Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi ez a lányos tagadás?
hali, nekem volt aeroxom, 50-es, 600km-t tettem bele, és eladtam, de nagyon frankó gép volt, egy fillért nem kellett rákölteni, és 20e Ft-al drágábban el lehetett adni, mint amennyiért vettem (igaz, hogy csak 8400 km-el két évesen vettem...). De ez csak 50-es, gondolom nem ér sokat most ez az infó :-D
Viszont kollégámnak van aeroxja és az kisebbnek tűnik, mint az sr, ez lehetséges?

üdv
Nem világosított meg semmi.
Ugyan olyan sötét vagyok mint azelőtt.
Csak elég nehéz úgy találgatni, hogy régen volt a kezedben karbi, viszont senki nem mondta meg a srácnak, hogy mi a franc az a pöcök a karbiján.
Otthon nem áll hegyekben karbi, ezért csak a boltban tudtam megnézni.
De mikor a kezembe vettem egyből láttam, még az úszóházat is levettem, hogy ne írjak hülyeséget.
Valld be, hogy a mindent átható szellemi erőm világosított meg! Olyan fényes az elmém, hogy még a fényképem is kötőhártyagyulladást okoz! Ezért nem tettem még fel képet magamról!
Egyetértek. Az első motornál nagyon elvakult az ember. Pláne még ha fiatal is, nem lehetett volna nekem sem megmagyarázni, hogy lesz ettől jobb vétel is...
Első motornál az ember mindíg beszopja mert nem tud semmit.És tökmindegy mennyit olvas előtte.
Mondtam én is beszoptam csak én makacsabb vagyok.
Azért is írtam, hogy hülye voltam, mert sok dolgot láthattam volna előre. (akksi, gumik, fékbetét). A motor olaszból származott.. no comment. Friss import... Oh je. Azt jelenti, hogy majdnem minden kopó dolog azonnal csere, de legalább 1 éven belül sor kerül rá. Ezért én nagyon rossz vételt csináltam, mert drágáért vettem és ahhoz képest mindent kellett bele vennem. (madárnak is tudni kell lenni). A tuning meg megint egy nagy marhaság. Ott nem kell madárnak lenni, csak gazdagnak, és türelmesnek.

Ha lett volna egy belátható életű ditechem, esetleg az enyémet nem tuningoltam volna, mikor már rendben volt, akkor lehet nem iszonyodnék tőle ennyire lehet.
Ez az enyémnél volt nála nem tom mi a helyzet.Én bevállalom sok szopás,anyázás volt mire kiismertem az fix.De makacs vagyok így folytattam.Nekem KB1-1,5 év volt mire mindent megoldottam utána problémamentes volt.
Örülök, hogy egyet értesz.
"de 90%-a a hibának hozzá nem értés és ügyetlenség volt nem a gép baja."
Mondjuk neki spec szerelője volt kifejezett ditekkes és ha jól tom már tuningos volt mikor vette.
Én is beszoptam rendesen de 90%-a a hibának hozzá nem értés és ügyetlenség volt nem a gép baja.
Eleve vettél egy használt ditechet, amit ki tudja hol és hogyan javítottak, azon kívül honnan származik. Aztán elkezdted tuningolni és a tuning az tudjuk sokba kerül.
Szerintem a ditechekkel nincsen semmi probléma, ha az ember elfogadja, hogy szakszervízbe kell hordani, amit a többi motornál is így kellene csinálni. Ez a ditechre különösen érvényes, mert nem sokan értenek hozzá.
Az is igaz, hogy a ditech alkatrészek nem olcsók, de inkább szerelési hiba miatt mennek tönkre a motorok, és álltalában drága alkatrész cseréje nélkül megoldható a probléma.
Így van. Igazad van. Mondjuk én már akkor sem vennék. Egy belátható előéletű, megkímélt ditechel tuning nélkül nagyon sokat el lehet járni azért.
Ennyire azért nem gáz a helyzet.Ha picit odafigyelsz vétel előtt (fék,akksi,stb) És mondjuk hagyod a fenébe a tuningot nem kellett volna sok gyertya meg valszeg a gyapágycserét is megúszhattad volna és a sok ideget.Tehát a tuningolt idősebb morinis használt ditechhel van a nagyobb problem nem a 2-3 éves tuningmentes piaggios ellenőrizhető szervízkönyves géppel.
Összességében a félelem azért van, mert szerintem a 2t injektoros motor nem egy bevált konstrukció szerintem. (Vagy csak az én környezetembe lévő embereknek nincs szerencséjük? Sok itt a véletlen). Nem lehet otthon szerelni, csak a legbátrabbaknak ajánlott hozzányúlni. (Zoli32). Ha baj van köpködi a gyertyát 2,7 darabja, hamar felszalad a költség.

