Szia! Megmondom őszintén pontosan nem tudom melyik tipusba való mert nem vagyok robogós,néztem a te motorodat a képeken szerintem abba való,de inkább kérj segítséget a fórumon valami specialistától
Milyen blokk tipushoz való ez? mert ha én arra gondolok hogy ehhez kapcsolódik a kipufogó akkor lehet kéne. Ár- ban mennyire gondoltál?
Nekem morinis. Sr -em van.
Én is komolyan mondom.Ha nagyobb fényerejű izzót raksz bele lehet elfolyik a lámpa a hőtől ha gömböcöd lenne az Angel eyes lámpa segítene a többi meg fantázia és barkácskedv kérdése.
Nem konkrétan rád gondoltam....
Amúgy ha már így leírtad a választ, én egyszerűen csak arra gondoltam, olyan erősségű kell hogy ne csússzon meg a szíj, és utána következhet a görgőzés...Sokan a kontrasztrugóval állítják a varió kapcsolási fordulatszámát. Ha nem csapkod a szíj alapjáraton akkor valszeg csúszni sem fog.
Erre a kérdésre így nagyon nehéz válaszolni.
Minél erősebb a kontrasztrugó annál feszesebb a variátorszíj, ezért, ha túl erős rugót használsz akkor előbb elkopik a szíj és a varió és a görgők is.
Erősebb rugóhoz nehezebb görgőt kell használni, hogy ugyan azt a beállítást elérjük.
50ccm-es motornál nem érdemes erősebb rugót használni, mert semmi értelme.
70ccm-es motornál érdemes cserélni a rugót a nagyobb teljesítmény miatt, de hozzá kell hangolni a variót.
Én nem ugrottam rád, csak szerettem volna felhívni a figyelmedet azokra a dolgokra, amiket esetleg picit rosszul értelmeztél és előre elnézést is kértem.
Az az igazság, hogy akinek nincsen problémája a motorral az nem igazán kér tanácsot a fórumon, mert mit is kérdezzen? pl. minden jó a motoromon de mégis mi lehet a baja, mert szerelhetnékem van. stb...
Én pl. egy 2004-es 50ccm scarabeóval járok 4000 km-enként átnézem, leszervízelem és semmi gondom nincs vele. most előbbre hoztam a szervízt 11500km-nél, mert olyan szép idő volt és rá is értem, így már egész télen hozzá sem kell nyúlnom, majd márciusban a következő 4000 km-nél.
Egy egyszerű kérdést szeretnék feltenni azoknak az embereknek akik "kicsi a rakás nagyot kíván" alapon rámugrottak.
Milyen erősségű kontrasztrugó kell a robogóba?
Röviden tömören...
Igazatok van ez egy tényleg iszonyatosan jó konstrukció!
Nézegetem elég régóta a fórumot, és azt veszem le hogy senki nem tud 500 km-ert elmenni a robogójával hogy ne b@sztassa közbe..
Mert mindíg valami sz@r elromlik, szétszakad, kitörik stb...
És ez nem az én véleményem, hanem ezt tapasztalom itt. Nekem egy Areám van, és a központi rugóstag kidörzsölte a kiegyenlítőtartályt.
Valszeg ez is szerelési hiba lehet, és csak egyet említettem meg a sok közül. Imádom mikor valaki véleményt ír, és nem tölti ki az adatlapját...egyenes emberek...
minden otto motor legyen az 2t vagy 4t benzin vagy diesel üzemű ,mind oválisra kopik , persze a fekvő hengeresek 1 kicsit jobban ezért pl 1 gyűrű sor csere nem oldja meg a komoly kopás miatti problémát ezért általában még rosszabb lesz a kompresszió új gyűrűkkel, ameddig a hengerhez nem kopnak be az új dugattyú gyűrűk de ez csak átmenetileg oldja meg a problémát kopástól függően ,szal komolyabb kopásnál a hengert is fel kell újítani akko bika lesz a motor és megint sokáig lehet tolni bele a km ereket sze sziasztok
Ó igen az a sok 2T boxer!Ó igen a sok szar" mina",pedig alig gyártottak belölle mert elhibázott konstrukció/na jó nem egy piaggio blokk/de azért bírja.
Nekem morinis. Sr -em van.
Ha valakinek kéne valami fekvő minás tuning cucc akkor kérdezzen bátran vagy esetleg körlámpás sr-hez valami!
Köcc E-mail=dpaco@freemail.hu
Ez elég tömör?
Amúgy ha már így leírtad a választ, én egyszerűen csak arra gondoltam, olyan erősségű kell hogy ne csússzon meg a szíj, és utána következhet a görgőzés...Sokan a kontrasztrugóval állítják a varió kapcsolási fordulatszámát. Ha nem csapkod a szíj alapjáraton akkor valszeg csúszni sem fog.
Minél erősebb a kontrasztrugó annál feszesebb a variátorszíj, ezért, ha túl erős rugót használsz akkor előbb elkopik a szíj és a varió és a görgők is.
Erősebb rugóhoz nehezebb görgőt kell használni, hogy ugyan azt a beállítást elérjük.
50ccm-es motornál nem érdemes erősebb rugót használni, mert semmi értelme.
70ccm-es motornál érdemes cserélni a rugót a nagyobb teljesítmény miatt, de hozzá kell hangolni a variót.
Én nem ugrottam rád, csak szerettem volna felhívni a figyelmedet azokra a dolgokra, amiket esetleg picit rosszul értelmeztél és előre elnézést is kértem.
Én pl. egy 2004-es 50ccm scarabeóval járok 4000 km-enként átnézem, leszervízelem és semmi gondom nincs vele. most előbbre hoztam a szervízt 11500km-nél, mert olyan szép idő volt és rá is értem, így már egész télen hozzá sem kell nyúlnom, majd márciusban a következő 4000 km-nél.
Milyen erősségű kontrasztrugó kell a robogóba?
Röviden tömören...
Nézegetem elég régóta a fórumot, és azt veszem le hogy senki nem tud 500 km-ert elmenni a robogójával hogy ne b@sztassa közbe..
Mert mindíg valami sz@r elromlik, szétszakad, kitörik stb...
És ez nem az én véleményem, hanem ezt tapasztalom itt. Nekem egy Areám van, és a központi rugóstag kidörzsölte a kiegyenlítőtartályt.
Valszeg ez is szerelési hiba lehet, és csak egyet említettem meg a sok közül. Imádom mikor valaki véleményt ír, és nem tölti ki az adatlapját...egyenes emberek...