Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A robogó is motor topikban valaki leírta a hangolást 1 vagy két oldalt kll visszalapozni.
Pedig elvileg ott kellene lennie.Pigis ditekkel még nem volt dolgom csak NRG-vel és morinissel de a morinis és a pigis nem külömbözhet sokban.A morinisé itt van.
Na szétszedtem a karbit, kitakarítottam. Ki vettem a benzincsapot, kitakarítottam. Összeraktam a mocit és ugyan olyan. Szerintem nem dugulás az oka. De az az érdekes h szívatóval jobban megy, de egy idő után ott fullad. Am észrevettem h köpköd a kipuff. Sztem olaj lehet.

Tippek megoldásra?

v ha vkinek van kedve egy gyorstalpalót adni karbi beállításból annak naon megköszönném.
Mert mint korábban említettem nincs normális szerelő. Mert van 1, csak az annyit ért ehhez, mint én az űrhajók szereléshez.
Köszi..De tényleg addig semmi gond sem volt.
Ott már illene cserélni.4000 Km a gyertyacser intervallum.
Am mért nem válaszoltok a kérdésemre?
Sziasztok!
Egy NGK-s gyertyának mennyi ideig kell kibirja? Km? mert az enyém már 10000 km-t ment vagy többet és még semmi baj.. egy beköpés sem.. SZerintetek még kell birnia vagy cseréljem ki egy vadi ujra?
Sziasztok
Zoli32+robogótuning föleg tőletek de mindenkitől aki látott effélét kérdezem.Leszedtem a térdfalat computer sehol,de minthanem is lett volna.A kábel kötegek mintha érintetlenek lennének(kivétel a indexrelé) semmi nem utal arra hogy a computer vezetékei lognának vagy átkötve lennének.Ugyanakkor lefényképeztem a becsomagolt injektor kábeleket mert ugye ezek is vannak!?Na most akkor mi lehet factory ez a motor vagy karbis ,és ugye levegő kompreszorom is van a blokkon.Nem tehet hogy karbis volt eredeitileg csak raktak rá egy fordulatszámos órát? És mindegyik motoron megvan a injektoros kábelköteg?Szerintetek?
Hát nem egyszerü dolog. A subert merre kell rakni h dúsabb legyen? most felülről a 2.on van.
Régi minán nincs benzinpumpa csak vákumos benzincsap.De ha dúsul azt inkább a szivatónál kéne keresni vagy a tűszelepnél.Esetleg a subert tűt raktad máshova.Karbihangolás az nehéz dolog bízd szerelőre ha nincs benne gyakorlatod.
A benzinpumpát hol keressem? Nem az ami a tankból kijön?
A karbi egyszer engem is megszívatott. Ott dugult el, ahol rádugod a benzincsövet...pedig volt rajta előszűrő, csak a sok apró mocsok összeállt...Fúvókát ne cserélj, ha előtte ezzel jó volt...Van benne benzinpumpa?
Jó a vákumcső? Mármint ami a benzinpumpát üzemelteti....keresgélj....
Nem tudom mi lehet a baj. Vmiért mintha nem szívna benzint. Pedig már többször is áttakarítottam a karbit.
A szétszerelés előtt nem volt ilyen gondja. Amióta összeraktam azóta ezt csinálja. A probléma akkor jön elő amikor odahúzom neki teljesen. A motor megy de csak kb 40ig. Utánna halál. Pedig mindent pontosan úgy raktam össze ahogy volt.
Oké köszi majd kicserélem.
Ennyi infóból, még egy normális szerelő sem tudná megjavítani...
Legalább írj infókat...előtte működött ezzel a konfiggal? Vagy most raktad össze? Ha igen mióta csinálja ezt? Aprólékosan mesélj..
Sziasztok!
Egy NGK-s gyertyának mennyi ideig kell kibirja? Km? mert az enyém már 10000 km-t ment vagy többet és még semmi baj.. egy beköpés sem.. SZerintetek még kell birnia vagy cseréljem ki egy vadi ujra?
ööö,csak 50e km-t ment de jövőre meglesz a 60is ha annyit hajtom mint eddig.28e-rel vettem.
Tulajdonképpen minden attól függ milyen a motor előélete.Ha egy sufnituningos szart sóznak rád mindegy hogy ditech,vagy karbis.
pl,ha esik az eső nem hozom ki,poros útra is nagyon ritkán megyek vele.Minden egyes alkatrész cseréje a fékbetéttől az olajig bezárólag fel van írva,mit mikor tettem bele.Na ha kifogsz egy ilyen marhát mint én és eladja akkor jó eséllyel nem lesz vele gondod vagy idősebb papát keress azok sem hajtósak és kimélik a gépet.És még egy tanács,fél siker ha sikerül olyat találnod ami magyarországi,a kintről behozottak nagy részét sajnos tapasztalatom alapján úgy rakják össze darabokból,ami ideig óráig fog működni.
Hello mindenkinek!

A helyzet a következő. Van egy vizes fekvő minás régi Sr-em. Nyáron elkeztem felújitgatni. Kapott egy új kipuffot és át lett sikálva az egész motor. A lényeg, nem olyan régen összeszereltem és itt jön a baj. Amikor teljes gázt adok neki elkezd fulladozni és amugy is füstöl elég jól. Próbáltam fuvókát cserélni de nincs változás. Ha vki tudna segiteni jó lenne, mert sajna a környéken nincs egy normális szerelő.
Köszi előre is!

A motor maga:
70ccm Polini sport henger
19mm Dellorto karbi 105ös fuvókával
Polini Scooter Team kipuff
Talán hengerfejtömítés.
Na a kérdésedre a válaszom karbis az sr-em
Miből van?Kraz?
....
Szereztem a minához önindítót....Csak sajnos nagyobb az átmérője a fogaskeréknek, úgyhogy közlőfogaskerék is kellett....
Viszont a közlőfogaskerék fogmoduljának is más az átmérője, ami a szabadonfutón lévő fogaskerékhez kapcsolódik...úgyhogy olyat is kell szereznem....remélem az stimmelni fog a szabadonfutó tűgörgős-kosarára. Ha nem, akkor felvagdosom az ereimet...
És remélem, hogy ez az önindító végül megtekeri a 70-es szettet..mert ha nem,.................
Jót lehet.Rosszat nem.Állapotfüggő.
Van aki kifogja és megy 60eKM mint Zsolo van aki szív vele mint torkos borz.
Átalakítani is lehet de nem éri meg csak ha mazohista vagy mint én.
Vegél karbist.Túl laikus vagy ahogy kiolvasom a tanácstalanságodból.
Karbisnál nehezebb mellényúlni és egyszerűbb szerkezet miatt a hibafelderítés sem egy Montezuma kincse keresési eposz lessz.
Sziasztok APRILIA guruk!
Olyan kéréssel fordulok hozzátok,hogy szabad -e venni SR50 DITEC
robit (2003-as),mert azt hallottam hogy az injektorosok szarok.
Esetleg érdemes-e átalakítani karbisra,és ez milyen költség KB?
Előre is köszi a tanácsokat!
Üdv! Atesz
Most factory vagy karbis?
Nem mindegy.Ha fogy a víz lehet hengefejes.Rögtön indításnál villog vagy felmegy a hőfok?