Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali mindenkinek! 320000km pakoltam a ditech-be úgy, hogy nem volt még hozzányúlva eddig. most nem indul! lehet ,hogy meghalt?
ha egy ezrest megy 1 litykóval, akkor pont 1800 nak kéne lennie, nem 2800-nak :D + a 2 deci.

kérdés: nektek teljesen normálisan működik az üzemanyag visszajelző? nekem azt a tünetet produkálja, hogy teletank tele jelző, megyek vele 40 kilit, lemegy a felére, utána még 20 kili és lemegy negyedig, azóta meg mentem vele már 15 öt biztos és még mindig a negyed felett van 1mm-rel a jelző, ott beállt :D
fura :S
Monnyuk pár Hsz-el ezelőtt írtam hogy 1,2 literes.Ha vesszük hogy KB egy ezrest megy el 1 litykóval és 800-at mentél mielőtt töltötted tehát KB 2800-nál pont a tartalék előtt lehetsz ami 2 deci.Ha rádöntesz 1 litert naggyábol tele fog menni +- 1 deci.
hát szerencsére ilyen gondot nem tapasztaltam, mondták a szervizben hogy nincs mit aggodni, mert a castrol sokáig birja. Csak azzal a kicsit fura kipuffhanggal nem értek egyet. Majd holnap még megyegetek vele, aztán meglátjuk.
én is a 2T motorolajra gondoltam. Szerinted ha nincs kenése csak benyát kap, akkor mi lesz ott a motorral? szétég, beszorul eltörik és szétb@sz mindent...
Lehet hogy rosszul fogalmaztam még korábban: én 2ütemű olajról beszéltem, amit a benzinhez kever a motor. A belső motorolajhoz nem szoktam nyúlni, azt a szervíz cseréli 4000 km-enként.

Nos a 2T olajhoz visszatérve: 800-nál raktam bele, és még 2800-nál sem jelzett hogy kér. Most vettem 1 liter Castrolt, több, mint felét bele is raktam, előtte sajnos eléggé üresnek láttam a tartályt :S

Működési problémát nem vettem rajt észre, csak ma, amikor a kipufogó hangja eléggé "gyér" hangúvá vált hirtelen menet közben (mint amilyen a kis motoros fűkaszáké, nem pedig a megszokott mélyebb normál hang). Pedig most már feltöltöttem olajjal a motort, remélem nem lett benne semmi kár. Vélemény?

Hány literes amúgy a 2T tartály?
asszem rájöttem hogy hülyeséget kérdeztem.. nem a motorolajat kell cserélni, ugye? :D milyen olajat kell cserélni rajta? hajtás meg fék, meg a motorba milyen van? (bocs a tudatlanságomért...)
és egyébként miért kell benne olajat cserélni? nem elég hogy öntöm bele, azt zabálja? miért kell azt lecserélni? beleposhad vagy wtf? :S
1,2 liter olaj van benne tehát én öntenék bele valamit.
amikor besül a henger és eltöri a főtengelyt, és rákölthetsz 80 ezret XD
nem kell mindent cserélni elég egy dugószett 1x-es túlméret max meg hengerfúrás. megúszható 10-13 ezerből. utána kb 500km járatás.
a gyári főfuvóka méret. 70-es
Sziasztok.
Szerintetek a dugattyú cseréhez az egész henger szettet ki kell cserélni?. Mert én azt nem szeretném. Csak sima dugattyú csere érdekelne és hogy mennyibe kerülne ez nekem?
Sziasztok! segitsetek már légyszi az sr 50 nek mennyi a gyári főfúvoka mérete?
Köszi!
Az összekötögetést nem ajánlom,abból csak füstfelhő lesz,meg értelme sincs szerintem,legalábbis nem hallottam ilyenről még
Gameboyt kell rádugni a megfelelő kábellel +szoftverrel úgy lehet diagolni hivatalosan.Valahol van egy hibakód "táblázatom,megpróbálom előkeríteni.A benzinpumpát komletten kivágtam,nem maradt belőle semmi
Még mindig eladók a következő alkatrészek!

