helló lenne egy kérdésem öcsém sr-jébe bele tört a kulcs és nem log ki egy kicsit se a vége hogy tudnám ki szedni vagy esetleg nincs e valakinek egy új zára?
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy ma szépen előveszem a 2003as ditechet, megyek vele egy kört, leállítom, legurulok vele egy dombon, és mikor újra akarom indítani egyszerűen nem reagál. Ráadom a gyújtást, világít, és zümmög az injection check, akarom nyomni az önindítot, és meg se mukkan.
hello vettem egy buzetti oldalsztendert és mikor megláttam a használati utasítást a felszereléshez nem ugyan az a látvány fogadott a motor alján nem tudnátok segíteni?
A malossi átalakítoról bövebben hallhatnák valamit ?Hol lehet venni mennyibe kerül ,mi a feladata?A többi talán nem gond azon kívül hogy álttöröltek,az automataszívató be van kötve, a plussz olajat megoldom a tankba!csak a gyári műszerfalat sajnálom a legjobban!
köszi
Helló!
Én is profi vok ebben a témában, mivel nekem is ditech-ből lett átalakítva a gép karbissá. Nos mivel új sr így elég szívás az immo és a km óra miatt.
Én hozzá alakítottam egy piaggio nrg kábelköteget és felraktam egy régebbi piaggios karbis blokk alaplapját és cdi-t.
Így tökéletesen működött. Immótól is megszabadultam.
Viszont így nem volt km-óra. Nekem amúgy is sérült volt az órám.
Tehát mind1.
Tíéd mivel sértetlen így jó áron eladható, és tudsz venni egy univerzális koso órát (az mindent mutat).
Ehhez a kábelezéshez kell egy pici ismeret és sok idő mire mindent átlátsz, hogy mi hova megy és miért.
Másik megoldás ami az egyszerűbb: Zoli32 által ajánlott malossi átalakító. Így megmarad a km óra és nem kell küzdeni a vezetékekkel. Olajzásnál pedig nem kell félni ugyan az a piaggios ditech olajpumpája mint a karbisé csak a bowden előfeszítés van átállítva, csak rá kell feszíteni. Nekem a 70-es hengert is bőven kiszolgálja.
Ha végképp nem boldogulsz akkor cseréljünk. Van egy robeszom +
fizetnék még rá kp-t.
Az első kérdésre rövid és velős.Így tuti nem lesz jó a műszerfal.Valakinek igen komoly gondot okozott az inyektor és elég barbár módon csinálta meg.Viszont több észrevételem is lenne:
1. A ditech kevesebb olajjal működik mivel a forgattyús házba eredetileg nem kerül benzin csak levegő így a benzin nem mossa le a főtengelyről és a csapágyakról az olajat.Így a pump kevesebbet is nyom.Namost ha tiszta benzint és levegőt szív be az kevesebb olajat is visz magával a forgattyús házból ergo kevesebb jut fel.
2.Az a karbi egy hulladék talán Jogé asszem és mivel a kábelköteged ditech így a szivató nem tud működni nem tod hova dugni.Nincs vákumcsap a ditechben így a vákumcső csatlakozóját passz mivel dugaszolta el és talán az a fogóval lapított csati oldalt az lehet az olajzó csati.És mivel eléggé nem tom tömítettek e a csatlakozók nem tom kaphatott e fals levegőt.Ha kapott a büdös életbe nem mehet jól.
3.Valszeg kikötötték a műszerfalat mert az két kézzel sikoltozott a barbár munka láttán amit csináltak.
Három dolgot csinálhatsz:
1 belenyugodsz hogy nincs órád a karbit rendesen megcsinálod benzincsappal és kézi szivatóval mert ha nincs folyhat ha nem zár a tű rendesen.És hajtod vagy eladod de max bagóért mert aki kicsit is ért hozzá menekül tőle.
2 veszel egy malossi elektronikai átalakítót és rendesen megoldod vele a karbis részt benzincsap és kézi szivató kell ide is.A computerről azért kéne kép mert nem tom hogy ez az átalakító benne van e vagy nem.Ha benne van az nagyon jó de ha nem akkor gáz.
3 veszel egy inyektorfejet egy hengerfejet és egy pillangó szelepet elviszed apromotorhoz és visszalakítja inyektorosra.Ekkor ki fogja deríteni mért is csinálták ezt a hentesmunkát.
Szigyasztok. Egy olyan kérdésem lenne,hogy kifogyoban van a ditechem keverékolaja és vettem bele castrol power 1 -et össze lehet-e keverni a régivel mert az világoszöld színü a régi gazdája öntötte bele és nemtudom milyen márkájú.Ha nem ajáljátok a keverést akkor hogyan tudom leereszteni és utána ha szükséges légteleníteni.
