hello
ok csinálok képet a karbiról meg a hengerfejről ami egyébként teljessen átlagos gyári kinézetű .A "compjuterről a térdidom alatt" na azt men tudom melyik ,de ha a lámpák mögötti részre gondolsz azt men szivessen bontom meg. A pussz olajzás meg esetleg a benzinbe gondolnám a legegyszerübben.Endem inkább a nem működő műszerfal idegesít!
A többi részéről is kéne kép főleg a leszedett karbiról és a computerrről is a térd idom alól.Ha gondos gazda cserélte azt is és nagy gond nem lesz.
Viszont az olajzással lesz gond ha maradt a gyári helyen.Mivel így nem jut elég a hengerhez is.
A ditekk csak a forgattyús házhoz nyom a karbis közvetlen a kabiba jutó levegőbe ami feljut az átömlőkön keresztül a dugattyú fölé is.
Namost nem biztos hogy eleget nyom a ditekkre méretezett pumpa.Ez az egyik gond a másik hogy nem jut elég.Én ledugóznám a gyári helyét.Egy darab cső marad rajta úgy vágd el majd félbehajtva huzalkötegelőzd le.A legjobb lenne egy apró csapágygolyót belenyomni és úgy kettéhajtani majd huzalkötegelő.
És utána be a karbiba a cső majd kicsit tekerni az olajpumpán.
igen ahogy mondod ha nincs átalakítva akko nem ilyen a blokk dekli kicserélték.berúgókar sincs ditechnél,az is lehet ez nem is a saját motorja ki lett cserélve,rem nem vetted túl sokért ,persze attól ,h karbis lett, még jó lehet kevesebb hibalehetőség a műszerfalon ne csodálkozz ezért nem jó.. az ólajzás na az gond nem tom ,h oldotta meg aki átalakította .....
Na most ,egy kicsit lassaban, ditech blokk? ugy tudom annak fekete berugo nélküli a blokk oldala.valóban nemrég vettem ,igy ahogy van.A szívócsonkról egy ismeretlen karbit vettem le, javítás céljából /kitekeredett az alpjárati fúvoka/.Szólal akkor az olajzás miatt nem kell agodnom ,sokkal inkább az átalakított blokk miatt!DE mi a szar ez akkor?+A műszerfal sem működik /csak kiirja hogy adjam be az 1 -es kulcsot /talán épp az átalakítás miatt?
SRforever!
A menüben megkeresed a "diagnosis" pontot (vagy valami ilyesmi a neve, fejből nem nagyon megy).Ott bepötyögöd a 45256 kódot.Így előjön egy újabb menü, itt kiválasztod a "reset service" pontot, talán még le kell okézni, és kész.
Hupsza drágám ez nagyon furi nekem.
Ez egyértelműen egy inyektoros blokk.Mit műveltél a sárvédővel?
Mit keres rajta berúgókar?
Mit szereltél le a szívócsőről?
Olajzás ennek a blokkba megy.Viszont ha tényleg karbi van rajta akkor valaki nagyon átalakította.
Sziasztok
Na a multkoihoz irom még ,ogy ez csak factoy,igaz SR R . Na de nem ez a kérdésem,hanem,hogy az típusú blokk hol kapja az olajzást? Mivel a karbiba nem megy olajzó csö!Talán a képen látható szerkezeten kapja az olajat a forgatlyúsház?Ha bvalaki tudja kéremirja meg!
Köszi
busi
Korábban már bevált! "Helló! Nyomd meg a sárga MODE gombot, és tartsd nyomva. Add rá a gyújtást. A MODE gombot még mindig tartsd, kb. 20 másodpercig. Én ezt kétszer megcsináltam és utána eltűnt a villáskulcs. Sok szerencsét!"
nem azért de mért nem birod beérni az 50 es hengerrel főleg egy 2 hónapos apriliánál? minek neked a 70 ccm szerintem ez egy hülyeség a garancia is elveszik meg egy csomó felesleges meló van vele legalább is szerintem (van egy bölcs mondás: ami jó azt nem kell bántani)
OK Holnap lefotozom . Pedig factoy de elég rejtélyes /nem gyári karbi stb.../Azt gondoltam veszek egy fasza gyári motort ,tévedtem.Tudtommal dellorto 17,5-ös van rajta gyárilag ezzel szemben egy beazonosíthatatlan 12 van rajta amin csak ez van JAPAN.
hello van egy 2 hónapos apriliám és szeretnék bele egy hetvenes hengert tenni és nem igen értek a motorokhoz
nem tudnátok segíteni szeretnék egy gianelli reverset rá tenni görgők red filter ... ha átakarom alakítani 70esre akkor mi kell bele meg milyen cuccokot javasoltok? előre is köszi a választ..
Igazad van mert ha leszedem a szűröt egy kicsivel jobb....
Az a poén hogy csak kipufogot cseréltem a gyári volt raja ugy ment az órája szerint 100 Km/h-át.....azért cseréltem le mert ha bemelegedett akor megállt a motor
ok csinálok képet a karbiról meg a hengerfejről ami egyébként teljessen átlagos gyári kinézetű .A "compjuterről a térdidom alatt" na azt men tudom melyik ,de ha a lámpák mögötti részre gondolsz azt men szivessen bontom meg. A pussz olajzás meg esetleg a benzinbe gondolnám a legegyszerübben.Endem inkább a nem működő műszerfal idegesít!