Na épp ez az... Most, hogy a gumit is cserélnem kell, kifutnék a malossival a keretből. Mondjuk a motort nem szeretném már sokáig használni. Kb 3 hónapot még (idén október és jövőre március, április) , viszont az eladáshoz tuti meg kell csinálni, mert én sem vennék szart... Mit tudsz ajánlani olcsóbban?
Szia.
Első kérdés:-régóta a tied ez a moci, és most kezdte el csinálni, vagy most vetted és ez a jelenség már benne volt?
Először is egy karbi, és légszűrőpuccantással kellene kezdeni.
Ezt kihagyhatod, ha ledobod a kuplungot, és a szíjat, majd megnézed, beindítod szíj nélkül...
Ha faszán mint a stihl felveszi a lapot, akkor jó, nem kell puccantani...
(Nézd meg a szívócsonk alatt a membránlapokat, nincs -e kitörve belőle, ha van ezen vákumcső-hogy nem -e repedezett, és érdemes lenne mérni kompressziót is...)
Ha ezek mind jók, mehetünk tovább...egyenlőre ennyi...
Sok sikert.
Hehe.Mennyi pénzed van?Mennyire vagy benne a szerelésben?
Én mindenképp egy malossi variot borítanék bele malossi szíjjal görgő meg sajnos próba cseresznye de KB a gyárival próbálkozz súlyban.Kuplunghoz elég amit a variohoz adnak+egy fehér kisrugószett.De vehetsz gyárit is ha nincs annyi zsozsó.
Ez körülbelül milyen áron úszhatnám meg? (Milyen súlyú görgőket vegyek? Milyen szíjat? Vario? Kisrugók milyen színűek legyenek? Tök gyári a motor, semmi tuning)
Épp ma vettem észre, hogy a hátsó gumim keresztbe el van repedve. Milyen gumit ajánlotok?
Hyhy!
Van egy SR Ditechem (morini blokkos). A problémám az lenne, hogy dombon felfele alig akar menni, tehát ahol eddig 60at mutatott az óra, ott most 40et. Mi lehet a probléma? 12ezer km van benne és variátor szíj még nem volt benne cserélve. Görgők 6,8asak vannak benne. (Nem találtam meg a gyári súlyokat) Kontraszt rugó a gyári, kuplung rugókhoz nem nyúltam. Szerintetek?
Előre is köszi
hello ujbol egy kérdésem van öszetört a mocim eleje és már minden meg van de hőtöt nem találok hozá ha van valakinek egy kalodoba érdekelne kiegyenlítövel együtt
köszönöm elöre is
Első kérdés:-régóta a tied ez a moci, és most kezdte el csinálni, vagy most vetted és ez a jelenség már benne volt?
Először is egy karbi, és légszűrőpuccantással kellene kezdeni.
Ezt kihagyhatod, ha ledobod a kuplungot, és a szíjat, majd megnézed, beindítod szíj nélkül...
Ha faszán mint a stihl felveszi a lapot, akkor jó, nem kell puccantani...
(Nézd meg a szívócsonk alatt a membránlapokat, nincs -e kitörve belőle, ha van ezen vákumcső-hogy nem -e repedezett, és érdemes lenne mérni kompressziót is...)
Ha ezek mind jók, mehetünk tovább...egyenlőre ennyi...
Sok sikert.
Én mindenképp egy malossi variot borítanék bele malossi szíjjal görgő meg sajnos próba cseresznye de KB a gyárival próbálkozz súlyban.Kuplunghoz elég amit a variohoz adnak+egy fehér kisrugószett.De vehetsz gyárit is ha nincs annyi zsozsó.
görgősúlyok.
Épp ma vettem észre, hogy a hátsó gumim keresztbe el van repedve. Milyen gumit ajánlotok?
Van egy SR Ditechem (morini blokkos). A problémám az lenne, hogy dombon felfele alig akar menni, tehát ahol eddig 60at mutatott az óra, ott most 40et. Mi lehet a probléma? 12ezer km van benne és variátor szíj még nem volt benne cserélve. Görgők 6,8asak vannak benne. (Nem találtam meg a gyári súlyokat) Kontraszt rugó a gyári, kuplung rugókhoz nem nyúltam. Szerintetek?
Előre is köszi
köszönöm elöre is
Ha valakit érdekelne egy Aprilia SR 50 LC Stealth 2000. , akkor várom a jelentkezést, a motor Békésmegyében van.
Hali!
nem tudjátok hogy egy új aprilia sr 50eshet -karbi- hány grammos görgők kellenek? (a 4,6 os görgők jók? )