Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Levegőt.Van valahol egy bontott darabom bár nem hiszem hogy az a baj.Jellemzőbb a kompresszor.
Hát ezt kicsipénzért vettem és eddig semmi gond nem volt vele, de komolyan mondom visszaállok karbisra Csak annyi karbis gépem volt eddig, mondom kipróbálok valami újat. De 90 felett megy és 1,7et eszik, szal egész jó Pillangó mit variál?
Pörögni a fog a motorod. Nem lehet alacsony fordulatra hangolni, mert nem lesz erő benne. Csak 1 normális indító fordulat létezik és minél közelebb jár a hangolás ehhez a fordulathoz annál jobban megy a gép.
Így van, ez egy Pigis 50 LC.
Görgőknél mi lehet az opimális? Olvastam olyanokat is, hogy 3 kicsit és 3 nagyot raknak bele, hogy középutat találjanak az alacsony fordulat és végsebesség között? Ez viszont állítólag hamar elkoptatja őket...
A rugóról is hallottam többfélét a szervízben. Állítólag van egy köztes erősség a gyári és a között, amit a fipuffhoz adnak a szettben. Ez normál esetben megoldhatja, hogy ne túl magas fordulaton engedje el. Azt nem szeretném.
Így működhet? Köszi
Nyugtasd magad, lehet, hogy a másik kedvenc a pillangószelep játszadozik. Azt hiszem nekem akkor azt csinálta, hogy pöfögött, de nem reagált a gázra. Majd újraindít és go. Majd csere...
Hümm. Remélem elég a felújítás. Nem szeretnék 30-40 ezreket költeni most a gépre.
Me öreg és elkopott.És ezt szokta csinálni.
De miért? Egyébként hibátlanul megy. És ráadásul nem is nagygáznál csinálja hogy kifogyhatna, teljesen apró gázokon szokta. Nem tudom...
Kompresszor döglődik vagy felújító vagy csere.
Köszi, akkor perfect
Másik kérdésem, kicsivel bonyolultabb. Időnként menet közben csinál olyat hogy hirtelen leáll, azazhogy pöfög tovább, és nem zárlat, mert lámpa műszefal minden dolgozik, de mintha nullára vettem volna a gázt egyik másodpercről a másikra. Ez úgy oldódik meg, hogy gázkar teljesen vissza, aztán csutka, és akkor megint elkezd tépni, utánna már visszaengedhetem az eredeti állásba. Egyébként nagyon jó erőben lévő pöpec kis moci. Úgy gondolom hogy mivel csak a gázvissza-újranagygáz oldja meg, valami gázzal kapcsolatos dolog. Mi lehet ez? Elég zavaró mikor a szívritmusom is majd-majd leáll egy hosszabb túrán mikor lenullázza alattam a gázadást
Jó az.Ha megy a motor és világít akkor már gáz van ha elalszik akkor nincs gáz.
Hali! SR-DiTech-es van itt? Ha ráadjátok a gyújtást de még nem jár a motor akkor elalszik a piros lámpa? Nekem nem. Csak ha elindul a blokk, de akkor azonnal. Addig világít. Valaki aki láttott már ilyet?
Akkor ez pigis újabb verzió lenne?
Na annak alapból 17,5-ös a karbija.És elég a főtengely meg a csapágy is ha ennyire fiatalka.Én nem szaroznék rá a hengert meg a kipuffot és jól összehangolva elérhető egy hát nem aszondom hogy hűűde pláne cruiser után de picit nyomatékosabb erősebb lesz.Nem kell imádkozni egy előzésnél. Pláne hogy eltwlálják a görgő/kuplungrugó/kontrasztrugó párosítást.
A karbiból mindenképpen meghagynám a gyárit, ha működik vele, esetleg kisméretű fuvókaméret emelés. A gép elméletileg zsír, 0 km-rel vettem, most 1 éves, 1200 km van benne, lényegében be van járatva. 500 km után vetettem ki a fojtást belőle, garanciális. Igazából ezzel buknám a garit, de nemigen biztatnak azzal, hogy sokat várhatok a garitól, a sok kötelező szerizen kívűl. A kuplungban elég lehet a rugócsere?
Be lehet úgy hangolni, hogy ne túl magas fordulaton oldjon ki, hanem inkább alul induljon el? A végsebesség annyira nem érdekel, egál, hogy 80, vagy 85-t megy végre, a légyeg, hogy jól motorozható legyen a legtöbbet használt fordulaton + tartós legyen normális használat mellet.
Hengerhez és kipuffhoz a karbit majd ehez az egészhez a hajtást.De mindenekelőtt egy alapos mindenre kiterjedő állapotvizsgálat kell hozzá.Különös tekintettel a főtengelyre és csapágyaira.Utána meg kéne nézni a kuplungot is meg a szíjat hogy birja e majd a megnövekedett teljesítményt.
Köszi a kommentet. Valahogy én is így gondoltam az eddigi forumozó hozzászólásokból, de robogó átalakítással nincs tapasztalatom, ezért inkább érdeklődöm. A nagymotor nem releváns az ügyben, az egy cruiser, tehát nem pörgős sportgép.
Hozzá is szoktam, hogy nyomatékból motorozom, az SR-t is eléggé kímélem, nemigen szoktam csutkázni. Az átalakítással is az lenne a célom, hogy a középső tartományt erősítsem, ne kelljen üveghangon pörgetnem egy kis cikázáshoz + a fogyasztással sem akarok elszállni. A TOP Trophyról azt olvasom, hogy eléggé tartós konstrukció és ez nekem passzolna, mivel hosszú távra lenne az átalakítás. Tovább tuningolni nem akarom, ha ez így müxik.
Szerintetek mit kell még az összehangoláshoz állítani / cserélni, hogy a fentiek alapján működjön?

