Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól mondja az a valaki.tökbe más a felfogatási pont.Add el a gépet,vegyél minarellist.Ez a legegyszerűbb.Vagy cserélhetsz a blokkal együtt vázat is ez kevésbé bonyolult.Esetleg hegeszthetsz is de ahoz elengedhetetlen némi szaktudás a motor terén és jó lakatosi képességek.
Azért akarsz blokkot cserélni mert a morini nem a legjobb blokk? Nem igazán értelek. Ha teszel egy minát és az is szar, akkor azzal is szopás lesz.
Sziasztok!
Nekem egy morinis, karbis SR-em van, és hát ez a morini nem épp a legjobb blokk...
Valaki nemtudja hogy a minarellis és a morinis SR-eknek a váza ugyanaz? Vagyis a blokkot kilehet komplett cserélni minarellisre?
Valaki azt mondja hogy ugyanaz a váz, simán kilehet cserélni, valaki pedig azt hogy máshol vannak a felfogatási pontok... Megnézni sajnos nem tudom egy minarellis gépen, mert felénk nem sok SR szaladgál. Ami van az is ditech.
Ezzel most sokat segítettél.Minarellis?Morinis?Piaggio? Mindnek van vizes fekvő verziója.

Amúgy szerintem megszorult de tág határok közt van a hibalista.Lehet csak a hengerfej eresztett el de az is lehet hogy a főtengelycsapágy forgott meg a fészkében.Ez azért már durva extém eset.szét kell kapni.
Vigyázz, mert ha hengert cserélsz, sok mindent ránthat maga után. Ha csak 30 rugód van bele se kezdj. 70-100 rugó az alap. Hidd el tudom mit dumálok.
Ha beindul akkor nem sült meg. Inkább a hengerfejtömítésed szállt el és fogy a víz... Szerintem nem ment szét semmi. Max furatás.
de ha már kell neki egy henger , akkor már 70 eset veszek , tudsz valami olyan oldalt ahol nem 30 ba kerül kb hanem olcsóbb? az meg nemérdekel annyira h polini vagy malossi vagy ilyenek vagy dr,csak 70es legyen..
mert ha megsült és sok a probléma akkor kurvasok pénz kell , 100 as körül :(
fekvő , vízhűtéses!
Most ez melyik blokktipus?
sziasztok , figyeljetek , kurva nagy bajban vagyok ,
mikor megálltam tegnap az sr el , füstölt , és azóta alig akar gyorsulni , lábbal vissza tudom tartani , viz am a min és max felirat alatt volt bőven hidegen , de am h kell nézni a vizszintet
mikor áll a motor és hideg a viz , vagy amikor jár és ugy hideg?:S
nemtudom lehet h besült
a faszom kivan , mert ha kell rá uj henger akkor csakis 70 eset veszek majd , vagy ha besül egy gép akkor a főtengely is kaki lesz? meg hajtókar? semmit nemtok bocsi...vagy azis leheth a vizszivattyum a szar , annyit mondjatok még h a vizszivattyú hol található a motorban?köszi , bocsi csak egy kicsit láma vok
Köszi szépen a jó ötletelt, megpróbálom én is. Sajnos akitől vettem a mezőn motorozott sport lég szűrővel. Henger,dugó,csere, szűrő, tank mosás után most már ez a legnagyobb problémám. Igaz most a hátsó kerék csapágy lóg. De megoldom ezt is ha szétszedem. Te nem tudod esetleg a gyári görgők sullyát?
Egy pigi kuplungom van gyári TGB.Ha az jó akkor van.Elméletileg jónak kell lennie.
Szia nincs véletlen kuplungod eladó?
3 pofás érdekelne, lehetőleg 105-ös haranggal, de ha van 107-es harangod, úgy is érdekelne, ha meg tudunk egyezni...
Sajna az enyémben 2 pofás van, és hallásra szerintem csusszan...
Gyujtáson csak ha barkácsolsz akkor lehet állítani.Eltolt ékkel vagy alaplap csavar lyukának barkács tágításával.
Az Én Areámon nem lehet a gyújtáson állítani...Pedig nekem is "fekvő vizes mina"...csak nézegetni...
Szerintem akkor melegen is sokat kaphat...
Nézz egy jó kis motorozás után gyertyaképet...
Amúgy autómata szívatós? Lehet az a baj....Viszont azon állítani nem tudsz. Melegben nekem elég félig felhúzni a manuálist.(alapból is többet kapXD)
Széles utat!
Röviden:
A1 125ccm és 11kw
Ak 25kw és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár (nincs semmi 250ccm)
A bármekkora szekér

Tehát egy 125-ös 40 lovas szekért csak A-s jogsival.
Lenne egy kérdésem bár tudom hogy nem egészen ehhez a topikhoz tartozik de hát ha valaki tud rá választ mert én nem vagyok annyira jártas ebben az ügyben. Jelen pillanatban ha jól tudom ha az "A korlátozott" tipusú jogosítványt letenném akkor max 25kw-os(kb 34 LE) teljesítményű motort vezethetnék. Régen úgy volt azt hiszem hogy "A1"-el 125 cm3 "A korlátozottal" 250 cm3 lehetett (ha jól tudom de nem biztos). Na már most mi van akkor ha nekem van egy 125cm3 motorom ami mondjuk 40 LE, akkor azt már elvileg csak "A" kategóriás jogosítvánnyal lehet vezetni, "A1"-el és "A korlátozottal" viszont nem?
Az alapjárati csavart tekerd egy fél fordulatot max.
köszönöm a segítséget , megnyugottam , nem bírtam aludni XDXD
na mind1 akkor még a mai nap folyamán beállitom suli után
A karbit kell ujra állitani.Ne várd meg mig a motor alapjáraton meg egy kicsit mennél vele szender nékul. Én is ugyan azzal problémával küszködtem beállitottam ujból a karbit és jó lett.
utoljára ezt a Malaguti F15-ösöm csinálta , de aztán az is 1 pöcc volt...áhh faszom nemtom h mi a baj csak ne legyen vmi hiba de kérlek segitsetekkkk
sziasztok, most kb 20perce hazajövet az sr el , kb 60 al jöttem és egyszercsak hirtelen menetközben megállt , nemtudjátok h mi lehet a hiba? aztán 1 pöccre beindult pllsssss segítsetek vagy írjatok rá valamit
Sziasztok,

Tavaly vettem egy SR 50 LC Talma replica-t. Második motorként van használatban, eddig kb 1200 km került a motoromba, városban szerintem ideális a gép. Fék, futómű, stabilitás szuper.
Egyetlenegy gondom van vele, mégpedig a hidegindítás. A fojtás kivétele óta egyszerűen nem tudom alapjáraton melegíteni a mocit, mivel egyszerűen befullad 20 mp után, ha gázzal nem öblögetem indítás után. Minden gépemet melegítettem kissé indulás előtt, ezzel is várnék szívem szerint legalább 1 percet. Nagyon idegesítő tud lenni, hogy a garázskaput is alig tudom becsukni járó motor mellett, mert ha nem öblögetem folyamatosan gázzal akkor befullad és csak kb 5-6 perc után lehet újraindítani, amíg a kipufogóból kiszivárog a dús keverékű kipufogógáz. Van valakinek ilyen tapasztalata új karbis SR-el, vagy tipp, hogy mit lehetne ezzel kezdeni?
A szervízt kérdeztem, de erre nem tudtak ott sem mondani semmit sem, melegen meg hiába viszem el (60 km) akkor nem produkálja ezt.

Köszönöm:
R.