Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aruhaz@citybike.hu
robogotuning tudnál nekem egy e-mail címet alvázszámmal kapcsoltaba kellen csak nem akarok kiirni ilyet
Kétütemû motorolaj (ajánlott): IP PRO GPX2 vagy GREEN HIT 2, vagy Agip SPEED 2T.
Az Ön által választott másféle motorolajnak, csakúgy mint az ajánlottnak, jó minôségûnek kell lennie amelynek teljesítményszintje
eléri, vagy meghaladja az A.P.I. SJ elôírásait
Ja.Angol.Nem baj viszonylag fiatalt vennék 1-2 évest.Németeknél sok van.Szerintem a menetek már metrikusak.Az elektronika,futómű,fékek full japán.Nissin radiális fékek stb.....

TDM-et meg asszem láttam az utcánkban.Nekem nagynak tünt.Vagy az SV volt kicsi.
A szalonba az agip-ot ajánlják, mert ezt támogatják. Ebből is van fél szintetikus és full szintetikus is. Agip speed az full szinti. A lényeg a full szintin és van és hogy legyen valami márkája. Akár a fehér kenyér, akár a fehér kenyér. A jó olajat meghálálja a gép.
Triumph-ot? Angolt? Az alkatrész nem lenne nehézkes? Még a csavar menete is fordított tudtommal.

Nem olyan nagy a tdm. Ültem is már egyen. Ha tavasszal lesz szegeden teszt vezetés megyek és kipróbálok egyet. Sajnos nem volt képem elkérni attól sráctól a gépet, amelyiken ültem.
Ha jól látom ez full szintetikus olaj? Akkor az alább emlitett olaj abszolút nem jó?
Nem-nem.Először is a kis bugyikékel nagyon meg vagyok elégedve.Jó az állapot.Volt benne 4300 Km mikor megettem most 9000 egy zsír verda.Elég az ereje legalább 3-4 évig az tuti.Városi városközi közlekedésre szerpentinre pont elég meg arra az évi 1 nagy túrára amit tervezek.Ha mégis cserélném csak egy tipus jöhet szóba nálam és ez a street triple R esetleg az ezres speed triple.Más a kínálatot ismerve nem.
A nagy túrázó TDM pont városban nem lenne ideális a mérete miatt.Láttam és hát elég romedár ez hátrány.Ha mennék mondjuk évi 20e-ret túrán autópályán akkor tényleg jó de így nem.
Néztem a youtube-n a gyorsulásokat néztem a honda x11-et, de hát baz az 1-esben megy 100-at. Azért az mégiscsak durva, hogy többnyire városban használom. Nagyobb kerék is kellene, hogy ne fogjon meg minden gödröt. A burgit meg nem akarok eladni. Úgyse adnának érte semmit sem. Esetleg még egy bmw f650 vagy amiket már 1,5 éve figyelek a yamaha tdm-ek. 850-900 ccm. Szerintem az már tol, de az már majdnem 1 milla, amire megint csak nem lesz pénz.... áhh nehéz ügy.
Te nem gondolkozol cserén? Nem rágódsz a stradán? Nagyon olcsón vannak fenn azok is.
Hááááát adrenalin nem ömlik de attól még jó móka.Inkább egy szerpentinezés.Az jobb.Ha ilyen nagy tolás kell akkor inkább az ezres a jobb választás.
De én maximálisan meg vagyok elégedve.Arra amire kell tökéletesen megfelel.Jövőre már kisebb túrákat is tervezek ha pénz és idő megengedi.
Azért egy 500-as cb szerintem nem húz nagyon. Ha veszek egy másikat akkor húzzon mint állat. Az sv azért gondolom rendesen tol.

