Sziasztok! Van egy 2002-es SR DITECH-em és kb 1 hétig nem indítottam el most meg már alig akar indulni, kb 1-2 percig kell pörgessem az öníndítót hogy beinduljon és ha megyek vele és megállok akkor meg magátol leáll és megint alig tudom elíndítani... Mi lehet vele? Köszönöm a segítséget!
Tényleg olvastam valahol hogy SR50 Street-nek 6+2 literes az üzemanyag tartálya. Ezt hogy értsem, ez hogy működik? Egybe van egy 8 literes tank, vagy van valami külön 2 literes tartály és ha kell át kapcsol? Valaki leírja h értendő ez a dolog? Előre is köszi!
Háttt.KB 5 évig elég volt.Utána jött a gépszíj.De még megvan a tyuningos csinálmány fűrész.Néha beindítom így elég jó lesz az élettartalma evvel a használati mennyiséggel.
Jobbára a madaras tesco-ban sétálgató nyögdíjasokat ijesztgetem vele.
Most a túrásabb tempóval a gépesnek a fogyasztása 5,2/100 és ahol a robesz elfér ott elférek a naggyal is így városiban nemigen kell más.Bár az öltözés/melegítés macerás.
igen énis sokat gondolkodtam hogy eladom a mocimat,de annyira megéri evvel közlekedni hogy nagyon!csak röhögök magamba amikor otthagyom a luxus bmv ket mert ha akarnak sem tudnak gyorsabban menni a forgalom/lámpák miatt!nameg költségben sem utolsó.teli tank =8liter,elmegyek vele 230at és utána gyullad fel a lámpa vagyis 300 km et lazán.és nemkimélem!na sziasztok.
Hát igen, ez egy ördögi kör.....
Én azért bízom abban, hogy működőképes lesz a dolog és ebben a felállásban talán tartós is. Ha hoz mondjuk 3 plusz lóerőt és a használata is "kényelmes" lesz, akkor nemigen lépnék tovább.
Van egy átépített 600 cruiserem, immár az is több mint 10 éve + kocsim is. Szóval ha meszebb akarok haladni, másra ülök. De kicsit benzingőzős vagyok és még az benzines botkaszának a kipuffját is megnyitottam kissé, erősebb is lett....
Érdekes, hogy megfigyeltem hogy aki elkezd tuningolni, megcsinálja rákölt egy valag pénzt utána meg eladja, és buk rajta rengeteget. Mert utána vagy kocsi kell, vagy erősebb motor, vagy tököm tudja mi. Ritka aki tuningol és megtartja éveken keresztül.
Bocsi.
Én csak elmondtam a véleményem. Nem akartalak lebeszélni róla.
Csak egy kicsi tuning... Aha mindenki így kezdi...
Majd ha kevés lesz...jöhet a többi...
Szia,
Köszi a kommentet! Hát nem lettem tőlem boldogabb, de abban reménykedem, hogy a leírtak alapján Neked egy régebbi verziód van és amiatt sültek el balul a dolgok. Ahogy írtam korábban is és Zoli32 is rákontrázott, nekem egy egyéves Pigi blokkos 1200 km-es új SR-em van. Ezekről nagyjából azt szedtem össze (és a robogószervízben is ezt mondták), hogy egy 70-es vashengert még el kell bírnia a főtengelynek, meg a csapágyaknak. Görgőket szinte biztosan kell cserélni benne és természetesen a kuplungrugókat is, de a többit gyári állapotban próbálják hozzáhangolni. A gyári 17,5-ös karbinak elégnek kell lenni, fuvókát lehet, hogy kismértékben növelni kell. Tényleg nem akarom, hogy nagyon "hegyes" legyen a gép és zabáljon is, mint állat ezért a gyári légszűrőt is benne hagynám, ha az némi plusz erőbe kerül is.
Aztán majd meglátjuk, hogy mit hoz ki a hangolás, ezekkel a dolgokkal hagytam a szervízbe, szombaton elméletileg kiderül.
Neked milyen évjáratú a géped és milyen "konfiguráció" került rá?
Üdv:
R.
Jobbára a madaras tesco-ban sétálgató nyögdíjasokat ijesztgetem vele.
Most a túrásabb tempóval a gépesnek a fogyasztása 5,2/100 és ahol a robesz elfér ott elférek a naggyal is így városiban nemigen kell más.Bár az öltözés/melegítés macerás.
Én azért bízom abban, hogy működőképes lesz a dolog és ebben a felállásban talán tartós is. Ha hoz mondjuk 3 plusz lóerőt és a használata is "kényelmes" lesz, akkor nemigen lépnék tovább.
Van egy átépített 600 cruiserem, immár az is több mint 10 éve + kocsim is. Szóval ha meszebb akarok haladni, másra ülök. De kicsit benzingőzős vagyok és még az benzines botkaszának a kipuffját is megnyitottam kissé, erősebb is lett....
Én csak elmondtam a véleményem. Nem akartalak lebeszélni róla.
Csak egy kicsi tuning... Aha mindenki így kezdi...
Majd ha kevés lesz...jöhet a többi...
Köszi a kommentet! Hát nem lettem tőlem boldogabb, de abban reménykedem, hogy a leírtak alapján Neked egy régebbi verziód van és amiatt sültek el balul a dolgok. Ahogy írtam korábban is és Zoli32 is rákontrázott, nekem egy egyéves Pigi blokkos 1200 km-es új SR-em van. Ezekről nagyjából azt szedtem össze (és a robogószervízben is ezt mondták), hogy egy 70-es vashengert még el kell bírnia a főtengelynek, meg a csapágyaknak. Görgőket szinte biztosan kell cserélni benne és természetesen a kuplungrugókat is, de a többit gyári állapotban próbálják hozzáhangolni. A gyári 17,5-ös karbinak elégnek kell lenni, fuvókát lehet, hogy kismértékben növelni kell. Tényleg nem akarom, hogy nagyon "hegyes" legyen a gép és zabáljon is, mint állat ezért a gyári légszűrőt is benne hagynám, ha az némi plusz erőbe kerül is.
Aztán majd meglátjuk, hogy mit hoz ki a hangolás, ezekkel a dolgokkal hagytam a szervízbe, szombaton elméletileg kiderül.
Neked milyen évjáratú a géped és milyen "konfiguráció" került rá?
Üdv:
R.
Eladó a gyerek quadja. Ha valakit esetleg érdekel....
Street-eket mikortól gyártották? 2003?
további szép napot!