Az első idom új árát nem írom meg, mert ez a legdrágább idomalkatrész a motoron
Csak annyi, hogy van egy vadi új fekete első idom raktáron 40.000.-Ft
ez az ár töredéke a gyári listaárnak
index komplett 4.000.-Ft
fékkar 5.100.-Ft
mellékeltem robbantott ábrát az elejéről
Buzetti (4042) 7.810.-Ft
Szállítás: 1.500.-Ft www.citybike.hu
ezeket mindegyiket megtaláljátok a WEBÁRUHÁZBAN amit folyamatosan fejlesztünk.
Ezt nem azért írom, mert nem akarok válaszolni a kérdéseitekre!
Bármilyen kérdés van szívesen segítek ha tudok.
Sziasztok!
Ma délután sikerült baleseteznem egy egy kurva autóval, az eleje szinte ketté repedt az SR50-esemnek, a bal index kampó, a lámpák leszakadva , az eleje széttörve, kieset illetve lesett minden amotorrol ami lehetett, még a csomagtartómban is minden cucc ki esett stb. Még most is remeg kezem lábam nagyon kész vagyok, elég szar élmény repülni a betonfele fejjel, de hál istennek reflexszerűen letettem a két kezem, szóval nagyobb ütődésekkel, zúzódásokon és sebeken na persze meg szakadt ruhán kivűl szerencsésen megúsztam, nagyon megilyedtem, de hát ilyen ez és sajnos én voltam a figyelmetlen.
De amiért valójában kérdezni akarok, mennyibe fáj kb egy 2002-es SR50-es street elsőidöm, első indexlámpa, meg egy fék kar? Valahol a neten lehet rendelni ólcsón, vagy valakinek nincs elfekvőbe valami alkatrész, főleg első idomrészek érdekelnének, meg a csomagtartónál ahol rögzítve van ott volt valami gumi vagy műanyag? A válaszokat előre is köszi.
Sziasztok!
Zoli32! Képzeld kicseréltem a kompresszort. De mikor a régiről leszedtem a csövet akkorát pukkant (szisszent), hogy szerintem az teljesen jó lehet, csak rosszúl mérhettük... Viszont nem akart elindulni, vagy 6-8 alkalommal kiszedtem és megtisztítva visszatettem a gyertyát, mire hajlandó volt beröffenni! És akkor is úgy ment, mint legutóbb, durrogott puffogott, erőtlen volt, viszont a motorban semmi zörgés-csörgés... (ugyanis már azon filóztam, lehet, hogy csapágyas, vagy a henger kikopott...) Járattam egy darabig, kicsit melegedett, de semmi változás, talán csak rosszabb lett. Aztán már mérgemben feljöttem garázsból, hogy hívjam a fehérvári di-tech szervízt (nem az aprilia szalont :-))) ), de az ajtóban eszembe jutott, hogy van egy CP8E gyertyám, amivel adták a mocit (ugye ez nem teljesen belevaló, R kell bele tudtommal) de ezzel legényesen beindult, ki is vittem egy körre itt az esőbe, megy mint a golyó. Már csak azt remélem, hogy a gyertyát ezután már nem fogja beköpni!
Amit ajánlottál platinumos gyertyát, szerintem egy olyat fogok venni bele. Ez a gyári ngk cpr-es 3 hetet bírt :-(
Egyelőre köszi a segítséget :-)
üdv
Előre is köszi
Csak annyi, hogy van egy vadi új fekete első idom raktáron 40.000.-Ft
ez az ár töredéke a gyári listaárnak
index komplett 4.000.-Ft
fékkar 5.100.-Ft
mellékeltem robbantott ábrát az elejéről
Írhatod e-mailra is
aruhaz@citybike.hu
Szállítás: 1.500.-Ft
www.citybike.hu
ezeket mindegyiket megtaláljátok a WEBÁRUHÁZBAN amit folyamatosan fejlesztünk.
Ezt nem azért írom, mert nem akarok válaszolni a kérdéseitekre!
Bármilyen kérdés van szívesen segítek ha tudok.
Ma délután sikerült baleseteznem egy egy kurva autóval, az eleje szinte ketté repedt az SR50-esemnek, a bal index kampó, a lámpák leszakadva , az eleje széttörve, kieset illetve lesett minden amotorrol ami lehetett, még a csomagtartómban is minden cucc ki esett stb. Még most is remeg kezem lábam nagyon kész vagyok, elég szar élmény repülni a betonfele fejjel, de hál istennek reflexszerűen letettem a két kezem, szóval nagyobb ütődésekkel, zúzódásokon és sebeken na persze meg szakadt ruhán kivűl szerencsésen megúsztam, nagyon megilyedtem, de hát ilyen ez és sajnos én voltam a figyelmetlen.
De amiért valójában kérdezni akarok, mennyibe fáj kb egy 2002-es SR50-es street elsőidöm, első indexlámpa, meg egy fék kar? Valahol a neten lehet rendelni ólcsón, vagy valakinek nincs elfekvőbe valami alkatrész, főleg első idomrészek érdekelnének, meg a csomagtartónál ahol rögzítve van ott volt valami gumi vagy műanyag? A válaszokat előre is köszi.
?
Szállítás 1.500.-Ft
Van raktáron
www.citybike.hu
Zoli32! Képzeld kicseréltem a kompresszort. De mikor a régiről leszedtem a csövet akkorát pukkant (szisszent), hogy szerintem az teljesen jó lehet, csak rosszúl mérhettük... Viszont nem akart elindulni, vagy 6-8 alkalommal kiszedtem és megtisztítva visszatettem a gyertyát, mire hajlandó volt beröffenni! És akkor is úgy ment, mint legutóbb, durrogott puffogott, erőtlen volt, viszont a motorban semmi zörgés-csörgés... (ugyanis már azon filóztam, lehet, hogy csapágyas, vagy a henger kikopott...) Járattam egy darabig, kicsit melegedett, de semmi változás, talán csak rosszabb lett. Aztán már mérgemben feljöttem garázsból, hogy hívjam a fehérvári di-tech szervízt (nem az aprilia szalont :-))) ), de az ajtóban eszembe jutott, hogy van egy CP8E gyertyám, amivel adták a mocit (ugye ez nem teljesen belevaló, R kell bele tudtommal) de ezzel legényesen beindult, ki is vittem egy körre itt az esőbe, megy mint a golyó. Már csak azt remélem, hogy a gyertyát ezután már nem fogja beköpni!
Amit ajánlottál platinumos gyertyát, szerintem egy olyat fogok venni bele. Ez a gyári ngk cpr-es 3 hetet bírt :-(
Egyelőre köszi a segítséget :-)
üdv