Ma sajnos nem érek rá többet megnézni rajta, de kipróbáltam a dombot szivatóval. Mentem rajta 10-15-ször. Volt amikor ráhúztam a szivatót jobb lett általában nem történt változás. Úszószint mikor jó pontosan? Még valami tipp?
Csá skacok!Tud nekem valaki véleményt mondani?Van 1 2002 di-tech em most van 1 olyan problémája hogy nehezen indul ha elindul vissza esik az alapjárat fogja magát és leáll észrevettem hogy csöpög vmi a kipuból gyanakszom hengerfej tömítésre de a tartályból nem hiányzik víz,2 napja cseréltem gyertyát,de ugyan ezt csinálja és mostmár el sem indul.Vélemény?
Kedves robogotuning
Mondtad hogy aprilia szervízben dolgozol meg tudnád nézni hogy ,sr factoryhoz gyári gyujtáskapcsoló inmobos kulcsal menyibe fáj ,és hogy az inmobiliser antanna nevű alkatrész ennek a szetnek része vagy +külön vásárolandó ?Ugyanis az sincs meg.
köszi!
Hajtáshoz semmi köze!
A karbinál keresgélj....Úszószint?
Úgy tudod megnézni, hogy sokat vagy keveset kap, hogy ha dombon mész felfelé, és szaggat ráhúzod a szívatót.(már ha kézi) Ha elmúlik a szaggatás, akkor keveset kap. Ha lehörög akkor meg sokat..
Ha elektromos a szívató, nézd meg, hogy melegen zár -e?
Szerintem nem. Mindig csak dombon felfele hagy ki a gyújtás, és darál? Illetve megnézném a kipufogót is, hogy nem -e az szívat. Nem-e el van tömődve. A görgőn, szíjon, látod, hogy gatya-e. A kuplungot leszedni légkulcs nélkül nehéz.
kuplungtól csinálhat ilyet?
mert a görgőknél még értem. oké holnap neki állok megnézem ezeket is. köszönöm
ha van még tipped írj!
Gyújtás miatt nem produkálhat ilyeneket?
2000-es évjáratú Aprilia Rally 50 LC minarelli, delloorto 12es karbival. A gyűrű, főtengely volt rossz. Fúrták, gyűrűzték, meg a főtengely csinálták meg. Pontosan nem tudom mert úgy vettem át unokatesómtól hogy nem ment. Kipucoltam a karbit átnéztem az üz.anyag rendszert, gyertyát cseréltem, membránt ellenőriztem. Amikor megyek vele jól húz, jól megy csak időnként szaggatva megy nem húz jól de kitartott gázra elmúlik egy pár másodperc múlva. Csak idegesítő, mert dombon fölfelé végig csinálja. Karbit állítottam a csavarokkal (a régi hondámat mindig sikerült beállítanom jól). meg a schuber tűt is próbáltam állítani de akkor is csinálja. Gyújtásuk ha jól tudom fix. De mi lehet még a baja? Mitől csinálhatja még ezt?
Írj ha valami még mindig hiányzik a diagnózishoz!
Köszi előre is a segítséget!
hello sr hez nincsen valakinek első két burája?és ha tuning alkatrésze a rakéta lámpáshoz ha esetleg valaki tud agya már meg a számát lécives előre is kősz
Kevés az infó!
Miért volt szétszedve? Mit javítottál ill cseréltél? Milyen konfig. van rajta? Mit állítottál a karbin? Hogy értve hogy darál? Sokat, vagy keveset kap? Ha mechanikus a szívatód, úgy tudod ellenőrizni....
Részletesebben fogalmaz, hogy rálásson az ember a tényekre, és ne baromságokkal traktáljunk...
Kössszzzke...
sziasztok!
Összeraktam a Rallym, mióta utoljára írtam. megy is jól csak az a baja hogy be szokott darálni. ha napközben megyek vele nem csinálja csak egy 20 km után. este hidegben ahogy kiállok az udvarról. gyertya új NGK Őzike barna, karbiját nem tudom jobban beállítani, pedig próbálom már egy ideje Na mitől lehet még? Gyújtás, hajtás, testkábel? a gyújtó trfót hogy tudom megnézni hogy jó-e? ki lehet mérni valahogy?
Segítsetek!
az az igazság hogy van még egy injektoros motorom és áttraktam a kompresszort, a légtömegméröt,az injektorfejeket, vagyis mindent. de ugyan azt csinálja.
a motor most lett megfurva,szimeringezve,a kőlsö fej ütemesen nyomja a benzint inditásnál, ha eléteszem a belsö injektort látni hogy porlaszt . amikor elveszem a belsö injektort pesszenik tehát nyomás van, már teljesen tanácstalan vagyok.
Mondtad hogy aprilia szervízben dolgozol meg tudnád nézni hogy ,sr factoryhoz gyári gyujtáskapcsoló inmobos kulcsal menyibe fáj ,és hogy az inmobiliser antanna nevű alkatrész ennek a szetnek része vagy +külön vásárolandó ?Ugyanis az sincs meg.
köszi!
Legalább lesz holnap mit csinálnom...Az úszószintet már néztük. de majd írok holnap hogy mit találtam.
A karbinál keresgélj....Úszószint?
Úgy tudod megnézni, hogy sokat vagy keveset kap, hogy ha dombon mész felfelé, és szaggat ráhúzod a szívatót.(már ha kézi) Ha elmúlik a szaggatás, akkor keveset kap. Ha lehörög akkor meg sokat..
Ha elektromos a szívató, nézd meg, hogy melegen zár -e?
mert a görgőknél még értem. oké holnap neki állok megnézem ezeket is. köszönöm
ha van még tipped írj!
Gyújtás miatt nem produkálhat ilyeneket?
Írj ha valami még mindig hiányzik a diagnózishoz!
Köszi előre is a segítséget!
Miért volt szétszedve? Mit javítottál ill cseréltél? Milyen konfig. van rajta? Mit állítottál a karbin? Hogy értve hogy darál? Sokat, vagy keveset kap? Ha mechanikus a szívatód, úgy tudod ellenőrizni....
Részletesebben fogalmaz, hogy rálásson az ember a tényekre, és ne baromságokkal traktáljunk...
Kössszzzke...
Összeraktam a Rallym, mióta utoljára írtam. megy is jól csak az a baja hogy be szokott darálni. ha napközben megyek vele nem csinálja csak egy 20 km után. este hidegben ahogy kiállok az udvarról. gyertya új NGK Őzike barna, karbiját nem tudom jobban beállítani, pedig próbálom már egy ideje Na mitől lehet még? Gyújtás, hajtás, testkábel? a gyújtó trfót hogy tudom megnézni hogy jó-e? ki lehet mérni valahogy?
Segítsetek!
Egyenlőre ennyi jut eszembe.