Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, nem garanciális mert külföldről lett behozva.
Akkor ez még lehet, hogy GARANCIÁLIS!
Akkor vidd be a legközelebbi szervízbe.........
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám az aprilia sr factory sr-emmel.
Amit tudni kell rólla az az hogy karburátoros 2007-es évjáratú és 3000km-van benne.Egy jó ideig nem volt használva,amikor még beindult akkor mindíg elfogyott a hűtőfolyadék és újra kellet mindíg töltenem alaposan átnéztem de nem szívárog és nem is jukas sehol a cső.

A problémám az vele hogy gyujtást adok rá és a főhibakijelző folyamatosan világít meg a hőfokmérő feletti ikon villog,a motor nem indul be de az önindító tekeri a motort.
Nagyon szépen kérlek titeket hogy ha van pontos ötletetek akkor írjatok mert elég sürgős lenne.
Köszönöm előre is.
computer 20e hengerfej 5e.Bár így elsőre a computered szerintem megvan.de nem lehetetlen hogy azt is kiszedték.
hello
Ok. egyenlöre köszi majd ha igazán aktuális lesz szólok ,addig esetleg kérdezek.Pl mit menyiért adnál?
üdv busi
A láb előtti műanyagot le kell venni és a taposó magasságában a vázhoz csavarozott tenyérnyi aludarab hűtőbordákkal.
Cuccok eladóak most is de másom már nem maradt csak egy kompresszor.pillangószelepet kölcsönadtam egy srácnak talán azt vissza tudom kérni de nem találkoztam vele pár hónapja így egy pici időbe kerül.
hello Zoli
A computert hol nézzem a lámpák fölött?ha eljön az ideje eladóka cuccaid?menyiért?Benzinpumpa,pillangószelep is kell .
Eladó egy 2006-os SR50 első lámpa.
Sérülés egy 2cm karc. Alig látható.

Ár:10.000.-Ft

Érdeklődni: racingbazar@freemail.hu lehet
Computert nézd meg hogy benne van e de szerintem az is benne van.

Tehát kell neked ahogy láttam:
Pigis ditech hengerfej (van nekem)
Pigis computer (ha nincs az is van nekem)
Levegő inyektor elvileg tökmindegy hogy pigis vagy morinis
Inyektor fej ez is tökmindegy bár a rézházas csak a fekete vastagabb levegő inyektorral jó de az ritka.
Keéne még 7-es nyomásálló beznincsőből is egy másfél méter és 6db csőbilincs márkásabb fajtából.
Nincs minarellis ditech bárhogy akarod.Vagy morinis vagy pigis és slussz.nem tom mért ragaszkodsz a minarellis baromsághoz.
Azt hiszem hogy az enyém az minarelli blokkos
Hello!
Hogy birom feljavítani a kompresszort?

Üdv.:David9335
Szia, én használtan vettem egy kompresszort (működik), egy morinis ditech-ből való, még asszem megvan a száma, ha kell, írj. Karbisra alakítja át a csóka a di tech et, ezért eladóak belőle a már nem oda való cuccok.
Sziasztok
Merre szimatoljak olyan motorbontók után ahol használt ditech alkatrészeket lehet venni?Naés persze a morinis ditech az nagyon nem ugyan az mint a piaggos?Fel tudnátok sorolni kb mit kellene beszerezni ha csak levegőpumpám van meg /az is kitudja jo-e/?Egyáltalán mire kéne odafigyelni hogy ne csupa teljessen rossz vagy nem működö alkatrészt vegyek?Lehet ezt egyáltalán igy meg csinálni?Mondjatok valamit!
üdv busi
Köszi Zoli, majd holnap megkérdem őket.
A mina ilyen téren elég cig@ny mert ha karral indítod, előbb fel kell tenni, közép- sztenderre. Ugyanis a berúgókar összeakad a sztendervassal...
Ja.Elvileg a kinaiak gyártják de a babo motors felügyeli a gyártást és úgy alakították hogy minarelli cuccok passzolnak bele de erősítették az önröfit hogy a 70-est is megpörgesse.Ha oda csereszabatos lehet vissza is az.
Valahogy így állítják a verebek akik csiripelnek.
a főtengely ütögeti a kompresszor kicsi dugattyúját, ami a hengerfej felé megy és na innen már tudod :-)
Motowell?
A kínai csodára gondolsz amit a Pálföldi Karcsiék árulnak a 30-as mellett?
A minarelli faszsága hogy gyenge az önindító.Elvileg a Motorwell Magent-é erősbb és talán csereszabatos.inkább avval próbálnám.
Nem lehet.Nincs köze a benzinhez.
Lehet.
Lehet.
Lehet de nem tuti.
Hello!
Mostmár akkor tudom hogy melyik az!
Azt nem lértem hogy ha az nyomja a benzint akkor az miért a főtengelybe megy?
Meg a kompresszort hogy lehet javítani?
Vagy lehet hogy ujat kéne vennem?
Használtan kapok jó állapotban lévőt?


Segítséged Köszönöm
Vagyis tekeri de akadozva, és nagyokat csattog a szabadonfutó ahogy visszarúg a motor...
Sziasztok.
Tudom hogy ez a szakmám, viszont egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Az Aprilián lecseréltem a hengert 50-ről 70 cm3-re...
Viszont azóta nem tekeri az önindító, csak nyöszörög...
Az 50-es hengerben 6 bar kompressziót, a 70-esben 11bar-t mértem.
Viszont ha felújítok egy 50-est abban is 11 baros kompresszió lesz...
Ha rábikázok egy 100 Ah-s akksiról akkor sem képes betekerni...
Lehet az önindítóm szarakodik?
Véleményeket várok...
Jah és még valami...:a 100-as minarelli blokkból csereszavatos az önindító? Tudja ezt valaki?
Köszönettel.: Karika
kivett állapotban gondoltad,vagy a blokkban?
Hello!
Lenne egy olyan kérésem, hogy tudnátok feltölteni olyan képet amin egy sr50 di-tech-es kompresszor látható több szemszögből?

Segítségeteket előre is köszönöm: David9335