Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy 2006 os sr-re kellene oldal sztender, hol tudok ilyet beszerezni, és menyibe kerül. Vagy esetleg van valakinek egy felesleges.
Közvetlen a karbi légáramába spriccelve apróbb cseppekre bomlik az olaj és több jut fel a hengerfejig mint a blokkon belül előbb szétterülve és utána a lassuló légáram hatására felkapva.És még a ditekk kevesebbet is nyom be.
Azon gondolkodtam a tutko olajozással kapcsolatban, hogy mi a különbség, a megfelelö mennyiségű olaj a karbiba ill a forg házba juttatása közt ,és semmire nem jutottam.Talán annyira hogy az elöbbinél tiszta olaj lesz a légszűrö .Na akkor mi is az igazság?
Gut, Besser, SR
Deklit le kéne venni hozzá.Ezen a rossz képen csak max a bowdent lehet látni kicsit spanolni kell neked rajta és a karbiba kötni úgy tutkó lesz az olajzás.
Azannya.Ezt most elképzeltem.
Nem jo a kép ,de akkor ez lenne ?A forg házba van bevezetve gondolom.A szállitott olaj menyiségén lehet állítani vagy az fix, mint a hagyományos karbis olajpumpáknál?
Igen, a bal oldalon van az olajpumpája a vario mellett! Legalábbis ha Piaggio motoros! Egy kis bordásszíjjal van meghajtva, a vízpumpával együtt!
na már okosodok! Kezd a hajam is lángolni!
Köszi Zoli, remek kis doksi! Jó kis ábrákkal, még hasznos lehet!
Én meg már akkor mondtam a blokkba megy a kompresszor melletti csatlakozón át.Mindez a karbishoz hasonló olajpumpa által a vario mellett.
Sziasztok
Már feltettem egyszer ezt a kérdést :hol kapja a ditech az olajzást?A varió mellet a vékony csövön?Nekem van az átalakítot mocim, ésa mútlkor fére értetem az olajzás helyét.Szóval?
Kössz!
Kűdtem.Remélem nem bánod meg.
Szia, elkérhetném én is? ( meregzsakk@yahoo.com )
Küldjed! Mindent ami ditech! Rosszabb vagyok mint Einstein! Tudod ki volt az az Einstein? Ő volt az az okos ember! Na nem mondom hogy nálam is okosabb volt, de azért voltak jó gondolatai!
Anyáááám. Még nem tudod miről beszélsz de majd rájössz.Piaggiosom van morinis nincs azt magam szaszeroltam ki.KB 1 év volt én nem vok annyira inteligens és ügyes. Küldjem el?
Dehogy passzolom! Tudni akarom, hogy pontosan hogy működik! Figyelmeztetlek, hogy rendkívül okos és intelligens vagyok, úgyhogy ne akarj róla lebeszélni!
csáó egy kérdés mit kéne tenem mert van egy sr 50 replica mocim és csak 70 km/h alig éri el ha valaki tugya mit kéne venem vagy csinálnom vele akor jo lene kösz elöre is
Egyértelmű hogy a távgyógy csak tippek halmaza ami nem sokszor jön be.Mindenképp látni kell a motort regeteg mérés szükséges és így is nehéz rájönni hol a hiba.Ezért mondom mindíg hogy keresni kell egy hozzáértő embert a javításhoz.És a kulcsszó a hozzértő nem csak robogószerelő hanem a ditechet ismerő ember kell hogy legyen.
Szerintem ne bonyolódj bele.Inkább passzold.
Üdv! Tud valaki szervizkönyvet a ditech motorokhoz?
Abszolult megértem
A gyertyára nem tudok mit mondani mert nálunk csak NGK van a boltban, mert ők gyártanak mindenhez gyertyát és nekünk nincs vele problémánk.
Javításra sem tudok mit mondani, mert nem hiszek a távjavításban.
A Di-tech nél sokféle gond lehet ugyan olyan hibajelenségnél.
Csak annyit, hogy a Di-tech nagyon kényes a tisztaságra.Tehát a levegőszürő mindíg legyen megtisztítva és még a levegő injektornál szokott tömítetlenségi probléma lenni, pont ezért tettem fel az oldalra robbantott ábrákat, hogy meg lehessen nézni, hogy hol vannak tömítő gyűrűk.
De pont a morini 2000-2004-ig típus nincs még kész, de az ábra már fennt van.
Szia, köszi a törődést, és a segítséget, ha a pénztárcámon múlna biztos újat vennék... :-(
Nekem azt hiszem morini blokkos a ditekem, abba is ezt a Zoli által javasolt gyertyát kéne rakni (ha a mostani tönkrement úgyértem) ? Hol lehet ilyet venni? Mennyibe kerülhet?