Üdv! Voltam szervízen az Aprómotornál,és a guru is azt mondta szerinte 2005ös a gép,azért kérdeztem rá az évjáratra,mert biztosan ezen a fórumon senki nem ajánlkozott erre!Most fogok venni egy Factory Ditechet,ez meg megy az asszonynak!
Nincs mit a válaszért. Egyébként az előszokott fordulni hogy 2003-as gyártású de viszont 2004-2005-ben hozzák forgalomban. Egyik ismerősömnek van egy nagy motorja, az 1993-as gyártású de viszont 1996-ban hozták a forgalomba, meg hát egy-két motor sokat szokott állni a szalonban is mikor még új.
Üdv mindenkinek! Köszi a választ Mavrick!Nem értem miért nem lehet beírni egy nyamvadt vázszámot(conair)?A Piaggio fórumon nem kevesen kérdezték a Motoitali-át ,és senki nem jár azóta gyalog!Egyébként minden vázon kívüli dolog a motoromon 2004-2005-ös,felnik,blokk,stb...A típusa egyébként Poggiali Purejet Ditech fekete színű,piaggio blokkos.
Egyszerűnek egyszerű csak nem a számot kell bántani.A csőről simán le lehet vágni a teljes platnit amire felgravírozták a számot.Majd hegesztéssel lehet fixálni az egészet.Ha jó a hegeszető simán olyan lesz mint a gyári.Ha nem bontasz idomot észre sem veszed még ha huzalkötegelővel rakják vissza.
Amelyik vázszámhoz hozzányúltak főleg az olyan motoron amin még komolyabb átalakítás alatt nem volt az azért lehet látni, meg nem olyan egyszerű az azért
amúgy bizonyitsd be hogy a tied a valódi vagy aki hamisítótta mert alvázszámot átütöm szerzek egy csövest aki aláírja az adásvételit 1-2 ezerért és akkor már olyan mintha teljesen legális lenne szal én akkor így vettem mondhatom ezt akár
Ha még aktuális a kérdés, akkor erre az e-mail címre elküldheted:
mawrick44@gmail.com. Amúgy meg ide is kiírhatod nyugodtan, hiszen az adásvételiben a te nevedhez párosul annak a motornak a vázszáma így nem hiszem h vissza tudnának élni vele, meg ha valaki komolyan akar egy vázszámot szerezni az sr-hez az interneten beírja a gugli-ba és több százat kidob egyből, ha nem ezret, vagy a másik módszer elmegy egy bevásárlóközpontba vagy motorboltba ahol biztos van egy és simán leveszi a kis idomot elöl és felírja a vázszámot, ha már nagyon kell neki egy.
Ahhoz nem kell az apriliánál dolgozni, bármely úgymond "szabványos" 17 karakteres alvázszámból meg lehet mondani milyen évjáratú az adott jármű, és ezért itt még pénzt se kérünk.
Na megvan az új gépem, pont amiről témáztok, Aprilia Sr Sport Pro.
Fontos hozzátenni, hogy nagyon jó áron vettem és szinte teljesen új, 2000km van benne. Nagyon jó bolt volt.
Évjáratát nem tudom, de majd bemegyek aprilia-ba azt megnézetem. Arról már nem is beszélek, hogy szerintem a legszebb színben fogtam ki!
A morinis volt a sima sr a street meg a sport pro elnevezés a pigis kereklámpás megkülömböztetésére találták ki az új Sr 50 LC mellé.Nehommá ugyanúgy hívják a kétféle kasznis gépet.Ilyen marketingrizsa.
Az alapjárati a pillangó szelepen az ív alatt van amibe beakasztod a bowdent.Pcit lehet emelni a pillangószelep nyugalmi helyzetén vele.
mawrick44@gmail.com. Amúgy meg ide is kiírhatod nyugodtan, hiszen az adásvételiben a te nevedhez párosul annak a motornak a vázszáma így nem hiszem h vissza tudnának élni vele, meg ha valaki komolyan akar egy vázszámot szerezni az sr-hez az interneten beírja a gugli-ba és több százat kidob egyből, ha nem ezret, vagy a másik módszer elmegy egy bevásárlóközpontba vagy motorboltba ahol biztos van egy és simán leveszi a kis idomot elöl és felírja a vázszámot, ha már nagyon kell neki egy.
Köszi!
Ha beírod az alvázszámot megmondjuk hanyas évjáratú!
Fontos hozzátenni, hogy nagyon jó áron vettem és szinte teljesen új, 2000km van benne. Nagyon jó bolt volt.
Évjáratát nem tudom, de majd bemegyek aprilia-ba azt megnézetem. Arról már nem is beszélek, hogy szerintem a legszebb színben fogtam ki!
Az alapjárati a pillangó szelepen az ív alatt van amibe beakasztod a bowdent.Pcit lehet emelni a pillangószelep nyugalmi helyzetén vele.
Apirlia Sr50 Ditech
(csak ilyen körbemenös pötyögős videó)
Ha alig van már benne simán utánaküldök 7.5lityót.
Zoli milyen alapjárati csavar van ditech-ben?