Köszi:
R.
Most azért ne essünk át a ló tulsó oldalára kérem tuningellenességben.Egy 70-es vas/17,5-ös karb/ZX/vario kombó nemigen megy a tartósság rovásár ha a főtengely és csapágy jó állapotú.És igencsak használhatóbb mint a normál 50-es ,pláne nagyobb városban életmentő tud lenni.
Ennyire azért nem kéne mindenkit lebeszélni bármilyen tuningról.
Ha van nagymotorod végképp nem csinálnék semmit. Ha veszel puffot, akkor gőrgő csere, kuplungrugó csere, karbi állítás párosul mellé.
Köszi a véleményt. Kérdésem, hogy mihez nem lesz ez elég? A 70-es henger és ZX kipuff "megeszi" a maradék széria cuccokat benne?
Igazából nem akarok kihegyezett robogót faragni belőle, arra ott van a nagymotorom. Csupán azt szeretném, hogy kicsit jobb hangú és pofásabb kipuff legyen rajta és combosabb legyen a mondjuk 70-75-ig. Robogószervízben dobatnám össze a cuccot és kifejezetten úgy szeretném hangoltatni, hogy ne legyen kihegyezve.
Erre sem OK a tapasztalatok alapján? Vagy elég a ZX kipuffot megvenni + rugócsere?

Köszi:
R.
Egyetértek.
Feleslegesen ölöd bele a pénzt....ez a 3 dolog nem lesz elég...
Majd kell hozzá nagy karbi, erős kuplung, kevlárszíj stb...és ennek soha nem lesz vége....de ha "mazó" vagy......
Szia!
Remélem neked is jobb lesz így a gép. Az enyémben 5 grammos görgők voltak.
Köszi a tippet. Erre én is gondoltam, de furcsának találnám, hogy 5-600 km-es motorban, ami zsír új és minden gyári, már elállítódott volna a karbi? Tényleg sok benzint kaphat, de az alapjárat teljesen OK melegen és akkor fulladási hajlama sincs semmi. No mindegy, lehet, hogy rövidre zárom a témát egy tuningggal.... Most találtam egy "forrást", ahonnan fél áron lehetne venni pár száz km futott 70-es TOP Trophy hengerszettet, Hebo membránt és krómos Leo Vince ZX kipuffot egyben. Van valakinek tapasztalata azzal, hogy hogyan muzsikálhat ez egy SR 50 LC? Érdemes (így együtt) belevágni?

Köszi:
R.
fekvő, vízhűtéses , minarellis
és a berugókar normálisan mozog , de már be se indul , pedig délután 1 pöcc volt, egyszer 50ig kell 10 másodperc , egyszer 6-7, nemtudom mi lehet a baja , mind szétkapom majd
am mostvolt 3 napja csarélve hengerfejtömítés csak ne legyen nagy baja ebben reménykedek
Azért akarnám a morinit kicserélni, mert úgy hallom, meg olvasom hogy a minarelli megbízhatóbb (régebben volt 1-2 gond ezzel és már valahogy nem bízok benne). Az egész mocit egyszerűbb volna cserélni, de már egy ideje hirdetem, és nem igazán van rá jelentkező. 175.000-ért árulom, és ez nem fix ár. A moci sérülésmentes, szép állapotú, motorikusan sincs semmi baja a fúrás óta(900 km), minden működik rajta. Szerintetek az árral van baj, vagy hogy morini?