Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keréknyomás mérő.Valahogy kendácsold rá és indítózz.Tuti a siker.
Ti mivel szoktatok a kompresszorba nyomást mérni.....és hogyan?
Van itt egy egy kompresszió mérő óra de az meg sem mozdul!
Hello. Engem is érdekelne a kipu, hogy mennyibe kerül külön?
Kicsit olvass vissza mindenkinek ez a gondja.Sajnos többismeretlenes a dolog.Legnagyobb % ban a kompresszor a ludas de lehet az inyektorfej a benne levő mechanikus nyomáshatároló szelep a nagy zöld mágnesszelep a levegő inyektor a hőgomba a pillangó szelep a vezetékköteg zárlata miatti adattévesztés maga computer hibája kopott motoralkatrészek stb,stb.Na a hibák sokrétűsége és mondjuk összeadódása miatt szorul a dolog fejvakarásra.Nem egy jól körülírható egyszerű gond van pl. fuvókacsere oszt megy alapon van a dolog sajnos.Mérni kell és kizárni a hibákat így csak meg lesz a ludas.
De én kompresszor és hőgombahibára gondolok elsőre.
helló a kipufot menyiért adod külön? írj légyszi emailt:ubul_kutya@hotmail.com
szevasztok! most hoztak egy '02 sr ditechket és két kérdésem lenne:
mitől van az hogy akár milyen gyertyát rakok bele mindig be kormoli a nyavajás?
a másik meg hogy a légszűrő ház és a blokkot össze kötő csőnek mennyire fontos szerepe van a tökéletes működéshez?
a motorba 13 ezer km van ...
válaszotokat előre is köszönöm
Üdv ! ÉRDEKEL VALAKIT? STAGE6 KIPU,TOP CSILLAPITÓ,70 MALOSSI HENGER.vizes minarellin volt.
Kössz a segítséget, és a gyors válaszokat!
Köszi a segítséget. Én eddig kalapácsal feszítettem oda a kűlső tárcsának de arról már a letörtek a propelerek, ezt az újat nem akarom szétcincálni. Légkulcsom meg nincs.
Na az érdekes.Be volt húzva.Jog 3KJ.Elforgott anyira tré a fékje.kalapács+véső segített.
Blokkoló......
Húzd be a hátsó féket! Menni fog...
Blokkolóval.Mint a flex kulcs csak nagyobb.Pár vsdarab izlés szerint összehegesztve a tuti megoldás.Vagy a légkulcs.
a kuplungharangot hogy tudom leszedni? mert eddig még nem sikerült leblokkolnom, mindig elforgott!:(
Én alulra, a variótárcsa alá ahol a görgők vannak, betettem egy 5-ös acélrudat, hogy a tengő ne bírjon elforogni, és leesett az anya magától...Ugyanígy ment össze, csak nem kell állat módon meghúzni.
Forgásiránnyal lazul, ergo magától nem tekeredhet le, csak ráhúzódhat.
Helló!
Nem akar indulni a ditekk.....Fél óráig kell önindítóval tekertetni mire nagy nehezen indul,ha indul akkor is csak ugy ha félig ráhuzom a gáz....alapjárat nincs,menet közbe durrog, gyertyát meg kormolja mocskos módon...pedig most vettem bele ujat....
Ja és melegen is ezt csinálja nem csak hidegen!
Sztetek kompresszor v. kompresszor?
Légkulccsal
Igen van alatta hézagoló igy pont ráfekszik a szíj a tengelyre. Majd ha lessz egy kis időm kiszedem. Egyébként hogy lehet a kűlső szíjtárcsát a legegyszeűbben leszedni hogy ne törjek le róla egy propellert sem?
Olajtartályod van neked is a gépben computert meg vedd meg tőlem.
A computer és az olajtartály kivételével mindent.
Szia Zoli
Ha jól gondolom akkor ezek morinis ditech cuccok állapottól függetlenül szerinted tudnám valamelyiket használni az én pigis blokkomhoz?
Az első-külső tárcsát leveszed, alatta van hézagoló alátét? Ha van vedd ki...
Hello!
megmérettem a kompresszort 7 barig siman elmegy(sajnos)
ugyhogy dombon ülő fücsomo lettel
Sziasztok skacok
akinek sr factory ditech je van legyen szíves nézzen ajobb taposó alá ilyent lát computer gyanánt,vagy nekem ezt is kicserélték a garenberek!Szóval ez e a gyári compi vagy nem ?
köszi
busi
Kipuff gyári sr sport, karbi delorto 12-es. régi blokkomal nyolcvan felett ment de azon nem malossi varió volt hanem gyári kopott.
Ha a végsebességet akarod növelni, hiába változtatsz a rugón vagy a súlyokon....Azzal csak a váltási intervallumot állítod...Nézd meg a szíjat, hogy honnan indul! Ha az első tárcsán összébb tolsz, kicsit gyengébb lesz lent, viszont nő a végseb. Amúgy milyen kipud van, és milyen karbid? Ez is fontos lehet...