !
Szia nem tudom, hogy az old Sr-en milyen technikai akadályok vannak a motoron kívül.
Elvileg 4 anyát, meg a gumicsövet leveszed a hengerfejről, mielőtt leengedted belőle a vizet.
Összerakásnál használj pasztát!
Lehet kapni autósboltban 300C-fokig hőállót.
Az elég lesz. Csak a gumitömítéseket kend vékonyan!
Bár nem tudom miért veszed le....ha nem fújja a vizet.
Sok sikert.
vizes old sr-em van, a hengerfejet muszáj levennem, mert nem tudom másképp kivenni a légtelenítő csavart, mert elbaszódott a feje. Nagy munka le venni a hengerfejet? Mire kell odafigyelni?
Kösz a segítséget!nagy nehezen beröffent,de majd jövőre megnézem a gyertyát,valahonnan szerzek hosszabbítót mert itthon nincs olyan hosszú gyertyakulcs!BUÉK!
kubikus! nekem is ugyan ez volt a problémám. nem indult pedig 2000km van benne.kiszedtem a akkumlátort,hátha lemerült,de semmi.a gyertya volt a hibás mert nagyon koszos,kormos volt.remélem tudtam segíteni.
Vki alakított már át injektoros sr-t karbisra? ha vki igen az legyen szíves írja le hogy hogyan lehet!
segítsetek légyszi!
nekem van egy injektoros sr 50 em nem tudunk rájönni mi a baja ha beinditom hidegen kb 2 km t megy tökéletesen aztán a fordulatszám szépen visszaesik kb 5000 és 40 töl egyszerüen nem megy többet már arra rá jöttem ha ujrainditom akkor megint megy egy ideig aki tudna segiteni annak megköszöném
Azért majd írd meg légyszíves mi a motorod baja gyújtásügyileg. Köszi, tanulni sosem késő.
nem tudja valaki hogy azSR 50 DI-TECH milyen blokkos
minarelli vagy morini?
Köszönöm!
Valószínű a CDI adta meg magát, ez a jelenség jellemző rá.
Próbálj valakinek a robogójáról átcserélni és ha úgy jó akkor biztosan ez a hiba.
Az a problémám h mikor "hideg" a motor akkor szépen adja a szikrát...
elindul, ketyeg pár percet és megáll.... szerintem valami bemelegedhet az elektromos cuccokból...ilyenkor nincs egy kanyi szikra sem....ha megint nem nyulok hozzá pár órát utána megint van szikra.....
Valamit 5let h mitől lehet?
Mostanába kicsit nehezen indul (4-5-dik indítás) és gondolom gyertya baj az biztos h megkell takarítani de ki is cserélem inkább.
Elvileg 4 anyát, meg a gumicsövet leveszed a hengerfejről, mielőtt leengedted belőle a vizet.
Összerakásnál használj pasztát!
Lehet kapni autósboltban 300C-fokig hőállót.
Az elég lesz. Csak a gumitömítéseket kend vékonyan!
Bár nem tudom miért veszed le....ha nem fújja a vizet.
Sok sikert.
Eladósorba került a mocim.
Adatlapon elérhető, és megtekinthető!
Area 51.