Sziasztok!
A segítségeteket kérném, ugyanis SR50-em első villáit újítgatom, de sehol nem találok információt, hogy mennyi olajat töltsek bele.
Ha valaki tudja, örülnék, ha válaszolna.
Köszi
Sziasztok!
Egy full tuningos Aprilia SR új gazdára vár! Ha vkit érdekel erre az e-mailre írjon: top_sr@freemail.hu még annyit, h a 120-as órát 2cm-rel lepörgeti, top-malossi tuning van benne!
üdv.
Szia, köszi a választ! Elolvastam a cikket is, amit linkeltél, mostmár világos, és a többi ketyere működése is a kihajtás részen kicsit megvilágosodott előttem
Görgő lényege!
Minél kisebb görgőt teszel bele, annál jobban forog a motor alsó tartományban, amíg a varió le nem ejt- magyarul ezzel szabályozod, mint a váltósnál hogy meddig húzassa váltás előtt...
Vágod?
Kb akkor jó, ha a szíj 35-40km/h-nál ejt...
Már nagyon fogy a tankomból a benzin, az első piros csíknál van a mutató, ezért megnéztem mennyi benzin van a tankban. Hát nekem úgy tűnik, hogy nagyon sok! Szóval merek vele még közlekedni :-) kb 200 km-t mentem eddig vele.
Olvasgatom a fórumot az elejétől infógyűjtésnek, és gyakran esik szó a gőrgőkről. Érdekelne, hogy ezeknek a gőrgőknek mi a szerepe, hol van, mit szabályoz. Mikor kell cserélni, mi a különbség a súlyok között (melyik hány grammos), az igaz lehet, hogy nagyobb súlyú görgővel gyengébb gyorsulással nagyobb végsebessége lesz?
Ha állandóan csőgázzal rajtolok, az mit rongál? Elsősorban a görgőt? Kuplung? Szíj?
Néha-néha hallom, hogy zörög valami a motornál (pontosabban a meghajtásnál). Nem tudom mikor, nem figyeltem meg, de olvastam, hogy ilyenkor szoktak tán görgőket cserélni? Egyébként hogy néz ki egy görgőcsere? Bonyolult művelet?
Levettem az areáról a hengerfejet, amit a Parmakit szettel együtt adtak...(baszta a csőröm a préstér...-mindenki ezt írogatta)
A dugattyú, és a henger teteje közt volt 1 mm felső holtpontnál. A hengerfejben -4mm...Az már 5mm .
Rádobtam az 50-es gyári hengerfejet, persze kicsit átalakítva.. 47mm-re az égéstér, és láss csodát- előkerült még vagy 5 Lóerő...
Na most tényleg úgy megy mint egy vaddisznó!
Ne aggódj a gyertyád miatt, nekem is ilyen van a gépbe (egy hete) és simán megy 82-83-at a gép. Jól gyorsul is, nem ingadozik alapjárata sem. Szóval más lehet a gond.
Köszi srácok az ötleteket de még azt szeretném kérdezni hogy ez nem drága ez szervíz ami nagykátán van?meg az a baj hogy nincs is nagyon a közelembe mert budaörsön lakom
Champion RG6YC vagy azRG6YCA is jó.A gyári NGK gyertyával is mennie kéne a mocinak,a champion elvileg csak nagyobb hőértékű,valószínűleg nem is oldja meg a gondodat.
Én Jászberénybe élek.Itt van egy szerelőnk őő azt mondta nem foglalkozik ditech-kel ,mert nem ért hozzá de azt mondta gyertyát kicseréli benne és valószínű az a baja őő azt mondta ,hogy Nagykátán van egy ilyen szervíz ,ahol felkötik gépre és meg tudják állapítani mi baja van a motornak. Nem tudta most pontosan megmondani ,de tud rendelni.Azt mondta sampion.
Hello
köszi 15petya15!
De nem sok az a 5000 ft? (egy gyertyához képest)
És akkor majd szolsz ha megkérded szerelőd hogy miylen van most a tijedbe?Te hova vitted szervízbe?
Előre is kössz
Hello!Próbáltam megnézni de inkább nem nyúlok hozzá nehogy elbasszam:D Az kéne még ,de megkérdem a szerelőm ,de vagy 4000-5000Ft biztos volt a gyertya.
15petya15 nem tudnád megnézni hogy milyen gyártya van benne a tijedbe?(ja de azt nem tudja valaki hogy miért lessz koszos a gyertya mert ami most van benne zsír uj és már tiszta kosz,vajon miért lesz olajos koszos és büdös?
