Több kérdésem lenne
- 50 hengerem 70-re cseréltem kell e állítani a gyújtáson
- 19 karbit raktam fel jobb e a régi 17-es
- görgőget kell e cserélnem
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv Péter
Már mondtam tuning a 70-essel kezdődik.Észre sem veszel egy kuplungot tehát ha nem gatya a gyári akkor felesleges.Egy vario és pontos hangolás talán hoz valamit de ha nem sikerül faintosra a hangolás avval sem érzel majd semmit.Így szerintem pár led meg neoncső és matricák szóba jöhetnek más nemigen.
sziasztok , pls segítsetek , hogy tudnám tuningolni csíklámpás fekvőhengeres , vízhűtéses , minarelli blokkos Aprilia SR-emet
nem ilyen 70 es henger meg ilyenekre gondolok , hanem olcsóbb tuningt pl kuplung meg ilyesmi , nemvok ott a robogók terén , csak ami nem 50 ezerből jönne ki hanem egy kis laza tuning , h pls írjatok már le pár dolgot h mit cseréljek miylenre és hogggy körülbelül mennyibe kerülne (leovince zx kipumm már van)
sziasztok!
aprilia sr 50 OLD -om van
valaki nem tudja h felrakhatok e rá gianelli next kipufogót
és ha netán valakinek ilyen motora van akk szoljon légyszi.
Xenon Aprilia SR 125-150-hez!
H3-as 6000K-s, nem bohóckodós kék, hanem az eredeti "gyémántfehér" kivitelben eladó!
Vadi új, csak párba vettem, de egy darabra van szükségem, így a másik eladó.
Sajnos úgy tudom, a sima sr50-be nem jó, abban más a foglalat, de a 125-150-esekhez ÁTALAKíTÁS NÉLKÜL beszerelhető, fúrni sem kell! A elöl a vázon levő konzolon megvan a "helye", odacsavarozod, a két kábelt összedugod, és megy :)
ára: 7990 Ft
légyszi NE itt érdeklődj, nem nézem a fórumot!
tel: 0620-338-95-85
Az én robogómon megnézhető, hogy milyen! A sima világítás erősebb, mint a reflektor, és nem zavarja a kocsikat sem!
Én a gyárit ajánlom.Ha nem akarsz 70-es hengert akkor bogarászásra minnél kevesebbet költs.Egüfórumon az adok-veszekben van jó pár tonna cucc.Max egy Leo TT és görgők bele meg egy gyári 3 pofás kuplung és csá.
Hali. A segitségeteket szeretném kérni TUNING témában. Lenne nekem egy sr 50-esem kicsit ráférne pár alkatrész csere és gondoltam akkor már tuning alkatrészeket tennék bele. 70-es henger kizárva. marad az 50-es. Szerintetek milyen KUPLUNGOT, SPORTKIPUFOGÓT, GÖRGŐT kéne bele vennem, hogy picit nőljön a teljesitmény. Ha eggyáltalán fog nőni. ha lehet én malossit vennék bele. tudom hogy pénztárca függő de ezekre van kb 50-ezer ft-om. ebből kéne gazdálkodni. Válaszotokat előre is köszönöm.
"""Görgőknél mi lehet az opimális? Olvastam olyanokat is, hogy 3 kicsit és 3 nagyot raknak bele, hogy középutat találjanak az alacsony fordulat és végsebesség között? Ez viszont állítólag hamar elkoptatja őket..."""
És ezek az emberek tuningolnak.....a sok okostojás...tudnám a három kicsi mit csinál, amíg a nagyok(nehezebb görgők) "dolgoznak".
Ez olyan mint az útépítés pesten, mikor a boxik támasztják a lapátot...
Vajon miért kopnak el előbb?
Bocs hogy beleszóljak.Ez nind igaz lenne egy régi minarellisnél.Viszont ahogy olvastam az övé egy szinte csak bejáratott új piaggis.Karbi alapból 17,5-ös a főtengely a kuplung a vario és a csapágyak 3x jobbak gyáriban mint a minarellisé.
Szia.
Hogy megértsd:
-Ha veszel rá egy zx-et, megváltozik a motor karakterisztikája lent kicsit gyengébb viszont fent erősebb lesz, mivel a ZX magas fordulaton adja le a nyomatékot, és kiöblíti a motort rendesen.
