Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és még valami...
gyerekek ez micsoda rajta? Mert nem holtág az biztos!
Ez menne a hengerfej oldalára?
nah ezt elindulást jól megmondtam
nekem is csinál ilyet amikor állok és utána elindulok majd gyorsítok de aztmondták nekem h lehet hogy a szíj az
Kompresszorcső szakadt,gumi lyukas stb.Honnan sziszeg?
Még 1 szer felteszem a kérdésem:
Sziasztok
A 2001 es Ditech em valami furcsa sziszegő hangot ad ki, a kipufogó nem lehet az mert megnézettem. Nem tudom mi lehet a baj, de kezd zavaró lenni.És 14500 km van benne

Várom válaszotokat.
Ja, meg milyen gyertya kell bele? Nekem itthon van egy ngk bp8hs és egy bpr8hs gyertyám...
Köszi szépen! Szerinted a az automata szivatós karbiba át lehet rakni a kézit, mert tudok kölcsönkérni egyet csak az enyém kézis? Meg a hengerfejlévő pici csonkra mi megy mert nekem nincs rajta semmi?
Tom a burgonyát avval nincs gond.Csak a cifra bonyolultra mondtam.Nincs már egyszerű semmiben az az idő lejárt a környezetvédelmi normák szigorodása miatt.Már a Honda leszivárogtatta a 300-as kategóriába a PGM-FI rendszerét és már van 4t 50-es a zoomert és még sorolhatnám.
Egszerő és nem cifra motorból most kéne betárazni mert 2-3 éven belül nem lesz kapható sehol.
Ez van ezt kell megszokni.
Royal enfildet meg hasonló indiai kínai vackokat be sem engednék a házba. Tudod, hogy burgmanom van Zoli miért írtad a royalt? Nincs nekem az injektoros 4t-vel semmi bajom, sőt inkább azt kell venni. Nincs karburátor, sokkal jobb és kényelmesebb. Én azt mondom, hogy kis ccm-es motorba pláne 2t-be nem vennék injektorosat. A nagy ccm-es motorba meg ugye szinte csak 4t-van (endurókat most nem nézem), azokba szerintem meg jobb az injektoros. Minden autó is injektoros már jó ideje.
Ibrahim a te motorod meg a Royal enfild vagy mi az egyszerű a többi sajnos mind ilyen.
Mindben van inyektor és szervízben drágán javítják.E van vagy beletörödsz vagy jársz busszal/kocsival.
A legegsazerűbben javítható és fenntartható motorokkal az a gond hogy 100 Km nél meszebbre nem mehetsz el mert gyengék és lassúak meg nem lehet pakolni őket.
Én akkor sem vennék. Én mégegyszer cifra motort nem vennék. Minél egyszerűbb annál jobb. Így otthon is szerelhető (sokaknak), és ha kicsit kopott akkor is megy. Ditechet kevés ember bont meg. Az sem tetszik hogy létezik benne nem egy olyan alkatrész aminek 25/30ezer darabja.

(burgman 650 szíjcsere: 124 ezer forint a szíj, plusz valamiért 2 kis fogaskereket is cserélni kell, blokk ki... 2k fele skandál a szíjcsere + tréler.)
Tehát cifra és drága fenntartású motorból elég. Bár most vett a cimborám a fazer 600-as s2-re egy gumigarnitúrát 72-ért az sem rossz, de azért az mégis más.
egyet értek!
Most lehet fujjoltok de ha nem akarja szénnétuningolni és talál egy magyar forgalombahelyezésű korrekt állapotú factorit érvényes garival és vezetett szervízkönyvel nem kéne félnie tőle.Nagyságrendekkel kevvesebb hiba fordul elő a pigis rendszerrel a stabil alapblokk miatt és ennyire azért nem kéne félni tőle.
Hozzáteszem az irreális para miatt az inyektoros ilyen évjáratban már elolvadt a felára a karbishoz képest és még bőven van rá két év gari.Így én bármikor vennék a fenti konstrukcóban ditech factoryt.
Csak karbisat. A felújítás km függő. Kérdés, hogy mit kell cserélni? (főtengely, csapágy, szíj, henger fúrás, görgő, levegőszűrő, gyertya,)
3-4 éves motorban már bármennyi lehet. A felújítás 10-15-től felfele. A felújítás km és használat függő.
Csak karbisat
Sziasztok!

Ilyen robogót szeretnék venni, és érdekelne, hogy kinek milyen tapasztalata van a karburátoros illetve az injektoros motorral kapcsolatban. Olyan 2005-2006-os évjárat az ami érdekel engem. Melyik a megbízhatóbb, mennyinként kell ezeket felújítani átlagos használat mellett és az mennyibe fáj? Köszi a segítséget előre is!
norbi91
Közben megnéztem a gyertyahézagot és 0,5-0,6mm a gyári érték az NGK gyergyánál
Ja bizony, onnan érdemes. Elvileg gyárilag a kerékjárati ív felől mondják, de szerintem macerásabb, mint a térdidom felől.
Nem érdemes a hűtőmaszkal kínlódni a térd idom lekap és utána talán eléred.
Köszi! Az oldal sztender címed.
gyertyát próbáltál már cserélni, nekem is ilyesmi tüneteket produkált gyertyacsere előtt..
köszi, a kép nem nagy segítség, vagyis talán annyit látok, hogy a lámpa hátulról van felfogatva. Talán ha a hűtőmaszkot leveszem, hozzáférek a csavarjaihoz!
a fuvóka méretek 56-78-ig piactól függően, a gyertyahézgot picit nagynak találom 0,4mm lenne az ideális szerintem.
a többihez nem tudok mit mondani
Sziasztok!
Van egy 2000es évjáratú aprilia rally lc-m. most lett felújítva de azóta nem akar menni. gyertyát, pipát most cseréltem, karbit kipucoltam. A karbinál érdekes hogy ha szétszedem és visszarakom reagál a levegőcsavar tekergetésére de utána már nem. ha valamennyire sikerül is beállítanom megy egy pár métert, de fordulaton csak fulladozik majd leáll.gyertyahézagot 0,6-0,7 mm-re állítottam. Holnap hozok kölcsönbe egy malaguti f15 karbiját megnézem mit kezd vele. Mi lehet a baja? Mekkorák a gyári fúvóka méretei (dellorto phbn 12)? Segítsetek!
Köszönöm...
az EU a katalógus szerint 75-ös