Hello! Szerintem csak a gyertya lehet a hibája! Nekem is ilyen volt nem akart menni csak állt egy helybe utána köpködte a benzit kifelé.Most meg úgy megy mint a golyó nagyon alergiásak a ditech-tek erre szerintem.Nem tom milyen gyertya van benne ,mert szerelőm rendelte de drága volt az tom Alapjárattal nincs gond esetleg? vagy nem tom én gyertyára gondolok Norbi-SR.
Tranyo itt az e-mail címem dobj már egy képet a kipufogóról: j.peti3@freemail.hu
Kössz a tippet Zolo32!de nagy kátán belül hol van ez a szarviz és ugy durván ez az egész mennyibe jönne ki?éa az nem lehet hogy akipu el van dugolva és attol lessz olajos meg ganés a gyerty és azért lessz erötlen?
Többesélyes.Lehet potméter bár levágni a pillangószelepből nem igen értem minek csak rosszabb lesz a dolog tőle.Lehet hőgomba is és lehet computer is.Gyertya milyen tipus ami benne van?
El kéne vinni nagykátára mert ott tuti rendbevágják.Amúgy tipikus nem hozzáértő aki csinálta rögtön fúr-farag és mindent cserél.
A segítségeteket kérném, ugyanis SR50-em első villáit újítgatom, de sehol nem találok információt, hogy mennyi olajat töltsek bele.
Ha valaki tudja, örülnék, ha válaszolna.
Köszi
Egy full tuningos Aprilia SR új gazdára vár! Ha vkit érdekel erre az e-mailre írjon: top_sr@freemail.hu még annyit, h a 120-as órát 2cm-rel lepörgeti, top-malossi tuning van benne!
üdv.
Minél kisebb görgőt teszel bele, annál jobban forog a motor alsó tartományban, amíg a varió le nem ejt- magyarul ezzel szabályozod, mint a váltósnál hogy meddig húzassa váltás előtt...
Vágod?
Kb akkor jó, ha a szíj 35-40km/h-nál ejt...
Olvasgatom a fórumot az elejétől infógyűjtésnek, és gyakran esik szó a gőrgőkről. Érdekelne, hogy ezeknek a gőrgőknek mi a szerepe, hol van, mit szabályoz. Mikor kell cserélni, mi a különbség a súlyok között (melyik hány grammos), az igaz lehet, hogy nagyobb súlyú görgővel gyengébb gyorsulással nagyobb végsebessége lesz?
Ha állandóan csőgázzal rajtolok, az mit rongál? Elsősorban a görgőt? Kuplung? Szíj?
Néha-néha hallom, hogy zörög valami a motornál (pontosabban a meghajtásnál). Nem tudom mikor, nem figyeltem meg, de olvastam, hogy ilyenkor szoktak tán görgőket cserélni? Egyébként hogy néz ki egy görgőcsere? Bonyolult művelet?
üdv :-)
A dugattyú, és a henger teteje közt volt 1 mm felső holtpontnál. A hengerfejben -4mm...Az már 5mm .
Rádobtam az 50-es gyári hengerfejet, persze kicsit átalakítva.. 47mm-re az égéstér, és láss csodát- előkerült még vagy 5 Lóerő...
Na most tényleg úgy megy mint egy vaddisznó!
Ne aggódj a gyertyád miatt, nekem is ilyen van a gépbe (egy hete) és simán megy 82-83-at a gép. Jól gyorsul is, nem ingadozik alapjárata sem. Szóval más lehet a gond.
köszi 15petya15!
De nem sok az a 5000 ft? (egy gyertyához képest)
És akkor majd szolsz ha megkérded szerelőd hogy miylen van most a tijedbe?Te hova vitted szervízbe?
Előre is kössz
15petya15 nem tudnád megnézni hogy milyen gyártya van benne a tijedbe?(ja de azt nem tudja valaki hogy miért lessz koszos a gyertya mert ami most van benne zsír uj és már tiszta kosz,vajon miért lesz olajos koszos és büdös?
Tranyo itt az e-mail címem dobj már egy képet a kipufogóról: j.peti3@freemail.hu
Kössz a tippet Zolo32!de nagy kátán belül hol van ez a szarviz és ugy durván ez az egész mennyibe jönne ki?éa az nem lehet hogy akipu el van dugolva és attol lessz olajos meg ganés a gyerty és azért lessz erötlen?
El kéne vinni nagykátára mert ott tuti rendbevágják.Amúgy tipikus nem hozzáértő aki csinálta rögtön fúr-farag és mindent cserél.