Az "O" gyűrű is fontos alkatrész és eléggé speciális.
az tényleg sokszor szokott hiba lenni.
na ezt jól megaszontam.
Nem drága az is van, majd holnap felteszem azt is az alkatrészek közé.
Keresd Zsolót ő keni vágja. és szolnoki.0,2-0,3 tized mm nek kéne a gyűrűhézagnak lennie ezt szemel nm tom hogy méritek nekem nem sikerült.
Viszont a fenékszelep rossz akkor nem segít a felújítás.Nézzétek meg a csövet és a csatlakozást is mert szereti kinyírni azt is.Meg az inyektorfejben lévő csati O gyűrűjét ott is engedheti a nyomást.
Szivesen.Már azt hittem kincs van a sufniban nálam.
Ha lesz időm lehet visszalakítom a karbis kecskémet inyektorosra akkor kelleni fog egy levegő inyektor és egy komplett fej.Van is raktáron vagy csak rendelésre?
sziasztok!ma szétkaptam én is a kompresszort :)kopásnak alig van nyoma,a gyűrű passzos közte kicsike hézag szinte összeér a csapszeg is okés ,talán már cserélve volt a kompri mert használtan vettem a mocit ,nagyon kicsike dugattyú nagyon rövid lökethossz,el se tom hinni tudnia kéne önindítóval kb 5 bart :)viszont a hengerben nagyon kicsi a kompresszió :(fúrni kell sajna ,holnap kikapom alóla a blokkot :D Szolnok ill környékén tud valaki olyat aki feltudja újítani a hengert superul
Most nem mondjátok hogy majd 250e egy pillangó?Szerintem egy nullát elírtatok.
Amúgy ahogy nézem nem vészes az ára 40e egy komplett inyektorfej.A zöld mágnesszelep is benne van vagy csak a ház ahogy írva van.
Az se semmi hogy a fekete nagy spriccfej olcsóbb mint a barnáspiros újabb.
Vajon miben külömböznek?
az új ára 35.630.-Ft ez a MORINI blokkos ára.
megtalálod az összes fontos DI-Tech alkatrészt a WEBÁRUHÁZBAN www.citybike.hu www.robogotuning.hu
a kompresszort a legegyszerűbben úgy, hogy a keresőbe beírod "levegőpumpa"
Ez az ár a hivatalos aprilia alkatrész ár
A levegőpumpa nyomás adatairól segítség képpen itt egy kép.
Szia Zoli! Jó gyors vagy! :-) mondtak még szeptember közepén kb 25 ezret valami levegős cuccra (akkor még fingom se volt mi az), akkor az lehet az. Annyit még rá is szánok. Szerinted jó lesz tőle? Új csövet érdemes rátenni, úgye?
üdv
Némileg tartania kéne a nyomást a redszerben tehát gyorsan kell a megfelelő érték külömben be sem indul.Az új kompi KB 30e körül lehet mert talán 2 éve 24e volt.Kérdez rá a Mile motorra náluk elméletileg hegyekben állhat a cucc mivel ők a főmárkakereskedők.
Sziasztok!
Köszi a pontos tájékozatást a kompresszor hollétéről! Így meg tudtuk nézni hogy mi is van vele. Hát először is harmatgyengének találtuk, ezért rá se dugtuk a nyomásmérő órát. Kiszedtük tehát a kompresszort, majd szétkaptuk, a tengely meg van rágva, de a gyűrű passzentos, henger és fal nincs kopva... A kivezető részénél, a kis csöcsnél a szelep teljesen el volt dugulva, kitisztitottuk. Mindent megmostunk szépen összerakás előtt még egy kicsi olajat is kapott. Összeraktuk, de ez így is hangyafos volt, amit termelt.
Órát meg sem moccantotta (lehet, hogy az óra is szar, de attól még a kompresszor is). Bontott kompresszort nem szívesen raknék bele. Nem tudjátok véletlen mennyi egy új komp. ára? Vagy kitől lehet olcsóbban beszerezni? Tegnap emlegettetek két nevet, velük hogy tudnám felvenni a kapcsolatot?
