Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, rád gondoltam, olvastam az SV fórumban a gmigondot.
Ha én volnék akkor nemigen.Van rá egy hetem KB mert csütörtökig szar időt mondanak.Bár nem vészes a gumi csak drótok állnak ki belőle meg kopott.
jaja, Zolival, bocsi. Azért a rajzot még mindig köszönöm.
Nekem is ezt a 2őt ajánlották :castrol power1,vagy motul 710.Mivel castrol pont nem volt a láthatáron így motul lett.Jó mindkettő.Nemcsak a gari miatt,hanem azért is érdemes jó olajat használni mert meghálálja
Helló Mindenkinek! Van egy 2004es SR50 motorom, és sajnos eltört az a rugó ami tartja az alsó sztendert! A kérdés az, hogy hova a túróba kell visszaakasztani a rugót a motor testen? Ha van képetek az se lenne rossz! Köszi!
Castrol Power 1 Racing 2T -t használok, azt mondták a gari miatt csak ezt lehet (3900 ft). Tudom lehet bele mást is, de nekem megfelel ez is.
Igen,egész jó az olajfogyija,bár egy normális olaj 4e FT körül van majdnem,azt sem bánnám ha 10ezret menne vele
Különben azt vettem észre,hogy az olajtól is függ mennyi fogy belőle.Tavaly agip speed 2T-t használtam,ment a motor legalább 3ezret,mikor leeresztettem jó ha a fele hiányzott.Nemrég áttértem a motulra ami szerintem kicsit hígabb, talán 2hónap telt el, már a szemembe villogta,hogy olajaat!
Elvileg jó, hiszen indításkor felvillan. Megkérdeztem a szervízt, azt mondták hogy szokott ilyen lenni, normális dolog. Amúgy mikor fog kiderülni hogy tényleg rossz:
Vagy lehet, hogy nem jó a visszajelző? Majd kiderül.
Nem tudom, lehet hogy hülyeséget mondok, de magyarázzátok meg hogy miért lehet az, hogy 800 km-nél tettem 1 liter olajat a motorba, és már 2800 van benne, de még mindig nem jelez? Tudtommal (az előző sr-emben is) 1000 km-enként kell etetni olajjal.

Vagy lehet hogy ez az új ennyire takarékos?
Amúgy nem scarabeom van hanem ditech-em, csak az eladónő ilyet adott bele. És már eléggé nyikorog.
Egy kis zsír és már nem is nyikorog bocsi,ezt nem hagyhattam ki Nem ismerem a scara hátsó fékét/féknyergét,de mindenesetre olyan betétet tegyél bele ami tuti jó hozzá,amúgy minimálisan néha nekem is szokott nyöszörögni,nem feltétlen utal hibára.Kocsiknál is előfordul pl...
Hello!
Fékbetét cserével.
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem: Hogyan lehet orvosolni a hátsó tárcsafék nyikorgását? Scarabeo 125-ös fékbetétek vannak benne és 2000-2500 km-t mentem vele.
Milyen suzira?most nem vagyok képben,de szerintem összekevertél vkivel
Teljesen normális.amíg nem röffented be addig világít.Vagy az enyém is rossz
Ha 1 hónappal ezelőtt szólsz odaadom ajándékba...behalt kíváncsiságból szétszedtem(drasztikusan )aztán kidobtam
az aljzat a műszerfal előtti műanyag alatt van,2 imbusz csavar fogja.
Ha ráadod a gyújtást akkor el kéne hogy aludjon . Mert ha nem alszik el beindítás után akkor baj van( Ha jól tudom)
Az SR DITECH-en csak akkor alszik ki az injection check lámpa ha már elindítottam a motort....Ez normális vagy már gyujtáson is pár másodperc után el kéne aludjon?
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem: Hogyan lehet orvosolni a hátsó tárcsafék nyikorgását? Scarabeo 125-ös fékbetétek vannak benne és 2000-2500 km-t mentem vele.
Sziasztok!

DI-Tech-hez tud valaki használt - az sem gond, ha rossz, nem működik - benzinpumpát?
Másik kérdés:
Hol található rajta a diagnosztikai aljzat/check connector?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv!
Sziasztok!

DI-Tech-hez tud valaki használt - az sem gond, ha rossz, nem működik - benzinpumpát?
Másik kérdés:
Hol található rajta a diagnosztikai aljzat/check connector?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv!
helyedben nem vennék di-techet... karbis az jobb és olcsóbb
Úgy tudtam, hogy Te leszel az
Köszi.
Kaptál már gummát a Suzira?
itt megtalálsz mindent:
http://www.easyparts.nl/choose...
m167-m459/S
R_50.html