Alkatrészek:

- fekete fehér idomszett 80e
- Henger: stage 6 alu sport 70ccm, fekvő mina (vizes ) 30 e
- Főtengely: RMS Racing 10e
- Variátor: MHR 15e
- stage 6 pro replica kipu (króm) 25e
- Membrán:stage 6 Tassinari 10e
- Karburátor: 19-es Dellorto 15e
- Első lámpa: Double Optic (fehér) 7e
- Hátsó lámpa: Lexus Style (ledes) 6e
- Első tárcsa 260 mm túlméretes 32e
- Hátsó tárcsa 190 mm 14e
- Variátor dekni (króm str): 15e
- Vákumdob: stage 6 króm 5e
- Teló emelő: ssp króm 4,5e
- Hátsó alsó idom: BCD (fehér) 8e
- Kisülés idom: Kiesler 10e
- Markolat: str8 Fekete-Fehér 2e
- Block(tárcsás) Piros 20e
- Gyorsgázkar: stage 6: 5e
- Fémtaposó: 3e
- Fém fékcső elöl 5e
- brembó első nyereg új fékbetéttel 15e
- brembó hátsó nyereg új fékbetéttel 15e
- hátsó fehér (szinterezve) rox felni 15e
- első fehér (szinterezve) 5 küllös sr felni 15e
- hátsó teleszkóp 5e
- ülés fekete fehér bőr 10e
- króm fékkarok 5e
- váz 20e
- kormány 5e
- műszerfal 3e
- munkahengerek 10e
- idex búra (fehér) 1e
- zselés aksi 3e
- piros telók új szimeringel és olajjal, 15e
- átlátszó légszűrőház piros malossi szivaccsal 3,5e

képeket kérésre! MSN u.patrik@citromail.hu vagy 06-30-291-3709
Még mindig keresek használt benzinpumpát , az sem baj, ha rossz, csak egy kis hajtókar kellene belőle!
Köszi
Szia!
Köszi a választ!
Akkor még kettő kérdés:
-a diag. aljzat melyik lábait kell összezárni a diagnosztika miatt és hol találok hozzá hibakód-táblázatot?
-benzinpumpából biztos nem maradt semmi, mert nekem csak egy nagyon kis darab műanyag alktrsz. kellene?
Előre is köszi a választ!
Helló!
Szeretnék venni egy SR-t valami, vizes, karbis 70-eset keresek, csak az a gond hogy mind nagyon messze van Ha valaki tudna ilyet eladót vagy van neki Baranya-Somogy- ban az szóljon!
Köszönöm
Inkább elviszem a szerelőhöz nemakarom elrontani
vedd le a kipufogót ,eggy pontozóval közepeld meg de nagyon pontosan,és egy 5,5 fúróval fúrj a csavarba ,vigyázz oldalra ne mennyen el mert elcseszed a hengert vagy van csavar kiszedő az is jó megoldás szerelőknek általában van ilyen esetekre
sziasztok ostromb nevezetű emberkét meg szeretném kérni egy nagy szívességre,ha jól tudom ő hirdette a ditech re való dobot ,valahogy le tudnád méretezni a dobot átmérő, hossz szeretnék egyet csinálni,kéne minden cikkelynek a átmérője meg a hossza valahogyan rajzold le nekem légyszíves ,nagyon megköszönném.
Sziasztok.
Mit tegyek ha beletört a csavar a kipufogócsonknál?Ahogy húztam meg a csavart, és kettétört!Vagyis beletört a blokkba(gondolom én)
Mit tegyek?Meg lehet oldani?
Sürgős lenne:!
Ha Ráadod a gyújtást akk világitani a kell a injector visszajelző lámpának és ha beinditod akk elalszik. igy kell lennie enyémen is igyvan