Egyszer cseréltem egy sráccal,egy körre.elkértem az sr-t,ő meg úgy volt jön utánam a ditech-el,nem várta meg mig feltölt az ac ,persze nemindult,erre a karbis betyár ráhúzta a gázt úgy próbálta
Az eredmény:sok inditózás után nagy nehezen beindult.Jelzem előtte soha semmilyen nehézségem nem volt a beindítással és azóta sem.
Nagyon-nagyon nem tanácsos a gázt húzgálni indátáskor,mert ha alapbol nem indul akkor gázzal sem fog és a többletbenzin miatt köpködi be,teszi tönkre a gyertyákat.Csak amikor olvassa az ember a gondotokat eszébe sem jut,hogy húzgáljátok a gázt indítózáskor...
heló nekem is kicsit nehezen indul hidegen, hogy amikor gyertyát cseréltél jó lett vagy mi oldotta meg? Én is akarok gyertyát cserélni azért kérdezem megjavult e?
Skacok, nem tudom mi lelte pár napja a diteket, de azóta pöpecül működik. Még gyertyát sem cseréltem.
Az lehetett gond, hogy indítózáshoz gázt is adtam? (injektor) Most gáz nélkül is indul. Tegnap 1 fokban is :-) Nagyon hideg volt, de nem volt kocsim, mert szereltük, és mocival voltam este a városban. 4 óra állás után elindult 1 fokban :-) Jó kis moci ez!
ugyan olyan jó mindegyik gyertya, nem azzal van a baj.
Talán próbáld meg levenni az injektorházról azt a kupakot, amit három csavar fog, ez szokott feltelni vízzel és kosszal.
Ezt kellene kitakarítani.Talán
Hali!
Na nem bírtam ki, este hazajöttem munkából, és lementem a ditekhez. Vagy 10x ki-be raktam a gyertyát (persze meg volt mindig tisztítva). Aztán semmi. A gyertyapipa leesett a kábelről, mondom fasza még ez is, de legalább már azt is tudom, hol keressem a trafóját. Visszadugtam a helyére. De még így sem indult elsőre. Aztán csak-csak elindult valahogy. Nagy küzdés volt.... Mentem vele egyet. Jól megy nagyon, semmi dadogás, semmi kec-mec. Ment szépen, hazaérve a gyertyát is kikaptam gyorsan, gyönyörű barna színű! Szerintem valami gyertya probléma lehet. 3 hétig minden oké, aztán nem indul? Ugyan ezt csinálta kompresszorcsere előtt is! Aztán kompresszort cserélve sem ment! gyertyacsere oldotta meg a gondot! Most ugyan ezt játssza :-) Most nem fogok kompresszort venni :-)
Milyen gyertyát vegyek bele? A gyári ngk-t 2-3 hétig bírta, a platinumos championt 3 hétig... valami olcsó 3-4-5 száz forintos gyertya nincsen belevaló? Baszki, a kedvezményemmel (30%) is 2400 volt a platinumos champion. Most mi van, egy tank benzinhez egy gyertya kell? :-(
Sziasztok...
Vettem ma egy RMS 107-es kuplungot, haranggal, kék rugókkal...
A rugó kivételével minden beépítésre került.
Az ok: hogy a pofák és a harang között oldalanként 1-1,5 mm-es hézag van. A bolti eladó azt mondta ennek ilyennek kell lenni...
Jó mondtam...Beépítettem...így is kb 1500 Rpm-nél nyit.(már a boltban láttam, mintha az összes pofa kicsit befelé, ferdén állna.
Az nem gond, kiegyenesedik- mondták.
Megvan a teszt: A pofákon ami 4-5 cm2 azon fogás kb 3mm2! az is az oldalán, mert tényleg keresztbe áll.
Most kérdem én álljak neki becsiszolni mint a fékpofákat?
7500.- ropogós magyar forintért?
Vagy adjak 20.000.-et egy fos robogóba kuplungra?
Nonszensz ....
Csak gondoltam leírom...hátha valaki akar venni ilyet a közeljövőben..
Szia Zoli! A baj az, hogy fűtött garázsban van, legalább 18-20 fok! :-( Holnap meghajtom, lehet megint gyertya.. Megyek vele egy pörgetőset, kiveszem a gyertyát megnézem milyen színüre ég.
üdv
Kiegészíteném... ha elindul, gyertyapucolás után, akkor onnan megy szépen, nem áll le meg ilyenek. Szóval nemtom, talán megint a kompresszor. (használt lett bele véve)
Na, eladom a diteket. Kész, ennyi. Ne szivasson már tovább! Beköpi már megint a gyertyát. Néha elindul. Nemtom mi lehet a baja. Megcsinálom, aztán viheti, aki akarja. Érdekel valakit?
