Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Túl sok gázt húzok indításhoz? Gyertyakulcsot kell hordanom magammal :-D
Sziasztok! Az utóbbi héten kb 3 alkalommal köpte be a gyertyát a moci, miért lehet ez? (ditech)
Köszi! Azóta átnéztem kicsit és szerintem túlszívja magát mert alapjárata szép, gázra jól húz de aztán elkezd fulladozni. ilyenkor vissza a gáz, pici szivatóval elpöfögi a benzint aztán megy megint egy kicsit. Most volt felújítva nem rég. Előtte kivolt benne a gyűrű. Arra gondoltam hogy nem lehet hogy a karbiban a fúvókák nagyobbak hogy több naftát kapjon és menjen még leharcolva. Most tökéletes motorikusan. Lehet hogy megérné a karbihoz egy felújító készlet?
érdekes, hogy kocka sr áráért jó állapotú rakétalámpást is hirdetnek
értem, köszönöm
Adott év gyári szupersport nyertes gépeinek a festését csinálták meg replica-ként.
Mit jelent az SR Replica? valami kínai utánzat, vagy minek a replicája? valamint a kocka srt szerintetek megéri megvenni, vagy kicsit inkáébb spórolni kéne még hozzá
Ja igen legrosszabb esetben főtengely szimeringes lett!
akkor is szokott ilyet produkálni, hogy felpörög, bár azt akár gáz nélkül is tudja.
sok mindenen múlik!
1. nézd meg a gyertyát. (őzbarna legyen meg a hézag kb 0.6-0.7mm)
2. légszűrő állapota
3. üz.anyag levegő keverék a karbin (ha előtte ment akkor nemhiszem h elállítódott)
4. görgők kopottak a varióba és nem tud normálisan a pályáján mozogni.
hirtelen ennyi
Helló!
Problémám a következő: adott egy aprilia rally 50 robogó (minarelli, kézi szivatós). Alapjáratot szépen tart, de gázra felpörög majd megfullad. Karbi és kuplung tuning ( így került hozzám). Mit érdemes megnézni rajta?
Előre is köszönöm a választ.
60-as, vagy 75-ös attól függ melyik piacra készült
Citybike
Helló! Ha jól emlékszem 53-as.
Sziasztok!

Van egy sr 50-em,98-as.70-es öntöttvas henger 17.5-ös karbi,tuning varió.A kérdés az lenne,milyen fogszámú végáttételt vegyek bele?

13/44
vagy?
jó bele a 14/42-es is?

Köszi!
Hello v.ki megtudná mondani hogy az új típusu Aprila SR 50 ben mekkora a főfúvóka?:)
Tuning miatt kérdezem köszi előre is a válaszokat:)
Első javítható hátsó kuka.Javaslom az RMS aprilia rally-hoz való rugóstagját.Pici ügyességgel rá lehet tenni az SR-re annak idején 4 éve volt 8e mikor a gyári 20e.
Kösz a segítséget. Az ilyen telokat lehet javítani vagy új állja helyét?
nem vok szaki de inkább drágább kevés kilométerrel vegyél motort ,mert a felújítás nem olcsó mulatság én most vagyok benne közel 100 e lesz:(
Na szakik, kocka SR-ről milyen vélemények vannak amik kb 100kba kerülnek?:)
Jár az mindenfele, ha gatya a teló. Csak elől ugye két teló van, ami hellyel közzel megcsinálja, hogy oldalra ne ringjon, hátul viszont csak 1 van.

Ilyet se halottam még: szimeringes, nincs bár benne olaj, elfolyt minden.... himbálódzik a motor mi lehet baj?

Nem gondoltál arra, hogy nem véletlenül van benne az olaj?
De attól csak le-fel nem? jobbra-balra nem kéne...
Ha nincs olaj nincs sillapítás.Jár a gép mint a kacsa segge.
Olaj nem jön sehonnan, mert hátsó teló szimeringes lett és már kiszivárgott. Első teló az jó. Amúgy ha telóba nincs olaj az annyira nem gáz nem? csak bukkanoknál nem ál vissza egyből hanem kicsit ringat, attól még nem kéne neki szitálni. Meg is mozgattam telót így áttába nem nem mozog semennyit jobbra-balra.
Akkor gyatya az első telo és a hátsó rugóstag is.Olaj sehonnan nem jön?
Az nem lötyög, megvan húzva kajakra.
Szerintem nézd meg a hátsó kerék csavarját.Lehet lötyög.