Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Ó igen az a nehéz dugó/gravitáció/!"
Igazatok van!
Viszont arra a könnyű dugattyúra, amiben található még egy csapszeg, tűgörgőkosár, és nem elhanyagolni való a hajtókar súlya sem....mivel az is húzza a dugattyút lefelé az én véleményem szerint...
Lehet a gyagyás japánok a Honda Diónál ezért fordították hátrafelé a hengert...megint szaroztam....
Ott a pont nálad,meg ugye a kipugázok is azon a felén távoznak/hőhatás-2t,korom/.Ó igen az a nehéz dugó/gravitáció/!
Sziasztok
a dugó karcolásról csak annyit, hogy minden robbanó motornak van egy un terhelt oldala ,ami felé elmozdul a dugatyú a munka ütem után,kvázi arra nyomódik jobban a dugó.Ez a főtengely forgási irányától függ.A felvő minánál ez speciel a kipuffogó oldala. A gravitációnak ehhez semmi köze. csak ennyit akartam.
Bocs. Most látom 2009-es a szekér. Piaggio blokk túl nagy baj nem lehet, ha kívül gyári a festés és rendben minden a pénz sem sok érte akkor röviden: IDE VELE.
Karcold már le, hogy milyen milyen évjárat, blokk, mennyiért stb.

Ez olyan kérdés, hogy írjon már valaki a vw golfról.
na jó, olaj kilőve! De még mindig nem a dugó súlyánál fogva!
Kössz szépen,akkor biztosan elírták.Én sem találtam 4t-t.
Tudsz róla vmit mondani?Esetleg neked is ilyen van?Kinézetre nagyon tetszik.Kössz,-P-
Nem gyártottak belőle 4 üteműt, csak 2 üteműt
Hi!
Tud valaki hozzászólni egy sr 50 4 ütemü robogóhoz?Én csak 2 ütemüt találok,nemtom meg szabad-e venni?2009 es a robi.Előre is köszi.

-P-
Szia , karika760120 (.egy fos OLASZ motorblokkot..)ezt a kijelentést én a te helyedben azért még egyszer át rágnám Mivel a (fos olaszok) régebb óta gyártanak robogót mint a "rizs evők"!PL: Piaggio. Vespa. Csak ennyi
Van.Mikor eladod és veszel nagyobbat.
kinai azért gáz mert rossz az anyagminőség és digi géppel koppintanak ami azt jelenti hogy jó lenne rá pofára a cucc de épp nem jó mert más a méret vagy csavarkiosztás.
Örülök, hogy elolvastad az írásomat, már ezért megérte beírni.
Észrevételek:
Van kínai blokk is nem licenc...
Van licenc blokk is "fos" kínai anyagokból...
Nézzél meg egy RSV "fos" Olasz blokkot...
Tuningolásnál is van megállás (nem csak a full tuning a tuning) csak jól kell megcsinálni.
A súlya miatt nem húzza meg a dugót bár általában a kipuffnyílás oldalán szokta de azt nem a pár dekás dugó miatt azt ellensúlyozza a gyűrű nyomás a hengerfalon.A rosz/elégtelen olajzás a gond és a rengeteg silány minőségű alkatrész meg a pontatlan megmunkálás.Alapjában véve jó,kiforrott konstrukció bár a pigivel szemben ami ésszerűbb szerintem van pár bosszantó megoldása.Pl a karbi előre felé állása ami megnehezíti a könnyű szerelést de igaz ez az olajpumpára is ami miatt elhanyagolhatják rendesen és ez is vezethet a besüléshez.De amennyi ideje és példányszámban gyártották túl rossz nem lehet mert már kijavították a gondokat.
Ha Castrol Power fos, akkor mond jobbat...
"A tuning miatti problémák szintén a szerelési hibákra vezethetőek vissza.
Egy fekvőhengeres motornál nem húzza meg a dugó a henger falat a súlyánál fogva.(Pl. BMW boxermotorok. fekvőhenger és mégis a legtartósabb.)"