Én azt mondom amit apám és a tapasztalat. Minél egyszerűbbet és a sarki szerelő is megcsinálja, ha nem tudsz szerelni.
Nem basztad el a topic választást? Ez az sr fórum. Nincs szerintem itt senkinek aeroxja.
Hogy milyen problémáim voltak vele? Hmm. hol is kezdjem. Motorikusan csak a csapágy. (20e csere). Pillangó szelep 2x. Egyszer még a vásárlás napján így az ingyen lett cserélve, a másik alkalommal 24 rugóba fájt. Kompresszor, de fel lehetett újítani. Így az csak 4e volt. Már a szerelő sajnált. Összesen 5ezer km-tert tettem bele a közel 3 év alatt. A tuning időszakba többet volt a motor szerelőnél mint nálam. 1 nap nálam 1 hét szerelő. A többit viszont láthattam volna előre. (akksi, gumi, fékbetét). A többi eszement ráköltés az idióta hülye ötletem miatt volt, hogy tuningoljak. Onnantól mintha egy feneketlen kútba dobáltam volna pénz. (henger, puff, hőgomba, görgők, rengeteg gyertya, szíj, szerelések hangolások, stb...)

Én az összes motoromra és autómra nem költöttem annyit mint a ditechre. Pedig én sem vagyok fakezű (kimondott) egy karbissal boldogultam volna. Az ha egy kis kopott megy. Így vagy úgy megy. Kicsit többet fogyaszt, de számít? Szervízre ráköltöd keményen. Én nem vennék mégegyszer az biztos. Az más kérdés, hogy kb 150-200k -t buktam rajta. Jó jó bukni lehet egy járművön mindig. DE ENNYIT? EGY 50 PÖCSKÖSZÖRŰN? Ehhez már fasznak kell lenni keményen.
Vettem a fáradtságot és levettem a polcról egy ilyen karbit és megnéztem mi az.
Tényleg az úszóház szellőzője, le van vezetve a járat az úszóházba.
Azért így, hogy a kezembe vettem sokkal könnyebb.
Akkor most nem a 7. dimenzió?
Igazad van, lehet hogy az úszóház szellőzője, mert ha le van vezetve az úszóházba, akkor lehet ott fent ilyen is.
Bocsi erre nem gondoltam
Nem győzöm hangsúlyozni!
már megint ez a duma, beszarok
De, lehet az úszóház szellőzője! Sőt, valószínű hogy az! És ne próbálj meg vitatkozni velem! Figyelmeztetlek: rendkívül okos és intelligens vagyok!
Sziasztok!
Aerox vásárlásán töröm a fejem... vagyis pontosabban az öcsém! Szerintetek mit érdemesebb venni? 100as (léghűtéses) vagy egy lightosabb tuningolt 50est (70es henger + kipú, vízest?)? Leginkább tapasztalatokat várok, melyik, hogy megy mit fogyaszt stb stb... Köszi!
Köszönöm a válaszokat az injectoros vs. karbis sr ügyében. Miért van ekkora "félelem" az injectorossal kapcsolatban? Conair úgy látom neked volt ilyen, neked milyen problémák voltak vele? Használt vásárláskor mikre érdemes odafigyelni ennél a típusnál? Köszi előre is!