Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Mivan olyankor ha a gépem végsebessége 72km/h? Gyorsulni gyorsul szépen de a vége csak ennyi. Van benne egy Malossi varrió 5.1gr görgőkkel top performance szíjjal fehér kontrasztrugóval. kuplung az jól fog. Van még itthon 5.5gr görgöim meg 3.7 grammosak meg egy sárga malossi kontraszt. Szerintetek hogy kéne összepakolni hogy végre jobban mennyen, de azért gyorsúljon is?
Injektor is most lett felujítva szervízbe. Kompresszor nyomása is jó.
Azér nem értem.
Inyektor engedési nyomás rendben?A henger árap passz ha rávaló és nem karbis morinishe akkor jónakkéne lennie de kompressziót is mérni kéne.Utána gyön a hőgomba és a többi.......
tartja. de nem tudom h micsináljak vele. az közre játszhat h 25 ezres henger van benne?
Tartja is?Amúgy jön a kövi 2,4 bar-nal kell engednie a nyomáshatárolónak különben dúsul és KB ugyanazt csinálja.
Hőgomba esetleg?
5 bár felett van. Mikor ujjítottuk néztük.
Neked valszeg a fenékszelep is kuka nem csak nem szállít eleget hanem még vissza is engedi azt a keveset.Dugj fel neki egy nyomásmérőt és indítózz pár fordulat alatt 5 bar vagy fölé kell mennie és tartania kell.
Nekem is ezt csinálta felujjítottuk kompresszort és még mindíg csinálja na akkor mivan?
Mint a halál.Mérj egy nyomást dombon ülő fűcsomó legyek ha 4 barnál többet nyom.
Ez mennyire lehet biztos?
Kompresszor.Csere vagy felújítás.
Sziasztok!
Nekem olyan problémam lenne a 2002 es di-tech-elhogy menet közbe ha egy gázzal megyek sokáig és nyél gazt huzok akkor megtorpan a motor mintha a gyujtást vennem el töle de ez 1-2 mp-s folyamat (nyélen kiválo )
ujj gyertyával is ugyan ez a helyzet.
erre vajon valaki tud megoldást?:S
Jön a gőzkalapács.
Először is köszönöm a gyors választ! És ha esetleg aztán sem indul be, akkor?
szia:!gyertya pucolás, esetleg uj gyertya ez legyen az első aztán lehet tovább keresgélni a hibát
Sziasztok! SR 50 2002 DiTech kb. 1 hónapot állt. Első indításra indult, majd leállt. Aztán indítás és semmi, valamiért nem peccen. S.O.S! Segítsetek, mi lehet a probléma!? Előre is
Zoli!Örömmel jelentem h életre kelt a ditekk
El volt repedve a kompi csöve és eleresztette a nyomást....
Hát igazából a zöld a máágnesszelep az inyektorfejben kicsivel arrébb a levegő inyektor van az szokott kékes,barnáspiros és fekete lenni.Még van a hőgomba de az oldalt van.
Zoli! A befecskendezőnek a csitija az a zöld kütyü ott legelöl!?!?!?
A kék csati az mire szolgál a hengerfejen?
szia prézli. ha nagyon hengerfejes a motor akkor inditásnál is beledolgozik a levegö a tágulási tartályba. ha csak 1 picit akkor viszont indulnia kell.nézd meg hogy nem kormolja e a gyertyát.ha kérdésed van hivj nyugodtan.06703867496
sziasztok di-tech ügyben szivesen segitek. sajnos van tapasztalatom.elérhetö vagyok a 06703867496
A hőgomba és a befecskendező csatiját nem cserélted össze az összerakásnál?
Sziasztok!
Tegnap össze lett rakva a ditekk.Ma próbáltam beindítani de semmi....
Hiába tekertettem nem indult be....Fecskendővel nyomtam a hengerbe benzint,akkor ugy csinálta mintha elakart vna indulni, volt pár pöffenés utána megmakacsolta magát...Arra gondolok h valami csövet nem jó helyre kötöttem az injektorfejnél....Nem villog az injection check lámpa így gondolom minden rendben van...Már elkapott az ideg.
Valami ötletet,tanácsot szívesen várok...
Előre is köszi!
Köszönöm szépen!