Na megvolt az injektor takarítás, a szellőztetés, és a gyertyacsere is.
Pöccre beindult, alapjárat is jó volt, viszont szintén lomhán veszi a gázt, és füstöl is, és a gyertya tiszta korom. Ötletem nem sok van, hogy miért lehet, a nyomáshatároló jónak tűnt, kompresszornyomás is jó. Valahonnan rossz értéket kap szerintem, de nem a hőgombától,mert az új. Most lenne jó az a bizonyos diagnosztika, vagy egy új alkatrész mindenből, és kiszűrni mi a nyűgje.
Sziasztok
Csak azt szeretném kérdezni hogy a képen látható alk. az ugy nevezett immob.antenna?ha valakinak volt márdolga vele és felismeri jelezzen vissza.
köszi
üdv busi
Lehet tele van már a henger levegőztetni kéne és valszeg gyertyát cwserélni valszeg az inyektorfej nyomáshatárolója krepált be.Egy nyomásmérős kompresszort a benzincső helyére rakva lehet ellenőrizni ha jól tévedek 2,4 bar felett a visszafolyó csatiján kéne a levegőnek jönnie alatta a levegő inyektor felé ha nagyobb nyomásnál is a levegő inyektor felé megy akkor túl sokat kap.
na összeraktam új O gyűrűkkel, viszont nem indul, és szerintem rettentő sokat kap, mert 3 másodperc indítózás után a gyertya el van ázva. porlaszt szépen,de soknak találom az ökölnyi felhőt,amit csinál, vagy normális mennyiség ez?
tanácstalan vagyok kicsit.
Hát evvel lehet gond.O gyűrűt cerélni kell a koxosodás max kívül takarítható de ez is okozhat galibát.Fel kell a kivett inyektorfejre dugni majd mindent rácsatlakoztatni és még kint indítózni ha nem egy irányba spriccel akkor nagy gond nem lehet max a nyomás.
Zoli...
Leszedtem az injektort, és ha nincs rajta a levegő, akkor faszán lövi messzire a benyát, az jó gondolom, viszont kihúztam a hengerfejből azt a henger alakú izét amin van a csöcs plusz a csati, gondolom az porlassza el a benyát, na az viszont szarrá volt kokszosodva, meg O gyűrűket is cserélem mert az összes el volt szakadva.
Üdv
köszi Zoli, reméltem hogy Te fogsz nyilatkozni a dologban,mert Te azért tapasztaltabb vagy jóval ditech ügyben,mint az átlag.
Az injektort ma leszedem, meglesem hogy porlaszt e rendesen. Az nyomáshatárolónak 2,3nál kell visszafelé elengedni a naftát ha jól sejtem.
A gyertya kormos és benzines mikor kiveszem pár indítózás után.
Majd beszámolok ma, hogy mire jutoittam.
Köszi az eddigieket.
Sajnos sokminden hiba lehet benne.AC nyomást kéne mérni majd engedési nyomást is.De lehet túl hideg van neki.Trutyit kitakarítani gyertyát cserélni.Lámpának égnie kell míg be nem indul.Ja és levett inyektorfejnél hogy porlaszt szépen apró cseppekben kúp alakban nagyon ködszerűen?
Sziasztok.
Régebben jelen voltam ezen a fórumon, akartam venni egy sr-t, és most végülis cseréltem a BWS-t egy morinis ditechre, plusz még pénzt is kaptam....Na mielött mindenki lehurrogna hogy biztosan valami hulladék a paripa, annyira nem, sőt lehet hogy Ti ismeritek is, majd teszek fel képet, volt főnököm vette, de nem ment neki rendesen cserélt hőfok gombát ,termosztátot, remélvén hogy nem fogja enni a gyertyákat,de hiába.
Én gondoltam belevágok, és rendbeteszem.
Na és itt jön képbe a segítségkérés, ami inkább csak tanácskérés egyenlőre.
Kompresszor 6,3at nyom, pillanatok alatt, és tartja.
Ma cseréltem az AC pumpa csövét, ami megy az injektor fejre, mert eresztett,reménykedtem hogy megoldja a problémát,de nem. Elöször is, az injection check nem alszik el, csak miután beindul, ami nem mindig elsőre megy. Ha beindul, akkor az alapjárat jó, viszont lomhán reagál a gázra, magasabb fordulaton teljesen jól megy.
Namármost, gyertya ki, kormos nagyon, modnom ez így nem jó, végigmegyewk minden mechanikus hibán, ami csak lehet, aztán majd lesz ami lesz.
A kompresszor csövében valami fehér olajszerű trutymó van, ami az injektorhoz kerülve szerintem nem túlzottan jó.Gondolom ott csak levegőnek szabadna közlekednie.
Egyrészt mitől lehet, másrészt ez akadályozhatja a porlasztást is? Szerintem csak pisál az inj fej.
Várom valaki hozzászólását a dologhoz.
Köszönöm előre is.
Üdv
Teljesen egyedi előbb a mintát kellett kidolgozni utána magát az idomot.KB 3x feszültem neki így húzósabb az anyagköltség is és kellett volna vákumzság meg miegyéb (főleg hozzértés) akkor nem kellett volna annyi gitt.
Ezek a sebességmérő szerkezetek nem pontosak!
