Hideg van...A dobban a gyapot bevizesedik ,miután leállítod.Nekem is prüszköl hidegen,aztán mikor bemelegszik akkor kiszárad.nyáron minimális,ilyenkor télen többet köpköd.Kocsiknál is megfigyelheted ezt a jelenséget,kondenzvíz,nem hiba.
Sziasztok!
Meg tudná mondani nekem valaki,hogy mennyibe kerül kb egy 97-es sr50-hez egy első idom?Az egész orr rész.És hol érdemes keresgélni?Előre is köszi
Oké,akkor lehet hogy a semmiért hagytam ki legalább 3-4 hónapot motorozás nélkül:S Lehet ha nem vittük volna el és csak egy gyertyát cseréltem volna szerintem még mindig motoroznék
Mert elötte nem volt semmi komoly baja!
És köszi a válaszod
Szia!Egyáltalán nem kizárt,hogy a dugó miatt nincs benne erö...Pont itt volt erre egy példa,volt egy srác már mindent megpróbált és mégsem indult be a motorja.Elötte szervizben volt fúrás uj dugó.Ment egy darabig aztán erötlen lett,a végén meg már be sem indult....
elkezdte vadul cserélgetni a dolgokat benne,vett egy vadi új kompresszort majd 30ezerért,de nem lett jó.A végén eladta kompletten a motort működésképtelenül,mondván,hogy injector hibája van...90ezer Ft körül.Aki megvette átalakította karbisra,de továbbra sem indult be,aztán mikor véletlenül megtekerte a variónál a főtengelyt,érezte,hogy semmi kompresszió nincs a motorban...Az a dugattyú amit beletettek,nem ditechbe való volt.Szétszedte,megfúratta,új dugó és ketyegett is mint egy svájci óra Másnap eladta 170ért...
Mindezt csak azért írom le,mert tényleg van olyan hiba amire nem is gondol az ember,föleg ha elötte "szakember" csinálta a motort.
Tehát,lehet,hogy neked is csak hasonló dugattyú van benne,de nem az ami belevaló...
Bocs...
akkor ha segítessz, 19es tuning karbid nincs véletlen elfekvőbe?
és kerüljétek a csávókát.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Köszi a válaszokat,igen érdekelne a dolog,hogy mennyibe kerül,stb stb.Köszi
Meg tudná mondani nekem valaki,hogy mennyibe kerül kb egy 97-es sr50-hez egy első idom?Az egész orr rész.És hol érdemes keresgélni?Előre is köszi
Mert elötte nem volt semmi komoly baja!
És köszi a válaszod
elkezdte vadul cserélgetni a dolgokat benne,vett egy vadi új kompresszort majd 30ezerért,de nem lett jó.A végén eladta kompletten a motort működésképtelenül,mondván,hogy injector hibája van...90ezer Ft körül.Aki megvette átalakította karbisra,de továbbra sem indult be,aztán mikor véletlenül megtekerte a variónál a főtengelyt,érezte,hogy semmi kompresszió nincs a motorban...Az a dugattyú amit beletettek,nem ditechbe való volt.Szétszedte,megfúratta,új dugó és ketyegett is mint egy svájci óra Másnap eladta 170ért...
Mindezt csak azért írom le,mert tényleg van olyan hiba amire nem is gondol az ember,föleg ha elötte "szakember" csinálta a motort.
Tehát,lehet,hogy neked is csak hasonló dugattyú van benne,de nem az ami belevaló...