Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gond a behozatal és a legózás.Mivel a kaszni forma 94-97-ig nem változott lehet keveredés mert a kereskedések van hogy 3 ból csinálnak 1 működőképeset.A régi Un. Old SR vagy csíklámpás,vagy piskóta.Én a vizes old Sr-t KB 94 után 97 előttre tippelem de pontosan csak a vázszámot megnézve lehet támpontot találni asszem a 10. karakter az évszám de nem tuti.
fekvő hengeres és kockalámpás és valahol 95 valahol 98 nemtudod h miez? a cagivámnál is ugynaigy volt és tot aztmondták h legyártottáka cuccokat és akk 98ban rakták össze
Szia!
Nekem is ugyan ezt csinálta.Semmi hibát nem találtak a motornál, végül egy fél megoldás született. Egy 125-ös Scarabeo-ba való gyertya lett belerakva. Így is dadog, de csak 5000-6000 fordulat között azt pedig nem nagyon zavaró, mert 6500-7500 közötti tartományban lehet vele haladni. Ezzel a megoldással már elhagytam 12000. km-t is.
most nézem h vizes igy akkor az álló henger kizárva:)
nézd meg a felni küllőit ott bele van ütve, ill megtalálható még a teleszkóp belső felén is. de ha két kocka lámpás akkor max 97es.
ha álló hengeres akkor meg max 94.
Sziasztok, pár napja cseréltem el cagivaPrimámat egy SR 50 es elől 2 kockalámpásra , vízhűtésesre, és nem tudjátok h milyen évjáratú lehet? mert mikor felnyitom az ülést , a tanksapka előtt benne van kurvasok szöveg és 2 db évszám 97 és 98 nemtudtok segíteni? előre is köszi ,
van rajta egy leovince kipufogó , óra szerint 85 kilóm alatt 100 at megy , szerintem csal az óra vagy nemtudom
gumis50: az előgyújtáson lehet hogy álítani kéne , de ha visszadurrog mikor leállítod , akkor nagy az utógyújtásod
Sziasztok.
Valaki mondana pár szót nekem az sr125 ről?
180ért adná az illető, külseje elég csunyácska,de törve nincsenek az idomok. Kipróbáltam, nem csörög zörög, szépen megy nagyon, fékek futómű jó.
Levegős Piaggio blokkos, ebből lehet következtetni évjáratra?
Hátul dobfékes, és 160ig van órázva.
Alkatrész ugyanúgy van hozzá mint az 50esekhez?
Előre is köszi ha valaki veszi a fáradságot pár sor írására.
Üdv:Daveid
Sziatok. Valaki segítsen ha tud aprillia 50 factorim van 6000-7000-között dadog ellőtte utána normálisan húz.
Gyertya full full takarítás benzinrészen és mégis.
Vagy egy jó szerelőt aki ért is hozzá.
Előre is köszönöm.
Street tukó nem én inkább egy www-s vizesre gondolok 2000 körülről.Már nem eredeti a fényezés pedig a matricázás segített volna valamennyire.
Hali. A segitségeteket akarom kérni. Ugyanis foggalmam sincs hogy a motorom melyik fajta közé tartozik. SR Netscaper/Stealth/Street stb... azt tudom hogy vizhűtéses és fekvőhengeres. Ha kép alapján valaki tudná a választ azt megköszönném. Mert kéne pár alkatrész hozzá, csak igy nem tom megvenni.
Nem mükszik rendesen kissé már gyenge,de ez a hang eltér a jellegzetes kis mágnesszelep hangjátol. Remélem nem a gyűrű! Persze ideje már felújítani a mocit. nehezen is indul.
Mindig is ciripelt benne.Van egy jellegzetes kattogása lehet ez most tünt fel.Műkszik nem puffog durrog és húz rendesen?
helló mindenkinek! A minap levettem kitakarítani a a ditechemről a befecskendező részét,és a visszaszerelés után, olyan mintha egy tücsök ciripelne benne. mi lehet vele?
Sziasztok
Azt szeretném megkérdezni hogy mien oldalsztender kell a csíklámpás SR--re?
És ha el tudnátok mondani a felszerelésről szóló segítséget megköszönném:P
De még a link sem jó.
Jógyerek egy picit eltévedtél. Az RS topic eggyel odébb van.
Drága Barátaim!
Ma motorozás közben égi jelet kaptam, leszart valami az égből, de komolyan!
Nah, ennek örömére bejelentem, hogy elkészült a várva várt RS 50 rajongói website! Egyenlőre a bikerboy.extra.hu címen érhető el, folyamatban van a domain regisztráció, melyet követően a végleges cím a www.rs4life.hu lesz.
Ne habazzatok, nyomás az RS4LIFE -ra !
Gyárilag csak 2002-ig volt 120-as az óra.Utána 80-as úgyhogy nem kérdéses hogy 2002-es.
Úgy látom jól tippeltem
http://www.easyparts.nl/choose...
Nagyon zsír a gép,én is szeretnék ilyet kapniiii
1.ha tényleg valami iszonyatosan megbízható ismerősödtől vettétek,aki csak hazáig ment vele a kereskedésből aztán lerakta a sufniba ,akkor ráérsz még kiszedni a fojtást ha lesz benne 600km körül.(a korom ellenére én még hiszek a mesékben,mert úgy látszik,mint amit tényleg csak a kereskedésből hoztak ki )
2.elvileg morini blokkos,de ez csak tipp,a 120as órából gondolom,a piaggiosak már a 80assal jöttek ki ,de lehet átfedés...
3.fojtás variátornál,amin csúszkál a varió csapszeg azon van egy "alátét" ,valamint a hátulján van egy lemez amit 3 csavar fog azt is ki lehet hajítani és igen az elektronikának nem ártana egy sportprogi.
Egy 2002-es moccnak 6 Km hát ez jó.Mit csinált vele aki megvette gyűjti az utókornak.
No kép a blokkról jobb lenne de az fix hogy a chek lámpának így kel mennie jó az és a másik hogy kereskedésbe vidd be hogy írjanak egy sportprogit rá mert az inyektorosban software-es a folytás.
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Minap kaptam egy Aprilia SR50-est (DiTech), a gyártás évét nem tudom, a mellékelt kép a szakavatottaknak talán segít. Garázsban állt; 6 km van benne.
Az egyik kérdésem:
Mikor ráadom a gyújtást a műszerfalon az injection check felirat alatt a piros lámpa a motor beindításáig nem alszik ki. Ez mit jelent?
A másik:
120 km/h-ig van számozva a kilóméteróra, de a moci 55-60-nál többel nem akar menni. Folytás van benne? Ha igen, hogy kell kivenni?

A válaszokat előre is köszönöm!
telefonon keress, megbeszeljuk
Állítsd az alapjáratot kisebbre vagy tegyél bele erősebb kuplungrugót.Ha középsztenderen van egy minimális forgása az még nem jelenti azt hogy leég,akkor van gond,ha leveszed, ráülsz és érzed hogy el akar indulni/fulladni a motor,vagy lejjebb esik a fordulat.