Sziasztok
Na most van idöm ide ülni. Annak volt igaza aki a ditekre szavazott megtaláltam az injektor és atöbbi köcölle kábelkötegét az akksi mögött:( Szívás.Ennyit a frankó gyári mociról amit vettem /egyébként nem volt drága/.Igazából 2 kérdésem lenne: miért nem elég a ditek olajzása a karbisnak?Hiszen a karbiba vezetett olaj is a forgalyús házba jut és onnan fel kerül a dugatyú fölé.Meg a ditek sem forog kevessebbet hogy akarbishoz több olaj kellene.Vagy rosszul gondolom?A másik a műszerfal, ez az átalakítás miatt soha sem lehet jo?Vagy azért lehet vele kezdeni valamit?Azt irja ki :INSERT THE 1 ST KEY
Ha valaki tud valamit irjon.
Hello ez a karbis változat csak ditech légszűrő van rajta és azért furcsálod!Am meg ami a karbihoz megy az olajzócső az a dekniben van a variátor mellet nekem is most kellet cserélni:@
cső
a négyjegyű szám 4043
és elvileg azt mondták hogy jó rá
Szerintetek?
Kell hozzá a motorod évjárata, meg a buzetti oldalsztender cikkszáma ami egy négyjegyű szám
köszi
Én is profi vok ebben a témában, mivel nekem is ditech-ből lett átalakítva a gép karbissá. Nos mivel új sr így elég szívás az immo és a km óra miatt.
Én hozzá alakítottam egy piaggio nrg kábelköteget és felraktam egy régebbi piaggios karbis blokk alaplapját és cdi-t.
Így tökéletesen működött. Immótól is megszabadultam.
Viszont így nem volt km-óra. Nekem amúgy is sérült volt az órám.
Tehát mind1.
Tíéd mivel sértetlen így jó áron eladható, és tudsz venni egy univerzális koso órát (az mindent mutat).
Ehhez a kábelezéshez kell egy pici ismeret és sok idő mire mindent átlátsz, hogy mi hova megy és miért.
Másik megoldás ami az egyszerűbb: Zoli32 által ajánlott malossi átalakító. Így megmarad a km óra és nem kell küzdeni a vezetékekkel. Olajzásnál pedig nem kell félni ugyan az a piaggios ditech olajpumpája mint a karbisé csak a bowden előfeszítés van átállítva, csak rá kell feszíteni. Nekem a 70-es hengert is bőven kiszolgálja.
Ha végképp nem boldogulsz akkor cseréljünk. Van egy robeszom +
fizetnék még rá kp-t.
1. A ditech kevesebb olajjal működik mivel a forgattyús házba eredetileg nem kerül benzin csak levegő így a benzin nem mossa le a főtengelyről és a csapágyakról az olajat.Így a pump kevesebbet is nyom.Namost ha tiszta benzint és levegőt szív be az kevesebb olajat is visz magával a forgattyús házból ergo kevesebb jut fel.
2.Az a karbi egy hulladék talán Jogé asszem és mivel a kábelköteged ditech így a szivató nem tud működni nem tod hova dugni.Nincs vákumcsap a ditechben így a vákumcső csatlakozóját passz mivel dugaszolta el és talán az a fogóval lapított csati oldalt az lehet az olajzó csati.És mivel eléggé nem tom tömítettek e a csatlakozók nem tom kaphatott e fals levegőt.Ha kapott a büdös életbe nem mehet jól.
3.Valszeg kikötötték a műszerfalat mert az két kézzel sikoltozott a barbár munka láttán amit csináltak.
Három dolgot csinálhatsz:
1 belenyugodsz hogy nincs órád a karbit rendesen megcsinálod benzincsappal és kézi szivatóval mert ha nincs folyhat ha nem zár a tű rendesen.És hajtod vagy eladod de max bagóért mert aki kicsit is ért hozzá menekül tőle.
2 veszel egy malossi elektronikai átalakítót és rendesen megoldod vele a karbis részt benzincsap és kézi szivató kell ide is.A computerről azért kéne kép mert nem tom hogy ez az átalakító benne van e vagy nem.Ha benne van az nagyon jó de ha nem akkor gáz.
3 veszel egy inyektorfejet egy hengerfejet és egy pillangó szelepet elviszed apromotorhoz és visszalakítja inyektorosra.Ekkor ki fogja deríteni mért is csinálták ezt a hentesmunkát.
Na most van idöm ide ülni. Annak volt igaza aki a ditekre szavazott megtaláltam az injektor és atöbbi köcölle kábelkötegét az akksi mögött:( Szívás.Ennyit a frankó gyári mociról amit vettem /egyébként nem volt drága/.Igazából 2 kérdésem lenne: miért nem elég a ditek olajzása a karbisnak?Hiszen a karbiba vezetett olaj is a forgalyús házba jut és onnan fel kerül a dugatyú fölé.Meg a ditek sem forog kevessebbet hogy akarbishoz több olaj kellene.Vagy rosszul gondolom?A másik a műszerfal, ez az átalakítás miatt soha sem lehet jo?Vagy azért lehet vele kezdeni valamit?Azt irja ki :INSERT THE 1 ST KEY
Ha valaki tud valamit irjon.
cső