Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg nagyobb főfuvoka ?Szerintem még a görgöket is át kellene varálnom.....
Dobj egy képet róla me ez nem úgy néz ki hogy factory lenne.
Sziasztok
Lenne egy kérdésem sr 50 factory-m van nem ismerem a ezt a tipusú blokkot .Szóval azt nézegettem hogy ennél nem a kari kapja az olajzást mivelnem megy bele semmi más csak a benzim és a vákum cső.Akkor mégis hol kap olajat a motor?A karbi alatt van egy azonosítatlan cső a forgalyús házba vezet az lenne? Aki vágja ezt a blokkot erősítsen meg ebben vagy olaj nélkül járok 2 hete?
köszi !
Minimum 17,5-ös karbi kéne ehez a konfighoz.
Üdv mki-nek!

Nekem olyan problémám van hogy van egy sr 50-em /97/ top performance fekete 70-es henger,dellorto 12 karbi,Gianelli Reverse kipuf.soprtszürő.Sehogy nem sikerül összehangolnom a rendszert.Valaki tudna segíteni......40 km/h húz mint állat aztán semmi....
Helló ,Van egy Agip racing 2t bontatlan olajom ha valkit érdekel.tévedésböl vettem Agip Speed helyett.ha valakit érdekel olcsobban akkor irjon.pesten személyesen átadom.
gregus16@gmail.com
Nah most akkor hogyis van ez a szervízkulcs kivétele?
Sziasztok!

Di Tech-hez tudnátok kapcsolási rajzban segíteni, esetleg küldeni?
e-mail címem: bardos@citromail.hu

Köszi előre is!
nm jah beköpte kormos volt :(szer ha télleg az a baja akkor bármikor leállhat teljesen enyém még utoljára hazahozott aztán má be sem indult sajna hétvégén én is kiszedem a kompresszort ,bár már az idén nem nagyon kell a motor,de megcsinálom azé :)
Okés, a 140-es gumi igen dögös! :-))) "sportmotoros"
én is hátsó kerékre gondoltam:D
Nekem 140-es van, csak azt nem tudom,hogy /60 vagy /65. Hátsó gumiról beszélek!
Köszi a linket! A leírás nem nagyon egyértelmű, gondolom, ha már leszedtem a kompresszort, akkor minden megvilágosodik :-)
Neked is beköpte a gyertyát, de azért be-be indult? Néha majdnem lefulladt? Mennyit lehet még így menni vele?
lehetséges 140/60 as gumit rárakni az sr re vagy az már nem férne el?
nem nagyon kell bontani ,nem tom szer megtudjátok csinálni,leírás van róla és itt az ára is nem olyan vészes de mérd meg előtte,h biztos az e a baj:) http://www.egumotors.hu/index....
szia, köszi, már többen is mondták :-( mennyire kell lebontani a kasznit? hétvégén uncsitesóm esküvője lesz, majd csak vasárnap tudok vele foglalkozni! Felújító mennyibe kerül? Sokat szerelgetünk apámmal, neki merjünk állni? (persze csak ha még érdemes a felújító)
ahha világoskék kompresszor cső azt a feketét húztam le csőbilincs van rajta, az injektoron még gyári bilincs van azt nem bántottam még:))korábban volt nekem olyan,h nehezen indult akkor a teflon tömítés volt kimenve a hengerfej és a injektor között éreztem,kifúj a kezemmel mikor járt a motor baromi forró volt viszont nem fulladozott,kompresszor hiba nálad is szerintem :(
Szia! Köszi a képeket! Az a zöld cső, a nyomásmérő csöved? (persze a nyomást óra méri, de érted!) :-)))
szia! kompiról levettem a csövet ,és 1 másikat rákötöttem órával és tekertettem vagy fél percig:)a deklit nyugodtan leveheted semmi se folyik ki:D nah gyors lefotóztam neked:)bocs telós kép retkes motor:)
Lakik valaki fehérváron, vagy a környékén?
Szia, hogy mértél nyomást? Hol van az a cső, ahol mérni lehetne a nyomást? Képet esetleg tudnál felrakni róla?
Ma meló után indítok és semmi, gyertya ki-be, semmi, újra, semmi, aztán 3.ra csak elkapta, de azért elég ciki volt :-S Hazafelé meg kétszer fuldoklott, egyszer azt hittem meg is áll!
Én is megnézném a szíjamat milyen állapotú, ha leveszem a deknit vagy mit, ami a meghajtóház fedele, akkor nem fog kifolyni semmi? Szárazon futnak ott a dolgok?
üdv
köszi Zoltán !Meg is rendelem még ma,meg 1 ékszíjat is az is kaput
Ha tartja mehet bele a felújító.
nekem is igy kezdte hordani kellet gyertya kulcsot :(nehezen indult hidegen aztán behalt fullra ,lehet ott is a kompresszor gyengélkedik :(
üdv mindenki A kompresszor 1.9 bar nyom csak a ditechnél :(most mértem viszont azt tartsa vissza nem enged ,kérdés felújítóval meglehet javítani vagy kuka köszi