Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Di-Tech
Faszt.Olyan nincs.Fuss neki mégegyszer.Ditekk vagy nem ditekk.Ez itt a nagy kérdés.
minarelli blokkos di-tech. Hogy birok állítani rajta hogy kicsit visszábbvegyem?
Kicsit több info kéne.Milyen blokk?Stb.Amúgy valszeg sok neki a benya.
Amugy meg nagyon fasza szikrát ad.
Ennyire hülye azért énsem vagyok...
Tedd vissza a pipát....
Sziasztok.
Múltkor írtam, hogy vettem egy RMS kuplungot, és egy harangot is hozzá. Említettem hogy egy kalap szar. Most volt rá időm, így egy kicsit átalakítottam. Hogy élvezhetőbb legyen, a munkafolyamatokat végigfotóztam...
Csak az fáj, hogy ezért a szemétért 8000.-et adtam, és még nekem kellett belőle "kuplungot" faragni...
sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy az sr miért nem indulhat be.
Most cseréltem benne membránt+gyertyát benzint kap merrt benzines a gyertya.
Segítségeteket előre is köszönöm!
sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy az sr miért nem indulhat be.
Most cseréltem benne membránt+gyertyát benzint kap merrt benzines a gyertya.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Kössz a választ, busika007. Holnap megcsinálom!
Kb 7dl a vizkör.ugyhogy ebbe nem fér 1 liter ,és vagy elöre bekevertet tegyél bele vagy te keverj tömény fagyálló+desztilláltviz keveréke.kb -20,-25c fok az ideális
1 l fagyálló elég a hűtőrendszerbe, hogy ne fagyjon be, természetesen a többi sima víz.:D
Hello
Köszi a válaszokat mindenkinek.Nagyából erre gondoltam én is./mármint hogy nem jo km ora ez a konfiguráciohoz/ Zoli eladni csak anyiért adnám amenyiért én is vettem 230 e /buktam az elöző malagutin eleget/.Enyiért meg nem hiszem hogy valakit is érd ha megmondom korrektül hogy át van alakítva.Két terv kavarog a fejembe kicserélni a km órát kábelkötegestől ahogy a szervízben ajálották /telefonon/ vagy visza alakitani ditecre ahogy már korábban szó esett róla.De ha mindegyik horror ár akkor igy marad .Egyébkent a motorja igy tökéletessen müködik lehet sajnálnám a vissza alakítást,olyan sokan irnak itta fórumon hogy nem tökéletes a ditecjük .De az is lehet hogy az a régebbi morinis ról van szó.Majd jövőre el döl sajna dombóvártól a legközelebbi szervíz 75 kmre van balatonbogláron.
üdv busi
Köszönöm szépen a választ!
Huhh.Ez tényleg zöldfülű kérdés de megpróbálok válaszolni.
1.Alaphelyzetben én elküldeném a bús francba a tanácsolókat mert annyit értenek hozzá mint Győzike az atomfizikához.Először is csak úgy hogy Aprilia olyan nincs tipusok vannak amiket gyárt a cég.Tisztázni kell hogy melyik tipus.Ez olyan nagyon magyar szokás hogy jaaaa aprilia az szar és drága.
2.Ha megvan a tipus tegyük fel hogy SR még az évjárat és a blokktipus is számít.Ha minarelli vagy pigi akkor jó mert ellentétben a balfasszal aki rásütötte hogy drága a szervíze én aszondom nem drága.
3 mivel gép amit emberek használtak az egész aprilia drága szöveg lehet igaz is meg nem mert nem az számít ki gyártja ellentétben a hülye magyar beidegződésekkel hanem a konkrét darab előélete és állapota.Ha 2 havonta 3x indítják be és rendszeresen karbantartják akkor egész sokáig nem kell szerelni ha egy agyonütött gép lehet rámegy a gatyád is.

Keress egy olyan hozzáértőt (ne azt a kutyaütőt aki tanácsot adott először) és nézesd meg vele a kiszemeltet.És ne az elsőt vedd meg ami utadba esik van dögivel belőle.Válogass.
Az ECU 08 as hibakód az pillangó szelep hibát ad de ez nem az amit te írtál.Első körben én már írtam hogy nézd meg a műszerfal egyáltalán van e csatlakoztatva vagy mit mókoltak rajta hogy elinduljon.Én hagymám a fenébve ha el alarod adni feldobnék egy DH kormányt egy univerzális KM órával és csá.Ha meg akarod csinálni akkor zsebbe nyúlós a történet.
Amúgy mennyiért adnád el így?
Ilyen hibakódot nem ismerünk!
A DiTech műszerfalat nem lehet megcsinálni karburátoros motorhoz.
Csak akkor lesz jó, ha lecseréled karbis műszerfalra.
Sziasztok!

Teljesen zöldfülü vagyok, lenne egy kérdésem:

Szeretnék venni egy Apriliát, de többen azt tanácsolták nekem, hogy azért nem éri meg, mert nagyon drága megcsináltatni, ha valami elromlik benne - szervíz...
Azt szeretném megtudni, hogy erről nektek mi a véleményetek.
Tehát a hivatalos márkaszerviz tuti nagyon drága, de nem lehet valami kis egyéni vállalkozó szerelőhöz vinni? Az tuti olcsóbb, nem?
És ha be kell valamit szerezni az eredeti elromlott alkatrész helyére? Az is drága nagyon állítólag...igaz ez?
És ha igen, nem lehet helyére nem Aprilia márkájú alkatrészt tenni?
Szóval feltétlenül nagyon drága a javítás?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is!
hello robogotuning
lenne még egy kérdésem hozzád! irtad hogy aprilia szervízben dolgozol ,meg tudnád kérdezni nekemmit jelenthet a következö kód vagy hibaüzenet: APMS0008 akkor irja ki a műszerfal ha leveszem az akksi sarut és vissza teszem.elöre is nagyon köszi :busi
Szia, köszi a választ rica,
Amúgy hol találom a tűgörgős kosarat? És milyen nehezen lehet kiszedni?
Ha tud valaki itt a fórumon sr dt-tech hez tűgörgős kosarat az irjon rám kérem szépen!
Köszi
Robogotuning
Köszi a gyors segítséget!
Azt elfelejtettem felírni, hogy a weboldalra felkerült az összes 50ccm-es Aprilia robogó robbantott rajza.........
www.citybike.hu
www.robogotuning.hu
a Di-Tech-ből két rajzot teszek fel, mindegyik SR 50 DiTech Fact.
Csak az egyik morini, a másik piaggio blokkos
A harmadik rajz a karbisé
Hello Robogotuning
A motor eredetileg Diteck volt de valamelyik elözö tulaj átalakítota karbisra.Valszeg ez miatt +a nem eredeti kulcs miatt nem mutat a müszerfal.Ezt szeretném piszkálni egy kicsit,igy talán a diteces kellene elsősorban .De ha a másikat is fel tudonád rakni azt is nagyon megköszöném!
üdv busi