Mivel nagy a benzinigénye, fel kell hogy fúvókázd! (azt hiszem kapsz is hozzá) De mivel a gyári 12-es karbi kevés levegőt szállít, így ki kell cserélned minimum egy 17,5-esre, és ki kell venned a fojtást is a légszűrőből. Ha mindez megvan be kell lőnöd a variót, mert különben nem ér az egész semmit, és így sokkal rosszabb lesz mint volt. Mivel megnőtt a motor nyomatéka így át kell görgőznöd, és erősebb kontrasztrugót kell használnod.
A "váltási intervallumot" ki kell tolnod kb 40 km/h-ra. Mivel így már lent is lesz erő benne, le fog füstölni a szíjad, és a kuplungod is.
Kell egy erősebb nagyobb pofás kuplung, meg egy kevlárszíj.
Egy gyári szíjjal kb 500 km-ert futhatsz jó esetben el.
És ha csak a hengert cseréled, akkor ha megjön az erő, tönkreteszi a főtengelyt, és a csapágyakat. Nem beszélve arról hogy a 70-es hengert az önindító meg sem tudja rendesen tekerni.
-Ez mind saját tapasztalat, én most értem el idáig és mondhatni tele is lett a bakancsom az egésszel...Csak én azért nyúltam bele, mert valaki okos már elkezdte előttem tuningolni...már rajta volt a Zx...
Egy gyáritól jobb nincs, és sokkal igénytelenebb.
Ha motorozni akarsz és nem javítani, akkor hagyj mindent eredetiben...
Széles utat...
sziasztok lenne egy kérdésem volt egy diteh em elszeretném adni belőle a alkatrészeket mejikért menyit kaphatok computer kábelköteg gyujtás elektronika trafoval átépités miatt de ha nektek kell valami irjatok
Minap egyik ismerősöm mondta hogy találkozott egy gyerekkel akinek Valami Yamaha robogója volt. A tudomásom szerint 70 ccm-es. És azt probálja nekem bemesélni ismerösöm hogy 100 km/h az utazó sebessége annak a robogónak.(tartósan) De emberek ha gondolkozna a gyerek akkor tudhatná hogy mondjuk egy rs125 (ami 35le körül van) annak az utazója 100-110km/h. Akkor miről beszélünk? Vagy lehet hogy megy vele 1 héten keresztül vele mindenhol nyél gázon és akkor hét végére csörög csattog a robogója és lehet benne dugót meg ezeket cserélni......Na szerintetek mi az igazság?
Köszi a kommenteket és segítségeket, indulok a cuccért.
Aztán meglátjuk mit hoznak ki belőle....jelentkezem majd.
Ha még javaslat lenne a hangoláshoz vkitől, szívesen veszem.
Üdv:
R.
Ha papírtömítés akkor kuka a piginek mégpedig az alsó az.A felső ha nincs széthull va akkor pici hőálló tömítéspasztával reanimálható.Fuvit gyertyakép alapján szokták állítani arra nincs külön egyetemes recept.
Hát megnézegetem, de injectorost nem bontottam még szét. Gondolom akkor a gázkarral rögtön a pillangót szabályzom. Ránézek..remélem nem komoly...ezt nem tudom h hogy lehet az h valami elszáll és gázadásra visszajön...ez még érintkezés sem lehet.
Az jó lenne, mert lényegében ezért ugranék bele a vas hengerbe, hogy karakterisztikájában ne legyen nagy diffi, csak combos középtartomány....
Még egy kérdés. Ha egy 500-600 km futott hengert leszerelnek, akkor a tömítések is újra használhatóak hozzá, vagy abból új szett kell a felszereléskor?
Fuvókából (ha szükséges lenne) mennyit érdemes "emelni", hogy a fogysztás ne szálljon el?
Görgőnél hát tudja fene azt próbálgatni kell.Egy 70-es vas vezérlése nem sokkal változik a gyárihoz képest úgyhogy nem hiszem hogy magas fordulatű visítós lessz inkább mint a ditekkek polini/malossi hengere.Én azt nem mondanám olyan nagy külömbségnek.Az ugrós hangos gépek inkább aluhengeres minarellisek szoktak lenni.
Több kérdésem lenne
- 50 hengerem 70-re cseréltem kell e állítani a gyújtáson
- 19 karbit raktam fel jobb e a régi 17-es
- görgőget kell e cserélnem
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv Péter