Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A csapágyak kottyanását és a kormány lógását egyből le tudod ellenőrizni. Nézd meg a felfüggesztést is. A gumik levegőnyomását is.
Egyenes úton elengedted a kormányt és pattogott az eleje? A teleszkópok rendben vannak?
Sziasztok Az mért van hogy kanyarodok nem nagy lendülettel és olyan mintha kóvályogna a hátsó kerék jobbra-balra? Pedig a csapágy szerintem nincs kikopva. Ma egyenes beton úton olyat produkált a gép amikor elengedtem a kormányt hogy pattogott az eleje, pedig látszólag egybe van minden nem lóg, nem mocog semmi. Szerintetek mi lehet vele?
Ja a tiednél passz.Valami szervízben le kell több dolgot csekkolni így első hallásra passz.Talán szorul valami esetleg hideg kezd neki lenni.
Nöm.forelle07 srác dühöng hogy nem bír a ditekkje 100e Km egy menetben.
Mer ha egyszer elromlik.No és ha elromlik meg kéne szerelni.De egy PDTDI motor az überbrutálállat csak 200e után hajlamos a befecsi fuvi megdögleni az bezzeg rendbe van ha elromlik de a kurva ditekk az nem lehet romlós.
áááá zoli most nincs lóvém másik motorra ,ezt szeretném megcsinálni ragaszkodok is hozzá szerettem nagyon, azt a morgó hangját ahogy zakatolt az injektor :D most meg kevergethetem a benzint simóba ohh de utálom :)
khm khm rám gondoltál? én egyenlőre még nem küdzök vele csak jó lenne felderíteni ennek a hibának az okát:D és aztán minden szuper lenne
Vegyél egy VFR-t az örök élet+10 év.Már ha olyan kell ami sosem romlik el.
Örülj neki hogy ennyi ideig nem volt baja.Más bezzeg 8e Km nél küzd vele.
Már mondtam egy sima karbis enyi km után KB ugyanezt a hibamennyiséget simán produkálná.
az jah amíg el nem romlik:(aztán a sok hibalehetőségből csak találgat az ember mi lehet a baja....enyém 33000 km nél meghalt,felkel újítani kompresszort hengert rem még menni fog me a simson amivel most járok nyomába se léphet ...
csak úgy annyit akarok mondani, hogy szuper gép ez a Di-Tech (gyárilag is)
alap hogy a vizes
hát elvileg 8 ezer körül van de ha nem melegszik fel annyira akkor semmi baja sincs csak akkor pl ha 3-4km-t megyek nyélgázon max tempóval akkor melegszik fel annyira szerintem görgö kell bele
Sziasztok! Sikerült eladnom a kis Hondámat egész jó áron, most egy sr vásárlására rászntam magam, de elkapkodni semmit sem szeretnék a dologból. A kocka sr van kinézve. Jól tudom hogy kétféle blokkal szerelik, méghozzá a vizes és levegőssel? Melyik a jobb motor?
hengered bocs
Hány kmeres a hegered?
Sziasztok egy 2003 as- ditechem van és olyan problémám van vele hogy mikor bemelegszik rendesen a motor meg a hajtás gondolom valami hajtás probléma lehet alsó forulat szám tartományban fuldokol és visszahörög segtsetek pls!
Sziasztok!
Eladó lett a kis kedvencem!
Motor
Ott ahol lehet kapni és olcsó.
Angel eye- t szeretnék rakni a motor lámpájába csak nem tudom hol vegyem. Tudtok segíteni ebben?
Tolattyú pl rendesen el tud kopni.szivatóval is szokott gond lenni koszolódik elkopik a tű stb.Ha 30e ret kibírt az inyektor az már bőven jó de egy karbisnál Kb 2. karbi lenne rajta.Nekem is van 3 már és egyik sem volt jó.A 12-es folyt mint állat a 19-es jó volt de zabált rendesen a kórságos mala utána jött valami kotvány 16-os de aval meg folyton leállt.Nameg a vákumos benzincsap is szivatht rendesen.Ez a csillagcsavarhúzóval út szélén javítás nem tudom hogy kivitelezhető Pl elszakadt vákumcsőnél vagy szétesett uúszónál.Így ha gebasz van ott is vagy tolod vagy telefonálsz.
Ha karban van tartva a motor egyik sem hagy cserben.
Kocsinál nem állsz neki csavarhúzóval babrálni még ha karbis akkor sem.
Lehet, hogy szar a karbis de ha elmegyek messzebre a motorommal, és bekap valami szart akkor egy darab csillagcsavarhúzóval kitakarítom az egész karburátort, az út szélén....
Ezt tedd meg a ditekkel....
Amúgy a karbin nem tudom mi menne tönkre 30.000. km után?
Az Areámban 47000! van és azért cseréltem le a karbit, mert ehhez a konfighoz kicsinek bizonyult, nem azért mert nem zárt rendesen, vagy mert kopott lett volna.
Amúgy meg 12 ropi az új, és 10 perc a cseréje....
Hidegen én sem.Forró tea megoldja.
ohh zoli megnyugtattál :)azért szerettem ezt a mocit télleg jól ment :)bár hidegen sosem indult könnyen
30e km el a karbis már rég hulla lenne.Kb ugyanannyi lenne a felújítás is.
köszi holnap megmérem mennyit nyom a kompresszor ,30000km kb a vége ditechnek asszem,többet nem vennék ilyet az tuti ,jobb a karbis jó drága volt anno és most is sokba fog nagyon kerülni megcsinálni :(eladni se lehet így ,én se venném meg
a gyertya sokat elárul ha kiveszed,ha tényleg nem volt még hozzányúlva akkor a kompresszor tuti cserés ennyi km után.elvileg tök fekete kormos lesz...