Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát de inditom lefullad inditom lefullad és folyamatosan ez
Semmi. Mindegyik ditech 3-4re indul. Nem úgy mint a karbis, hogy csikiriki brüm-brüm. A ditech fordul 3-at 4-et mire elindul. Szokd meg.
van egy 2001-es aprilia sr di-techem de amikor inditom befullad és 3-4 inditásra indul mi lehet a baj?
ez a szervízkulcsos dolog engem is érdekelne mer azé enm akarom szervízbe vinni h kivegyék és elkérjenek érte egy 5öst:)
Fejlemény: túl szorosra volt húzva a csöveket összekötő gyűrű, így pont kicsit elszorította az olajcsövet (ami persze kis vékony műanyagból van). Ezért volt akadozó az olajellátás. Persze olaj az ment a motorba, csak kicsivel kevesebb, mint ami kellett volna. Most már újra tép a motor és nagyon jól húz.

Sajnos ki figyelmetlenségekből hatalmas hibák jöhetnek elő. Érdemes többször átnézni a motort. Múltkor egyik csavar oldódott ki, ami légszűrő részét tartotta, majdnem leesett :) Szerencsére a kipufogó hangja figyelmeztetett :)

Jó motorozást mindekinek.
Sziasztok!
Van egy 2006 karbis Aprilia SR 50 LC-m és azt szeretném kérdezni hogy a kilométer órája jelzi a 12000-es km-nyi szervizt és hogyan lehetne ezt nyugtázni. Tudna valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
Nem is érdemes.Ez lehet hőgomba.
Ráadásul allítani nem tudok rajta és berugni sem mert injektoros.
sziasztok! nekem van egy 2002-es SR ditech-em és mostanában nem akar indulni A gyertyát néztem azt beköpi de ha egyszer elindul 2-3 perc önidítózás után, akkor meg fulladozik és leáll , akkor megint nehezen indul. Az aksi meg 1 hét alatt 2X lemerült . Tényleg nem vennék töbször ditechet és tényleg kár volt ilyent venni.
CSak a baj van vele.
De ha egyszer a vízhőfok felmegy, akkor már megy rendesen.
Spórolni azt nem fogsz, ha megtartod. Én az összes motoromra és autómra nem költöttem annyit mint a ditechre. Szerintem hiba volt... Na te tudod, remélem a tiéd problémamentes lesz, és sok sok kilóméterig fog szolgálni.
okés :-)
Tudja fene.Enyém mért de van pár aminek sose moccan mégis megy.Amúgy tényleg a computerbe megy a vezetéke és tényleg ennek alapján megy a benzin bele.Meg egy csomó más is közrejátsik.Ezért mondom hogy ne bántsd míg megy.
Szia! Hát érdekes ez a nagy szórás (8-40e km). Remélem az enyém bírja (mindenki így áll hozzá ). Gondolom akkor ismered is eléggé a diteket, ha annyira a szíved csücske :-) végülis mit szabályoz az a hőgomba? Ha nem mér, akkor nem lesz nagyobb baja? Azt mondod, ha kicserélem, akkor sem biztos, hogy mérni fog?

Egyébként nem véletlenül írtam, hogy megcsináltatnám a fényezését.. mert az tényleg eléggé ramaty :-) De nekem mivel még új, így is tetszik... aztán majd biztosan alábbhagy a szerelem. Szeretek motorozni és szeretek spórolni is. Nagyjából ezért vettem a kocsi mellé :-)