Visszaültem pár hónapja a volt ditechemre. Mondja a srác kinek eladtam nagyon húz. Hát mit mondjak, nem mondom, de nekem sehova sem ment. Mikor átültem a fazer 600-asra a burgman nem ment sehova. Meddig kell emelni a lécet?
Olyat szeretnék amit ha húzod meguegrik az adrenalin. Gondolom az sv az ilyen. Van még idő gondolkodni.
Ja ha nem akarsz gyorsan menni akkor jó.Bár én se megyek valami halál sebességgel.A forgalom nem engedi.Autópályát meg rühellem.Honda 500-as CB-k is mennek KB ennyiért.
Szerintem nem fognak foglalkozni vele. Tényleg nem drága ez az sv. Én olyan motort szeretnék ami ülni kell. Nem akarok bedőlni. 120 felett sem akarok menni, de addig az órát ne lássam úgy menjen fel. A burgman marad.Mellé nézek valamit. Lehet, hogy lesz 1-2 év is mire lesz lé. Először fürdőszoba felújítás... Meglátjuk.
Bár 300-ért már láttam SV-t is.
Hát az egy henger nem a legjobb hosszú túrára de fene tudja lehet jó bár veseköved nem lesz.
SV-t csípem nagyon szép jó és kényelmes.Konstruáltam egy csomagtartót rá viszonylag jól szuperál szerváltam dobozt hozzá csak az idő már nem kedvez a kóválygásra.Most punyesz megy, ha van időm SV így ditekk eladva karbis meg egütali óta talán 1x volt beindítva.
Viszont annyira zsufi gödöllő hogy valszeg rendberakom a rohadványt és beviszem melóba az ügyes bajos dolgok intézésére.Űvöltő vázszám nélküli kókány idomos SR-el fogok városon belül szaladgálni.Kiváncsi leszek mikor bax meg a yard.
Upload complete. Az alábbi link jó, de még egyszer: sr, ditech doksik

Gondolkodok egy másik motor vételén. Láttam egy igen jó vételt. Egyenlőre lebeszéltem magam, nincs lóvé, majd ha megerősödök stb. Kellene egy másik motor, ami váltós és van nyomaték.
Erre gondoltam. dr 650
A forgalomba helyezés 1k még ha lennének egyáltalán papírjai. Egyenlőre nem veszek semmit.

Neked hogy szuperál az sv? Szereted? Kényelmes? Mit használsz sűrűbben? sv/sr/punto
Nem azé szóltam.Nekem má nem kell.Busika most lép be a ventillátor hatókörébe szegény hamarosan repülni fog a ..... Bár jó lenne megvenné a compit.
Veled mizujs,
A tököm kivan véletlenül a régi webserverre töltöttem fel. 2 perc és fent van a jó link, illetve jó lesz amit belinkeltem.
Mondjuk nekem nem találja a servert.
Itt van jónéhány cucc amire szükséged lehet.

- ditech teszt,
- ditech workshop handbook
- sr használati útmutató
- sr, sr ditech kezelés és használati útmutató (magyar)
- egyéb cucc.

Akit érdekel fent hagyom egy pár napig. sr, ditech doksik
Persze.Vedd meg az enyémet.
Ha kint hagyom az akksit nekem is felejtős a beindulás.

A ditechnél a hidegindítási részt is a computer végzi, úgyhogy piszkálni nem lehet.
Hello
Én úgy csináltam hogy kivettem minden este az aksit és bevittem a jó melegre, és másnap gond nélkül beindult.Mig kinthagytam az aksit a hidegben akkor be sem inditotta.
Sziasztok nekem egy 2003 -as morini blokkos sr 50 ditechem van !
Ahogy hül az idő egyre nehezebben indul az aksit cseréltem benne a gyertyám kivettem megnéztem fekete kormos ngk cpr8e van benne tulajdonképp kinszenvedés beindítani hidegen, melegen nincs vele gond jól megy!
Tudja valaki esetleg ebben a hideg indító rész hogyan működik?
Esetleg valakinek van hozzá egy normális angol szerviz manuálja?
thx.
Köszi a képeket .sajna ez az alkatrész is hiányzik! De sebaj.