Kicsit olvass vissza mindenkinek ez a gondja.Sajnos többismeretlenes a dolog.Legnagyobb % ban a kompresszor a ludas de lehet az inyektorfej a benne levő mechanikus nyomáshatároló szelep a nagy zöld mágnesszelep a levegő inyektor a hőgomba a pillangó szelep a vezetékköteg zárlata miatti adattévesztés maga computer hibája kopott motoralkatrészek stb,stb.Na a hibák sokrétűsége és mondjuk összeadódása miatt szorul a dolog fejvakarásra.Nem egy jól körülírható egyszerű gond van pl. fuvókacsere oszt megy alapon van a dolog sajnos.Mérni kell és kizárni a hibákat így csak meg lesz a ludas.
De én kompresszor és hőgombahibára gondolok elsőre.
szevasztok! most hoztak egy '02 sr ditechket és két kérdésem lenne:
mitől van az hogy akár milyen gyertyát rakok bele mindig be kormoli a nyavajás?
a másik meg hogy a légszűrő ház és a blokkot össze kötő csőnek mennyire fontos szerepe van a tökéletes működéshez?
a motorba 13 ezer km van ...
válaszotokat előre is köszönöm
Köszi a segítséget. Én eddig kalapácsal feszítettem oda a kűlső tárcsának de arról már a letörtek a propelerek, ezt az újat nem akarom szétcincálni. Légkulcsom meg nincs.
Én alulra, a variótárcsa alá ahol a görgők vannak, betettem egy 5-ös acélrudat, hogy a tengő ne bírjon elforogni, és leesett az anya magától...Ugyanígy ment össze, csak nem kell állat módon meghúzni.
Forgásiránnyal lazul, ergo magától nem tekeredhet le, csak ráhúzódhat.
Helló!
Nem akar indulni a ditekk.....Fél óráig kell önindítóval tekertetni mire nagy nehezen indul,ha indul akkor is csak ugy ha félig ráhuzom a gáz....alapjárat nincs,menet közbe durrog, gyertyát meg kormolja mocskos módon...pedig most vettem bele ujat....
Ja és melegen is ezt csinálja nem csak hidegen!
Sztetek kompresszor v. kompresszor?
Igen van alatta hézagoló igy pont ráfekszik a szíj a tengelyre. Majd ha lessz egy kis időm kiszedem. Egyébként hogy lehet a kűlső szíjtárcsát a legegyszeűbben leszedni hogy ne törjek le róla egy propellert sem?
Sziasztok skacok
akinek sr factory ditech je van legyen szíves nézzen ajobb taposó alá ilyent lát computer gyanánt,vagy nekem ezt is kicserélték a garenberek!Szóval ez e a gyári compi vagy nem ?
köszi
busi
Ha a végsebességet akarod növelni, hiába változtatsz a rugón vagy a súlyokon....Azzal csak a váltási intervallumot állítod...Nézd meg a szíjat, hogy honnan indul! Ha az első tárcsán összébb tolsz, kicsit gyengébb lesz lent, viszont nő a végseb. Amúgy milyen kipud van, és milyen karbid? Ez is fontos lehet...
Van itt egy egy kompresszió mérő óra de az meg sem mozdul!
De én kompresszor és hőgombahibára gondolok elsőre.
mitől van az hogy akár milyen gyertyát rakok bele mindig be kormoli a nyavajás?
a másik meg hogy a légszűrő ház és a blokkot össze kötő csőnek mennyire fontos szerepe van a tökéletes működéshez?
a motorba 13 ezer km van ...
válaszotokat előre is köszönöm
Húzd be a hátsó féket! Menni fog...
Forgásiránnyal lazul, ergo magától nem tekeredhet le, csak ráhúzódhat.
Nem akar indulni a ditekk.....Fél óráig kell önindítóval tekertetni mire nagy nehezen indul,ha indul akkor is csak ugy ha félig ráhuzom a gáz....alapjárat nincs,menet közbe durrog, gyertyát meg kormolja mocskos módon...pedig most vettem bele ujat....
Ja és melegen is ezt csinálja nem csak hidegen!
Sztetek kompresszor v. kompresszor?
Ha jól gondolom akkor ezek morinis ditech cuccok állapottól függetlenül szerinted tudnám valamelyiket használni az én pigis blokkomhoz?
megmérettem a kompresszort 7 barig siman elmegy(sajnos)
ugyhogy dombon ülő fücsomo lettel
akinek sr factory ditech je van legyen szíves nézzen ajobb taposó alá ilyent lát computer gyanánt,vagy nekem ezt is kicserélték a garenberek!Szóval ez e a gyári compi vagy nem ?
köszi
busi