Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi akitől vettem a motort azt tanácsolta, ha nem indul gázadás nélkül húzzak csuma gázt és indítás közben engedjem vissza lassan néha bejön ,csak szerintem ilyenkor be is zabál mert ugye sok levegőhöz sok benzint nyom ilyenkor gyertya takarítás és próba újra kicsit idegesítő néha gondolkozom rajta hogy elinduljak vele vagy ne ha beindul viszont ,megy mint a golyó
Nem nem az viszont kell a megnövelt levegőnyomás mert az átlagosnál finomabbra kell porlasztani.Gyakorlatilag két befecskendező van rajta.Az első a fekete zöld csatlakozófoglalattal ezt nevezik inyektorfejnek ennek a dolga a megfelelő idöben és nyomással apró löketeket benyonia a hegerfej/ levegő inyektor és a ház közti térbe a másik a levegő inyektor.Ez közvetlen az inyektorfej után van mélyen a hengerfejben és benyúlik az égéstérbe.Ennek a dolga a nagy nyomáson érkező levegő/benzin keveréket még finomabbra porlasztani a dugó fölé.Ennek kiegészítése a kompresszor.Ez így se füle se farkának hangzik meg bonyolultnak és sajnos az is.Mindennek a megadott értékeken belül kell működnie a flott berregés érdekében.A gond hogy a karbisokkal ellentétben nemigen tűr meg apróbb hibákat sem a rendszer.Amúgy a kompresszornyomás 5-5,5 körül kéne lennie pár fordulat alatt.
köszönöm megnézem akkor ne is pöcsöljek a nyomás méréssel
tényleg a kompresszor porlasztja az üzemanyagot?vagy csak a több levegő miatt jobb az égés?vagy ne kérdezzek ilyen hülyeségeket?mennyinek kéne lenni az optimális nyomásnak egy jol működő kompresszorban?és önindítóval meg lehet e tekerni próbaként, egy nyomásmérő órával pedig le ellenőrizni a nyomást valamit konyítok a motorokhoz vespákkal foglalkoztam,de az más kategória ,ez azért kicsit komolyabb technika kérem írjon valaki
Neked lehet valahol a kompresszorcsöved gatya.Valszeg a két csatlakozás valamelyikénél.
na nekem nem válaszol senki?vagy agyam el én is ,és vegyek karbist?
Sokmindent.Inkább javíttasd meg és add el majd vegyél karbisat.
sziasztok nekem is ditekem van,én azzal a problémával küzdök hogy ha áll a motor, pöcre indul, leállítom,és utána van hogy a huszadik indításra indul addig csak minden próbálkozásnál pöffen egyet van hogy beköpi a gyertyát is ha beindul megy tökéletesen nem esik vissza a fordulat szerintetek mi a gáz?
sziasztok. lenne egy kérdésem hozzátok. van egy 2002-es aprilia sr ditech mocim és átszeretném alakítatni karbisra. milyen alkatrészeket kell kicserélni és mi az amit megéri beszerelni? itt a márkára gondolok.
freemarknak írtam a hsz.-t. Mert Ő is ilyen problémával küzd.
Ő írta hogy karbis. Nem szólok a nagyok dolgába, amúgy meg nincs mit kijavítanom.... -én is így gondoltam....
Jól gondoltad.
Holnap kicserélem a variátor szíjat, aztán kipróbálom, hogy változott-e a dolog. Ha nem javult akkor mindenféleképpen megvenném. 3 körülre gondoltam...
kössz zoli!
TT.
Hali. Lenne egy kérdésem hozzátok. Melyik kipufogót vegyem meg, Leovince TT vagy ZX.
Ez egy 50-es motorral lenne Malossi kuplung és malossi multivar van benne. Szigorúan 50-es hez kell a kipuf....
Ha nincs nagy különbség a kettő közt akkor marad az olcsóbb
Nem egy húha darab de mondj egy árat.
Jó hozzá.A csap és a gíűrő illesztését te csiszolod be.
Az érdekelne Zoli! Szerintem megtudnánk egyezni:)
sziasztok
Nem rég vettem egy sr 50 factory-t 2006-os piaggo blokkosat.De van egy hibája,a müszerfal ki lett cserélve a kilométer számlálosról a fordulatszámlálósra,de nem müködik semelyik része.Csak háttér világításvan + azt irja ki UPDATE KEYS INSERT THE 1 ST KEY.
Nem tudja valaki mit lehet csinálni vele ha egyáltalán lehet valamit?Csak szervíz?irjatok!
üdv busi
Halii, régen irtam, rem jolvan mindenki:)
Nincs valakinek esetleg elfekvőben, kormánykapcsolo ? lebontanám műszerfalamat:$ és szükségem lenne ezekre, elüzleteljük ha van esetleg!:) bb all
Sziasztok.NEm tud nekem valaki ,aprilia sr 50 factory tükröket?Az ujabb tipusbol. Az email cimem:hoczarobi@freemail.hu köszi
http://egumotors.hu/index.php?...
csak itt azt írja h morinishez és hogy Synerject tipusú kompresszorhoz de nem tudom h az újabb Srbe mien van mer tudom h a körlámpásba ien van
pontosan
Köpni nemigen.Viszont fórgáznál mintha elvágnák visszaesik a fordulat mintha levetted volna a gyujtást.Majd vissza a gázt és ujra rácsapod és megy tovább.
úgy gondoltam csak lemaradt! elég nagyokat szokott köpni mostanság és hát sokan mondják h kompresszoros lesz