Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Standard Ie 361-eshez írja.Viszont míg CPR-ből megevett KB 10-et Chanpionból 2-t azt is csak a gyűrűtörés utáni felújítás miatt tettem bele hogy újjal kezdjem.Így nekem bizonyított sosem raknék bele cprt.
bocsi ez lemaradt
Di-tech alkatrészek raktáron
Csak azétr kérdeztem, mert sajnos sokszor előfordul, hogy csak beleteszik a terméket a kosárba és nem fejezik be a megrendelést és csak várják az alkatrészt csak várják csak várják és semmi.
Amúgy máshol raktáron nem igen tudok róla, hogy lennének Di-Tech alkatrészek
az összeshez ezt írja az NGK alap gyertyának, és érdekes, hogy csak a morini blokkoshoz ír platinás gyertyát ZMR7AP
nekem ngk van az előbb említett cpr es, ilyen szar lenne? vagy a motorba nem 100 valami és attól viheti szét?
Hali, egy használt kompresszorra várok, elvileg nem sokat futott és jó, visszaveszi ha szar, és olcsó. 35 már kicsit sok lett volna :-( (persze a használt az zsákbamacska, de mondom a srác visszaveszi, ha nem lesz jó)
Ja fontos.De ez működött nekem a cpr sosem.Igaz malossi tunigos volt.A polinihoz meg ajánlja is a champion RG6YC-t de a gyári leírásban is alternatíva ként említik a piaggiosnak meg kifejezetten ez az alapgyertya.
fontos, hogy bele való gyertya kerüljön bele:
NGK-ból CPR8E
egy 25 ezres hengertől csinálhat ien kihagyásokat mer nem tom mibaja lehet mer kompresszort most ujjítottuk de még mindíg lebasz
Igazából próba cseresznye.Nekem is durrogott de megoldódott champion gyertyával.Kb 3 percet 2 indítózást birtak a gyertyák utána bele a RG6YC-t és ment sokáig.
Milyen alkatrészre vársz?
frankó lenne a 3 hetes gyertya :-) A hőgombát mértük 2 napja, akkor működött... Remélem kompresszor megoldja, de ezekszerint van rá esély. Vagy megpróbálhatnám mondjuk másik gyertyával? Szerinted? Vagy amíg bele nem rakom az új kompresszort inkább el se indítsam?
Valszeg az vagy a hőgomba adta meg magát.Esetleg végleg kilehelte magát a gyertya.
Sziasztok!
Amíg várom az alkatrészt, addig gondoltam beindítom a motort és megyek egyet vele, ha már összeraktam (2002 ditek). Ugye kompresszort ki-be kb ennyi történt. Namármost az van, hogy elindult a moci, kimentem vele utcára, húzom, hogy induljon, és kb van az a fordulat, amikor megindul, na megindult de nem húzott semmi erő, ennél a fordulatnál feljebb nem is pörgött, durrogott minden baja volt, aztán már eddig se pörgött fel. Aztán már alapjáraton se bírta.
Mit csesztem el rajta? (ugye a kompresszor, ami benne van az szar úgy ahogy van, de eddig ment szépen a motor, amikor elindult és nem köpte be a gyertyát!) Valami csatit kéne megnéznem? Vagy kompresszorbajjal csinál ilyen tüneteket? Lehet nem húztam meg eléggé a kompresszor csöveit a végeknél?
Ha rakok bele egy jó kompresszort megszűnhet a hiba?

üdv
Sziasztok
A 2001 es Ditech em valami furcsa sziszegő hangot ad ki, a kipufogó nem lehet az mert megnézettem. Nem tudom mi lehet a baj, de kezd zavaró lenni.És 14500 km van benne

Várom válaszotokat.
pontosan, lendkeréken van egy kis lapka, amikor azelhalad, gondolom akk jelez
az csak a gyujtás jeladó lehet.
Sziasztok minarelli sr-be a lendkerék felett mi az a kis fekete doboz? Van ráforasztva egy darab kanóc meg egy kis vasdarab áll ki belőle, de mire jó?
esetleg a hőgomba?
Di-tech-nél nagyon ritkán fordul elő elektromos probléma.Inkább mechanikus bajok szoktak előfordulni.
Három fő dolgot kell ellenőrizni:
-Levegő nyomás (Levegőpumpa probléma)
-üzemanyag nyomás (benzinpumpa probléma)
-Kompresszió (a motor kopott, vagy levegőinjektor tömítetlensége))
Ha ezek rendben vannak akkor a legsűrűbben előforduló probléma a levegő injektor tömítetlensége. Kompresszió mérés után, ha gond van ezt érdemes ellenőrizni.
Ha ezek rendben vannak akkor lehet és érdemes elektromos problémát keresni.
Segítség képpen ahogy ígértem pár nappal ezelőtt, az újabb di-tech injektor alkatrészeiről találsz robbantott ábrát árakkal Webáruházunkban
www.robogotuning.hu
www.citybike.hu

Legkönnyebben úgy találod meg, hogy a WEBÁRUHÁZ keresőjébe beírod "di-tech"
A régebbi Di-tech robbantott ábrája is felkerül pár nap múlva.
csak menet közbe de már bevan kopva szóval nem aza baja
Szia Zsoltee2. Nem tudom hogy hányas kiadású a motorod de,
nekem is volt egy 2002-es Aprilia SR ditechem, ugyan ilyen gond volt vele nem volt benne erő és durrogott.
Akkor szétszedtük az injektor részét és ahoz lehet kapni javító garniturát ami gumigyűrűből áll. Az ára kb:8500 huf. Azt kicseréltük, mert ami benne volt az eléggé elvolt vékonyodva. Aztán az volt még a gond az injektorral hogy vizesedett mert a kompreszor nedves levegőt nyomot neki. A kompreszor és az injektor közé beépítettünk egy levegőelőkészítőt amit a gumisok is használnak a levegő rendszerüknél. 7500 huf. Akkor már egyenletessebben járt a motor. De megéri a gyertyát is kicserélni mert nem mindegy, hogy milyen van benne. Mind ezt kicserélve a motor szépen járt. De ha van rá kapásod akkor add el mert csak a gondod lessz az injektorral.
Kell neki kb 60-70km mire bekopik...Ezt a szaggatást alapjáraton érted,vagy menet közben is csinálja?
Ha a kompresszort felujítottuk és még mindíg ugyanazt a kihagyásokat csinálja motor akkor mibaja lehet?
Igen jól látod ,alig vártam hogy meglegyen és megörökítsem ,holnap ha megyek melóba meglesz az 50.000km
Egy Malossi MHR replica cső van rajta,jó kis kipuff...