Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek ez? Faszt érdekel mennyit forog, csak menjen.
Ha fordulatszámot akarsz mérni akkor ő a te műszered.Mi másra kéne még használni?
Ezt se lenne rossz
Mi a véleményetek erről szabad-e ilyet venni ,másra is lehet használni.
Na végül is ráraktam arra a kocsitöltőre amit régen vettem, a volt autómhoz. Az aksin vot egy kis felirat, hogy gyorstöltés 5A-ral 30 percig, eléggé gagyi a töltő semmi feszültség vagy volt mérő ezért csak 20 percig raktam rá. Utána vártam 15 percet , majd próba. Beindult faszán! De mindezek előtt kikötöttem a riasztót, hogy máskor még véletlenül se merítse le! Tényleg inkább viszem magammal a láncot. Meg most már, még ha nincs is célom akkor is megyek vele hetente legalább egyszer 1 kicsit, hogy töltődjön az aksi. Üdv
Ne 6V-ossal ne töltsd. 12v-os akksit 12v-os töltövel tölts. Zsolónak igaza van teljesítmény tizedével szoktál tölteni. Az enyém nem állítható, autó beállítja a töltési szintet. (bosch). Inkább bikázz rá egy kocsi akksival, vagy bármilyennel. Szerintem mondjuk ha nem állítható a töltési áramerősség akkor auto belövi a töltő magának.
Köszi a választ! Te igazá jókat írtál, hozzá értőnek tűnsz! Motor töltőből csak 6V-os van otthon, gondolom 12V akisit tölteni nem túl egészséges dolog tölteni vele? És ha kocsi aksi töltőt csak egy rövid ideig rakom rá (15-30 perc) az mennyire gáz? Annyira csak feltölti, hogy betudjam inditani a motort, onnét meg már töltené a generátor, az feltudja tölteni teljesen?
Nem az a lényeg hogy zselés,marcipános,vagy savas az akkud
A hosszú élet titka a megfelelő áramerősségben rejlik,sima autós akku töltővel nem ajánlom hogy töltögesd,mivel egy autó akku 33-55Ah-ás általában,ami azt jelenti,ha tizedével tölt a töltő(ahogy kellene) akkor 3.3-5.5Amper a töltő áram.A motor(konkrétan robogó) akkuja 3-5Ah-ás.0.3-0.5Amperrel lenne illő tölteni.A lényeg hogy vagy olyan töltővel töltsd amin állítható az áramerősség,vagy kifejezetten motor akkuhoz való töltővel.A zselés annyiból kényesebb,hogy zárt rendszerű,a töltéskor keletkezett gőzök,gázok,nem tudnak távozni belőle mint a savasból,ezért is ajánlatosabb ésszel tölteni,nem erővel ,meg nem biznisz minden évben új akkut venni
Ha vége a szezonnak akkor meg vagy vedd ki belőle,vagy hetente indítsd be a motort,mert ha 10V alá leseik a feszültség akkor kb kuka.Ja és igen a riasztót vagy vedd ki(mert ahogy mások is mondták elég fölösleges,vagy csinálj egy rejtett kapcsolót valahová és csak akkor használd,ha szükségét érzed,otthon meg off
Sziasztok!
Eladóvá vált a motorom kihasználatlanság miatt,városban megyek sokat inkább egy robogóra van szükségem!
Csere értékegyeztetéssel érdekel azért írtam ide.
Ő lenne a vas
Ha valakit érdekel írjon bátran biztos ,hogy meg tudunk egyezni!
Nem figyeltél mit írtam. Nincs KÜLÖN zselés és savas töltő. Savas töltőt nem találtam sehol a listában. Miért is? Ne aggódj töltsd és kész. Szerinted a zselés akksiban zselé van?
Kösz a válaszokat! De ha nincs zselés aku töltő, akkor ezek , micsodák? Ami meg itthon van 12V töltő rá van írva hogy csak is ólom cellás akkumulátorok töltésére való vagy valami hasonló, ezért félek rárakni a zseléset ne hogy tönkretegye. Így utólag amúgy már bánom hogy belerakattam azt a riasztót, csak a bajt csinálta nekem, és ráadásul azt hittem sokkal érzékenyebb lesz, de nagyon meg kell lökdösni a motort hogy riasszon. Ez így nem az igazi :(
Jut eszembe a riasztót meg vágd ki belőle. Furgonnal lopnak motort egy pinanyalat alatt és sikíthat a riasztód semmit sem ér. Inkább egy kövér lakat. Kár így torkon rántani a kékerest mikor indulnál.
Nincs külön zselés töltő. Töltsed és kész. Ha tartja, és veszi a töltést akkor minden rendben van. Mikor tavasszal én is lemerítem az akksit, mert hidegben nem szeret indulni a burgonya, akkor én is ezt csinálom semmi baj vele.
Elég riasztó úgy is a gép egy profi tolvaly kerüli simán a rossz híre miatt.
Amúgy kaki van ha lemerül zselést nekem nyírta a mélymerítés így inkább sima savasat raktam bele.Pláne az ára miatt mivel gyakrabban kell cserélni hogy problémamentes legyen.
Sziasztok! Van egy 2002-es Aprilia sr ditech-em, riasztót szereltetem bele. Eléggé ritkán megyek a motorral, kábé 3 hete mentem legutoljára, és most nagyon megszivatott, mert sürgősen mennem kellet volna vele, de teljesen le merült az akkumulátorom, berúgó kar meg nincs rajta csak az önindító A risztó igy és ilyen gyorsan lemerítheti az aksit? A másik ezzel kapcsolatban (ami fontosabb is), hogy zselés akkumulátorom van (yuasa ytx5l-bs) és az lenne a kérdésem hogy ti hogy töltitek a zselés aksitokat? Van nektek külön zselés aksi töltötök?
Őőőőőő én se vok fiatal de szivatott már meg így.
istencsászárvagy, köszi!
Ehuna ha ez kell. (Máskor nézz szét jobban.

http://scootershop.unas.hu/sho...
De gonosz vagy Zoli. Egyébként én beszéltem Jocival telefonon, én a benzin helyett a membránt és a kompresszort javasoltam csekkolásra. (Ennyire azért nem lehet balek egy 30 év feletti férfi.)
ja, 1999-es fekvö mina a beteg
Szervusztok! Vízpumpámban cserélnem kéne a vízkerék csapágyait, meg a szilentet, mert átereszti a hütöfolyadékot. Tud valaki beszerzési forrást? Nem találtam egyik online kereskedésben sem ilyesmit.
Sziasztok!

Aprilia sr50r (carb) robogóm van és a következő lenne a problémám.
A hütővizet a képen jelölt helyen elengedi kb fél óra alatt.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Amugy igy ?