hello
hát igen első gondolatom nekem is az volt nagyobb karbi de van egy aeroxos haverom neki 70-es a motorja jól is megy és azon is csak 12-es karbi van
12-est ne fúvókázz! Vegyél 17-est azzal jó lesz!
De ha nem akarod akkor vedd ki, és nézd meg! Többféle fuvival gyártották, állítólag. 15-el nagyobb mehet is bele, de sokat fogsz vele szívni, mert nehéz beállítani.
A Zx nagyot öblít, és kell neki bőven a nyál, hogy fent ne ragadjon meg!
Sok sikert....
Hello
12-es dellotrotba mekkora a gyári főfuvoka mert vettem az sr-mre egy leo vince tt és csak szivatóval megy rendesen szerintetek mekkora kéne bele? (karbi nem koszos)
szia tom nem ide tarozik montad kimehetnénk egyet motorozni dt-vel
énekem meg igazán marcaltőn van a motor.
esetleg nem adsz egy msn címet vagy email címet és ott jobban tudnák beszálni
köszi
martin
Hello! Egy kis segítséget szeretnék kérni. A Mocimat ( di-tech Morini) nemrég újítottuk fel( Új variátorszíj,görgők, kontrasztrugó, a henger meg lett fúrva, új dugattyú, főtengelyszimmering+csapágy) szerelő össze is rakta csak sajna azóta csak kb. 50 km-t mentem vele, mert beköszöntött a szar idő. A minap kimentem a garázsba h kicsit beindítsam, járassam de nem sikerült életre keltenem.Akksi jó meg tekeri is, gyertyát állítólag újat tett bele a szerelő. Kiszedtem, hát elég fekete volt szal megtakarítottam, de így sem indult. Mi lehet a gond? Az injektorom szar volt és ki lett cserélve egy másikra ami nem műanyagfedeles hanem alumínium és állítólag indításkor vmivel több benzint kap, ami útközben amúgy elégne. Lehet ezzel vmi összefüggésben a hiba? Előre is köszönöm
Má viszket a kezed vagy mi?
Még legalább 2,5 hónap van még belőle.Tegnap majdnem csapattam egyet alapon pöfögött a robesz de 20 perc után is 23 fokos volt a víz benne így visszatóltam.Sajnos ez 35 fokra van optimalizálva így majd nyáron.
Sziasztok!nekem van egy di-tech em morinis,és élég gyakran megeszi az ngk gyertyát!Már volt szakszervízbe többször,de semmi eredmény!Mi lehet a probléma?valaki adhatna valami tippet!előre is köszi!
Ugyanúgy ZX-et szolgált..
hát igen első gondolatom nekem is az volt nagyobb karbi de van egy aeroxos haverom neki 70-es a motorja jól is megy és azon is csak 12-es karbi van
De ha nem akarod akkor vedd ki, és nézd meg! Többféle fuvival gyártották, állítólag. 15-el nagyobb mehet is bele, de sokat fogsz vele szívni, mert nehéz beállítani.
A Zx nagyot öblít, és kell neki bőven a nyál, hogy fent ne ragadjon meg!
Sok sikert....
12-es dellotrotba mekkora a gyári főfuvoka mert vettem az sr-mre egy leo vince tt és csak szivatóval megy rendesen szerintetek mekkora kéne bele? (karbi nem koszos)
énekem meg igazán marcaltőn van a motor.
esetleg nem adsz egy msn címet vagy email címet és ott jobban tudnák beszálni
köszi
martin
Már nagyon kerülnék egyet. Most a kamrába a moci. Sajnos igen még sok idő van, mire lehet motorozni.
Ha volna kedvetek egyet túrázni kismotorjaitokkal, akkor vegyetek fel az adatlapomon levő msn-címre!
Még legalább 2,5 hónap van még belőle.Tegnap majdnem csapattam egyet alapon pöfögött a robesz de 20 perc után is 23 fokos volt a víz benne így visszatóltam.Sajnos ez 35 fokra van optimalizálva így majd nyáron.
De fuckingosul jó lenne motorozni egyet. Kár, hogy ilyen büdös hideg van.