Leírtam: Nem a tuning miatti szerelési problémákról volt szó, hanem hogy az egyik vonzza a másikat! Elkezded, nincs megállás..
A másik, én a helyedben nem hasonlítanám mondjuk egy BMW motorjához, vagy amit még ismerek Subaru stb... egy fos OLASZ motorblokkot... , amit a japánoktól csórtak....Ennyi erővel a kínait is mondhatnánk jónak hiszen az is japán licenc alapján készül...
Fekvő hengernél a saját súlyánál fogva........ Na, akkor te se hallottál még normálerőről! Na az eszi meg a dugót és a hengert! Na meg a fos olaj! Dehogy a dugó súlya.............?
Sziasztok!
Sokmindenben egyet értek veled, de egy-két dolgot meg kell hogy említsek.
Senki sem úgy születik, hogy ért a motorokhoz, mindenki tanulja.
Aki ért hozzá, az sem tudhat mindent, ezért kell folyamatosan tanulni. (új típusok, új megoldások stb...)
A di-tech-hez amúgy is kevesen értenek......
Ezeknél a minőségi motoroknál sohasem a motor a hibás (nem minőségi=kínai), mindíg a karban tartás és a nem megfelelő hozzáértés.
A tuning miatti problémák szintén a szerelési hibákra vezethetőek vissza.
Egy fekvőhengeres motornál nem húzza meg a dugó a henger falat a súlyánál fogva.(Pl. BMW boxermotorok. fekvőhenger és mégis a legtartósabb.)
Egy minarelli blokk sohasem készül silány anyagokból!
Ezeket a megjegyzéseket csak jó szándékból írtam és nem akarok senkit sem bántani vele, aki úgy érzi attól előre is elnézést kérek.
Más:
Levegőszűrő tisztítás:
Bármivel ki lehet mosni a levegőszűrőt, csak az a fontos, hogy tiszta legyen. Ha vízzel mossuk akkor is meg kell várni míg megszárad.
FONTOS! a szivacs szűrőket minden esetben be kell olajozni levegőszűrő olajjal.
Jó motorozást és szerelést mindenkinek!
Ne haragudjatok, nem akarok beleszólni a vitátokba, csak leírom a véleményem....
Ha valaki motort szeretne venni nem feltétlenül csak egyféle "motortípus" mellett voksol. Többet, többfélét is megnéz szemrevételez, és általában mindenki a legjobb olcsóbb vételt veszi. Én is érdeklődtem itt a fórumon, a minarelli blokkokról, és mindenki istenítette. Akkor döntöttem ilyen blokkal szerelt lesz.
De ha elmész venni, sajna nem látsz bele!
Az olcsóval is ugyanúgy befürödhetsz, mint a drágával. Manapság mindenki tuningol csak azt felejtik el, ha egyszer elkezded nincs megállás minden következő lépést von maga után a tuning. Nem elég egy tuning kipu, ahhoz kell egy nagyobb karbi, utána hozzá lehet nyúlni a varióhoz is, és akkor megdöglik az 50-es hengered.
Akkor jöhet a 70-es és folytatod tovább...
Kuplung, kevlárszíj....stb. stb...
Csak azért írtam ezt le mert én is egy ilyet vettem elkezdték rajta a tuningot egy halott motornál.
Amúgy meg a mina fekvő blokk egy sz@r. Mivel fekve dolgozik a dugattyú, 200 km után úgy meghúzza a hengerfalat, a súlyától fogva hogy az egyszerűen undorító!
És ezt mondta egy szerelő ismerősöm is, hogy egy kalap szar a technika, silány anyagokból mégis a fiatalok zabálják...Ő ebből él...
Amúgy meg aki itt van a fórumon, annak nem az a "feladata" hogy a másikat minősítse, hanem hogy segítsen annak.
Ha nem akar ergo nem teszi...
A másik, közöm nincs hozzá de ha véleményt írunk másról legalább adatlapot töltsünk ki, akkor lehet finomabban is fogalmazni.
Ez mindenkire vonatkozik.
Széles utat!
Szia Bejzelmann! Elég rosszul esett, mert 100%ig magamra vettem, amit mondtál. Eddig úgy néz ki, pöpecül működik a ditekem kompresszorcsere és champion gyertya megoldott mindent (9 e Ft). Ennél nagyobb bajom sose legyen. A gép 117.500 volt! (2002)
Szerintem jó vételt csináltam. Ugyan nem kérdeztem, mielőtt vásároltam, DE napokat olvasgattam véleményeket ditekkről. És ezek után esett rosszul, amit írtál, persze gondolom ez nem kifejezetten nekem szólt, de azért mégis. Az meg, hogy nem tudtam hol van a kompresszor :-) Te komolyan egyből tudtad, hogy hol van az első ditekeden? Te is valahogy kitapasztaltad. Most másnak új a masina, több toleranciát szerintem jogosan várok el! Olyan sok segítőkész tag van itt a fórumon, akiknek sokat köszönhetek.

Üdv, és nincs harag!
Méregzsák!Biztos nemfogunk találkozni,előb kérdezz a fórumon utána vegyél motort! Engem csak az bosszant,hogy így szaladtok bele a romhalmaz gépekbe,a fórumon vannak hozzáértő segítőkész emberkék!Gondoltam lehet,hogy a kritika is segíthet!De majd az idő!/2db sr ditech,+ sportcity 200 tulajként/ Ha bántottalak bocs,de komolyan,és hajrá!
Miért nem? Mivel mosnád?
szivacsot én nem mosnám vizzel,
Miért Te hogyan kezdted a motorozást? Egyszer valahol el kell kezdeni. Én máshoz értek! A motorozás nem szakmám, csak hobbim, és lelkesen csinálom. Francnak kell így beszólogatni. Remélem sosem találkozunk.
Na ja olajszűrő?
Azokhoz ,akik még azt sem tudják hol van az olajtartály,kompresszor,hőgomba,variátor,stb!