üdv
Hát a ditekk a szivem csücske.Bár ennek szegénynek elég rossz sorsa lehetett a csúszásnyomokból ítélve.Ez mondjuk az előző tulajt minősíti nem téged.
A ditekkek egyik felének megy a hőgombája másiknak nem.Ami nem feltétlen a gombahiba a feltétele.Ha elkezd puffogni,durrogni és lábbal lökve is csak -5-es tötyögni majd még lángot is köp akkor kezdhetsz aggódni addig felesleges.A túlmelegedéskor meg egyszerűen leáll.
Meglepően nagy a szórás bennük.Van ami mostoha bánásmód alatt is zokszó nélkül elmegy 30-40e ret is és van amelyik 8e nél hibák tömkelegét produkálja.
Valszeg kifogtál egyet az előzőekből.
Nem tetszik? Vagy mi bajod?
Mondjuk bántsd de már késő van.
Hűűűűűű azannya de nem szíp.Bár legalább megy.Az ajánlatom:Ne bándsd hagyd úgy semmihez ne nyúlj.Ha időszerű lesz valamit csinálni vele ugyis tudatja veled.Mondjuk úgy hogy nem megy.
Szia Mavrick!
Nem, nincs tűzóltókocsim , csak egy 2 literes benzinfaló autómatám, és ezért kell a moci :-)
Van egy tűzoltóautód is? Mennyiért árulod?
Sziasztok!
Dávid vagyok székesfehérvárról! Hétfőn vettem egy 2002-es SR Di-Tech-et! (Régebben volt egy aeroxom, azt mondták a ditech a legjobb a kategóriában, ezért jutott rá a választás) És nem csalódtam! :-) Kis híján húsz ezer km van a mociban (óra szerint), és ahhoz képest nagyon jól megy!
Sajnos nagyon karcos minden idomon van szinte sérülés. A télen szeretném rendbetetetni! Tudtok ajánlani valakit fehérváron, vagy a környékén? Matricaszettet lehet hozzá rendelni?
Kicsit már foglalkoztam a motorral, kapott új ngk gyertyát és légszűrőt.
Van ezen a gépen olajszűrő? Hol és kell-e cserélni?
Nem működik a vízhőmérséklet jeladóm. Azt mondják ez a jeladó nem egy egyszerű visszajelző, hanem egy olyan hőgomba, ami alapján állítja a kompjúter(?) a keveréket. Ma kicsit szerelgettem, leszedtem a csatlakozóját, megpucoltam és féktisztító spray-el megfújkodtam. De nem működik így se. Gondolom csere. Ha cserélem nyílván kifolyik egy kis hűtővíz (akkor kicsi, ha gyors leszek...:-) ) kell utána légteleníteni, vagy kidolgozza magából a levegőt (ha kap) szerintetek?
Na és kéne pár jó és hasznos tanács, hogy és miként kéne bánnom a mocival, hogy kéne mennie... injektorral mit kell tenni stb..
Ha már itt tartok.. félek attól, hogy a görgőket cserélnem kell, (nem ismerem a típust) mivel nagyon magas fordulaton indul meg. Vagy ez természetes?
Nagyon nem próbáltam még mi a végsebessége, de 80-at könyen megy.
És akkor egy kép a masináról:
Köszönöm szépen megnézem, de inkább nem nyúlok hozzá a légtelenítés végett.
A legegyszerűbb ha az olajcsatlakozónál ami belemegy a karbiba megnézed gyöngyözik e az olaj.Le a csatit beindítod és finoman jönnie kell.Ha ott jön akkor nem lehet gáz.
Amúgy én simán végtelenítettem az olajpumpát és keverem.De az nem garis mint a tied.
Sziasztok!

Nagy baj van az SR-emmel. Régebben írtam, hogy fura módon takarékos az olajjal, 2000 kmnél se jelez az olajmutató hogy utántöltsem a 2T olajat. Egy ilyen moci 1000-1100 kmt bír 1 liter olajjal, de nálam ez jóval duplája volt. Előszőr arra gyanakodtam hogy rossz a jelző, de nem.

Most vettem egy liter olajat hogy utántöltsem, mert eléggé "zavart" a takarékossága. Fél liter olaj fért bele! Ennyi kilóméter után még ugyanennyi volt benne!

Pár napja jóval lassabban megy a motor, és büdösebb a kipufogó a kelleténél. Kijelenthetem hogy rossz az olajadagolója vagy éppen valahol dugulás van.

El sem hiszem milyen sz@rok ezek a motorok, mindegyiken van valami hiba.

Szombaton tudnám csak szervízbe vinni, addig tudtok valami házi garanciakímélő ötletet, hogyan tudnám orvosolni a hibát? Hátha könnyen megoldható!

Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Van egy 2006 karbis Aprilia SR 50 LC-m és azt szeretném kérdezni hogy a kilométer órája jelzi a 12000-es km-nyi szervizt és hogyan lehetne ezt nyugtázni. Tudna valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
csáó az a nagy problémám hogy be járatam a gépet de csak 75 km/h val megy mi lehet a baja?
amugy ez egy aprilia sr replica 98 as kiadásu
ha valaki tugya mit kéne cserélni elöre is köszönöm