Itt egy link, irányár... nameg most szar is, ha így elviszitek 120-ért mehet....... :-S
Helo. Nemrég vettem egy sr 50-t 99-es évjáratú és a szerelési útmutatót szeretném hozzá megszerezni. Esetleg vki eltudná küldeni a tunning12@citromail.hu - ra. Nagyon megköszönném.
És még valaki meg tudná mondani miért nem indul 1 hét állás után.Nemrég volt szerelőnél és azt mondta hogy minden oké rajta.
Az eredmény:sok inditózás után nagy nehezen beindult.Jelzem előtte soha semmilyen nehézségem nem volt a beindítással és azóta sem.
Nagyon-nagyon nem tanácsos a gázt húzgálni indátáskor,mert ha alapbol nem indul akkor gázzal sem fog és a többletbenzin miatt köpködi be,teszi tönkre a gyertyákat.Csak amikor olvassa az ember a gondotokat eszébe sem jut,hogy húzgáljátok a gázt indítózáskor...
Az lehetett gond, hogy indítózáshoz gázt is adtam? (injektor) Most gáz nélkül is indul. Tegnap 1 fokban is :-) Nagyon hideg volt, de nem volt kocsim, mert szereltük, és mocival voltam este a városban. 4 óra állás után elindult 1 fokban :-) Jó kis moci ez!
www.citybike.hu
2002 -es ditech-ez mien oldalsztendert javasoltok? (rakétalámpás)
Talán próbáld meg levenni az injektorházról azt a kupakot, amit három csavar fog, ez szokott feltelni vízzel és kosszal.
Ezt kellene kitakarítani.Talán
Na nem bírtam ki, este hazajöttem munkából, és lementem a ditekhez. Vagy 10x ki-be raktam a gyertyát (persze meg volt mindig tisztítva). Aztán semmi. A gyertyapipa leesett a kábelről, mondom fasza még ez is, de legalább már azt is tudom, hol keressem a trafóját. Visszadugtam a helyére. De még így sem indult elsőre. Aztán csak-csak elindult valahogy. Nagy küzdés volt.... Mentem vele egyet. Jól megy nagyon, semmi dadogás, semmi kec-mec. Ment szépen, hazaérve a gyertyát is kikaptam gyorsan, gyönyörű barna színű! Szerintem valami gyertya probléma lehet. 3 hétig minden oké, aztán nem indul? Ugyan ezt csinálta kompresszorcsere előtt is! Aztán kompresszort cserélve sem ment! gyertyacsere oldotta meg a gondot! Most ugyan ezt játssza :-) Most nem fogok kompresszort venni :-)
Milyen gyertyát vegyek bele? A gyári ngk-t 2-3 hétig bírta, a platinumos championt 3 hétig... valami olcsó 3-4-5 száz forintos gyertya nincsen belevaló? Baszki, a kedvezményemmel (30%) is 2400 volt a platinumos champion. Most mi van, egy tank benzinhez egy gyertya kell? :-(
Tisztelet az Uraknak.
Dave
Vettem ma egy RMS 107-es kuplungot, haranggal, kék rugókkal...
A rugó kivételével minden beépítésre került.
Az ok: hogy a pofák és a harang között oldalanként 1-1,5 mm-es hézag van. A bolti eladó azt mondta ennek ilyennek kell lenni...
Jó mondtam...Beépítettem...így is kb 1500 Rpm-nél nyit.(már a boltban láttam, mintha az összes pofa kicsit befelé, ferdén állna.
Az nem gond, kiegyenesedik- mondták.
Megvan a teszt: A pofákon ami 4-5 cm2 azon fogás kb 3mm2! az is az oldalán, mert tényleg keresztbe áll.
Most kérdem én álljak neki becsiszolni mint a fékpofákat?
7500.- ropogós magyar forintért?
Vagy adjak 20.000.-et egy fos robogóba kuplungra?
Nonszensz ....
Csak gondoltam leírom...hátha valaki akar venni ilyet a közeljövőben..
üdv
20 823 60 48 (Dávid)
Itt egy link, irányár... nameg most szar is, ha így elviszitek 120-ért mehet....... :-S
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_
sr_di-tech_50-3364190
És még valaki meg tudná mondani miért nem indul 1 hét állás után.Nemrég volt szerelőnél és azt mondta hogy minden oké rajta.