Másik kérdésem is lenne. Szóval termeli szépen a nyomást, de érzésre nem lehet több 2-nél. (felújításban nem hiszek! -tengelyt meg gyűrűt kicserélem és jó lesz? ááá) Szóval mondjuk hideg a moci és indítózok. Ilyenkor a kompresszornak már teljes erővel kell nyomni? Szóval hidegen is szükséges a nagy nyomás, hogy az üzemanyagot megfelelően porlassza? Még most is beköpi a gyertyát, nem nagyon használt neki a tisztogatás. Írtátok, hogy 10 mp múlva 6.2 bar nyomás, az az első pillanatban mekkora? Nem lehet, hogy mondjuk megfelelő a nyomás, amit a kompresszor előállít, de motorozás utáni leállítás után valahol elengedi a nyomást, mondjuk a cső (mert elforog a helyén..) És ezért az első pár fordulatnál nem is lehetséges a robbanás a többire 3-4-5-6 már beköpi a gyertyát? Ha kiveszem a gyertyát megtisztítani az is csak ront a helyzeten, mert akkor is elenged minden nyomást, amit addig termelt....
Hú, jó kesze-kuszán fogalmaztam, de remélem a régiek és a kitartóbbak azért elolvasták és tudnak nekem válaszokat adni, már így is sokkal tartozom :-)
(hol nézhetnék utána új kompresszornak?)
A 9514-es hozzászólásban az 1. képen látod a kompresszort.Lehúzod róla a csövet,egy másik rövid csővel rászerkesztessz 1 nyomásmérőt,indítózol és meglátod mennyit tud a kompresszor.(10sec alatt legalább 4.5-5.5 bar-nak kell lennie,legjobb lenne a 6,2)
A kör alakú bizbaszt azt úgy érted, hogy a tank aljánál, a benzinszivattyú? :-) Mert az megy az injektorhoz, annak a csöve! És ez az idom alatt van! Te azt mondod, hogy sárhányó alatt, szóval akkor a pillangószelep környékére gondolsz, ahol a gázbóvden befut?
ha nincs rajta a hátsó sárhányó akkor látsz egy kör alakú kis bizbaszt na ott van a kompresszor:D és abból ami megy cső az inyektor fejbe azon mérj nyomást
Sziasztok! Na szétszedtem végre a mocit (2002 ditek).
Hőgombám jó, kimértük, talán termosztát nincs benne ezért nem melegszik fel annyira, hogy mutasson a hőfokmérő mutató? (Vezeték is jó, az is ki van mérve.
Amit ti levegőkompresszornak mondtok az lényegében mi is? Én egy benzinpumpát láttam és kész, hol van a kompresszor?
Apám azt mondja azért köpi be mostmár rendszeresen a gyertyát, mert "túl nagy a nyomás", vagy az injektorral nincs minden rendben. Hogy lehetne erre rájönni?
Még mindig nem tiszta, hogyan mérjem meg a kompresszor áltat keltett 5 bár nyomást, hol, melyik csövön. Benzinnyomás? Levegőnyomás? Komolyan mondom már nem értek semmit sem!
Megköszönném, ha tudnátok megint segíteni!
üdv
Sziasztok.
Ditechhel kapcsolatos problémám van, mégpedig hogy elkezd dadogni, fulladozik, ekkora gyertya ki, megtakarít, utána megy megint.
Persze a check engine világít indításkor, utána elalszik.... levegő kompresszor lesz a gond ha jól sejtem, de érdekelne hogy a tapasztaltabbak mit mondanak erről.
Ezen kívül ha Ti is úgy gondoljátok hogy a levegő kompresszor a gond, kérnék szépen egy linket ahol felújítószettet, vagypedig újat tudok beszerezni.
Köszönettel:
Daveid
És olyankor mivan ha a kompresszor felujítás után is ugyan úgy kihagy mint előtte mibaja lehet még hozzáteszem 25 ezres hengerem van szóval az elhet már a hunyó?
az tényleg sokszor szokott hiba lenni.
na ezt jól megaszontam.
Nem drága az is van, majd holnap felteszem azt is az alkatrészek közé.