Mivel egy ilyennek a bevizsgálása és hitelesítése 80-100.000.-Huf között mozog. ( Nálunk a tüzépen a mázsát 2K-ért hitelesíti az O.M.H.) 2 évente...
Én is észrevettem, hogy nem mindíg pontosan mér, és ahány mérő annyi adat...
Szerintem vagy elírtad, vagy félrevezettek...
50-esre minek a 70-es hengerfej? A 70-es hengerre szoktak 50-es hengerfejet rakni, úgy hogy szélesítik 47 mm-re az égésteret.
Az 50-es hengerátmérő 40 mm. Képzeld el fordítva!
Az hogy magasabbról indul, a kuplungrugóktól lehet. Valszeg erős rugók vannak benne, és azért. Gondolom van rajta tuningkipu is...
Pöccre beindult, alapjárat is jó volt, viszont szintén lomhán veszi a gázt, és füstöl is, és a gyertya tiszta korom. Ötletem nem sok van, hogy miért lehet, a nyomáshatároló jónak tűnt, kompresszornyomás is jó. Valahonnan rossz értéket kap szerintem, de nem a hőgombától,mert az új. Most lenne jó az a bizonyos diagnosztika, vagy egy új alkatrész mindenből, és kiszűrni mi a nyűgje.
Csak azt szeretném kérdezni hogy a képen látható alk. az ugy nevezett immob.antenna?ha valakinak volt márdolga vele és felismeri jelezzen vissza.
köszi
üdv busi
tanácstalan vagyok kicsit.
Leszedtem az injektort, és ha nincs rajta a levegő, akkor faszán lövi messzire a benyát, az jó gondolom, viszont kihúztam a hengerfejből azt a henger alakú izét amin van a csöcs plusz a csati, gondolom az porlassza el a benyát, na az viszont szarrá volt kokszosodva, meg O gyűrűket is cserélem mert az összes el volt szakadva.
Üdv
Az injektort ma leszedem, meglesem hogy porlaszt e rendesen. Az nyomáshatárolónak 2,3nál kell visszafelé elengedni a naftát ha jól sejtem.
A gyertya kormos és benzines mikor kiveszem pár indítózás után.
Majd beszámolok ma, hogy mire jutoittam.
Köszi az eddigieket.
Valaki meg tudná mondani, hogy be lehet tolni a robogót?(hogy elinduljon)
Régebben jelen voltam ezen a fórumon, akartam venni egy sr-t, és most végülis cseréltem a BWS-t egy morinis ditechre, plusz még pénzt is kaptam....Na mielött mindenki lehurrogna hogy biztosan valami hulladék a paripa, annyira nem, sőt lehet hogy Ti ismeritek is, majd teszek fel képet, volt főnököm vette, de nem ment neki rendesen cserélt hőfok gombát ,termosztátot, remélvén hogy nem fogja enni a gyertyákat,de hiába.
Én gondoltam belevágok, és rendbeteszem.
Na és itt jön képbe a segítségkérés, ami inkább csak tanácskérés egyenlőre.
Kompresszor 6,3at nyom, pillanatok alatt, és tartja.
Ma cseréltem az AC pumpa csövét, ami megy az injektor fejre, mert eresztett,reménykedtem hogy megoldja a problémát,de nem. Elöször is, az injection check nem alszik el, csak miután beindul, ami nem mindig elsőre megy. Ha beindul, akkor az alapjárat jó, viszont lomhán reagál a gázra, magasabb fordulaton teljesen jól megy.
Namármost, gyertya ki, kormos nagyon, modnom ez így nem jó, végigmegyewk minden mechanikus hibán, ami csak lehet, aztán majd lesz ami lesz.
A kompresszor csövében valami fehér olajszerű trutymó van, ami az injektorhoz kerülve szerintem nem túlzottan jó.Gondolom ott csak levegőnek szabadna közlekednie.
Egyrészt mitől lehet, másrészt ez akadályozhatja a porlasztást is? Szerintem csak pisál az inj fej.
Várom valaki hozzászólását a dologhoz.
Köszönöm előre is.
Üdv
Nézz szét itt esetleg!
Egyébként igen, sport kipufogó is van rajta.
Még két kérdés!:)
1. Mi az?
Kipufogó fölött, az ülés alól kifelé hajló fémdarab csak a jobb oldalon. kb. 10 cm.
2. Hátsó lábtartóféleséget lehet/szoktak rá szerelni? Csak, mert elég colos vagyok és úgy kényelmesebb lenne szeintem, ha hátra raknám a 46-ost!:)
Mivel egy ilyennek a bevizsgálása és hitelesítése 80-100.000.-Huf között mozog. ( Nálunk a tüzépen a mázsát 2K-ért hitelesíti az O.M.H.) 2 évente...
Én is észrevettem, hogy nem mindíg pontosan mér, és ahány mérő annyi adat...
50-esre minek a 70-es hengerfej? A 70-es hengerre szoktak 50-es hengerfejet rakni, úgy hogy szélesítik 47 mm-re az égésteret.
Az 50-es hengerátmérő 40 mm. Képzeld el fordítva!
Az hogy magasabbról indul, a kuplungrugóktól lehet. Valszeg erős rugók vannak benne, és azért. Gondolom van rajta tuningkipu is...