Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Eladó a képen látható, szép állapotban lévő Leo Vince ZX kipufogó, (Di-Tech), amióta fent van 100km-t mentem vele.
A motort eladjuk, így a kipufogót is. A kipufogó már 2 hete le van véve a motorról.
Megvannak a papírjai, és a doboza!

Érdeklődni: (30)703-46-82 vagy ostrombalint@t-online.hu
Igen én sem szeretnék egy túrát végigrepülni. A fazerben az is furcsa volt, hogy 120-nál már ha félre fordítottam a fejem akkor már dobott a motor, mert a sisak is keményen benne van a légáramba. A burgmannál ilyen nincs. Lazán nézelődhetsz. Kíváncsi vagyok az első túrámra én is.
Sátor nem vészes de ha lehet kihagyom.Pénzfüggő.Ha nagyon profi leszek akkor egy Normandia kéne a partraszállás évfordulójára de ez még távlati terv.És nem 5 nap latt mert az gyilkos max napi 400 Km mert ha lehet nem autópálya hanem szép tájakun nézelődés.Nem ledaráln kéne hanem élvezni így legalább 1 de inkább két hét 10 nap.Majd kiderül egyenlőre ismerkedés a forgalommal meg a motorral és felkészülés.Nem szeretnék megdögleni az fix.
A burgmanosok mentek Krakkóba megnézni a haláltáborokat. Engem is érdekelt volna. A fazeres cimborám is nyomja a túrákat. Most egy izmoson. 5 nap 4ezer km. Svájc meg minden. Mondta, hogy nagyon kemény volt. (Pláne, hogy minden nap berúgtak.) 3. nap a halálán volt. A burgmanosok mentek kastélylátogatásra ausztriába és németországba, megnézték a Hitleri sasfészket. Arra is be voltam sózva.
Szeptemberben nem tudom lesz-e dévai túra. Bár ahogy olvastam vigyél sátrat. Az nekem nem pálya. Én inkább fizetek a faházért. Nem szeretek sátorozni. Pláne nem úgy, hogy én viszem.
Hát pakolhatóság az kéne nem mondom de arra ott a kocsi.Viszont ahogy dörmög motorféknél meg trrrrrr mondja gyorsításkor gyári dobbal az fincsi így megbarátkoztam a hiányosságokkal.Jövőre tervezek pár túrát először magyarországra majd lehet külföldre.meglátom hogy leszek pénzel és idővel.
Így van. Kevés a power. Tol szépen, nem kell szégyenkezni, de váltóssal nem veheted fel a versenyt. De szeretem a kényelmet, a pakolhatóságot, szélvédelmet és ilyesmit. Nekem 95% város van. Ha elkezdem rángatni így is mindig a féken kell állnom. Tudom elég lenne nekem városban az 50-es, de unom, hogy ha ebédelek már nem úgy meg. Csak használom 5%-ban másra is. Nem akad fel az órája 80nál, inkább onnnantól indul meg, mehetek vele 2 személlyel is. Persze ezeknek van költség vonzata is.
Robin nagy a homlokfelület és kevés a power.Beöltözni kell sajnos a bogarak de még a por is üt rendesen.Most vettem egy hálós Bering kabit nyárra 20 egész ezresért azzal elvagyok őszig utána kéne komolyabb.Addigra szabadulok a még megmaradt alkatrészektől és a malától így lessz pénz is rá.Fűrész marad bohóckodni városba és elkezdem a suhlt henkölni télen osz majd avval csapatok nagyot.
Nekem robival 140 volt a legtöbb, de észnél kell lenni, mert ha szembe jön valami (egy kamion), akkor nagyon belekap a szél és ráráz az első kormányra egy picit. A fazer jobban szelte a szelet. 140 felett behasaltam. Én elégedett vagyok a robival. Igaz én csak város és nézelődök 60 körül.
A fazer viszont adrenalint adta. Lehet nálunk bérelni egy rf400-at majd kipróbálom azt is. A beöltözés nekem is nehezen megy. Izzadok mint a diszno. Legtöbbször bili sisakban vagyok rövidgatyában. Igaz nem is megyek gyorsan.
Elég egy.Viszont az tuti nem robi abból elég a csinált fűrészem itthon bohckodok vele.
Túlvagyok az első autópályán há nem szeressem beöltözve sem.150-160 Km/h Keszthelytől pestig nem egy élmény hát még pólóban.Így marad a finom túrázás most már van viszonyításom pest-fehérvár és úgy a 71-es egész keszthelyig 4,8-as fogyival nem rossz szerintem és evvel a tempóal élvezet is.Jobb mint a robi.
Most motoroztam egy cimborám 98 lovas yamaha fazer 600-ával. Volt húzás, de a szélvédelem a burgmanhoz képest nem sok. Pólóban voltam 170 majd leszaggatott a szél. (tovább nem mertem menni). Tetszik, hogy bármilyen tartományban go és megindul. De nem kellene. Ennyi elég volt belőle. Bár néha el tudnám viselni ha két motorom lenne.
Tudod idegenkedek a ditechtől egy picit. Az összes motoromra és autómra nem költöttem annyit mint a ditechre. Igaz ha nem tuningoltam volna akkor jelentős összeg a zsebemben maradt volna. Ha 50-es akkor karbis. Igaz, hogy a ditech megáll 2-2,5 között fogyasztásban, de ha kell cserélni pillangót, vagy kompresszort a megspórolt összegnek jónéhányszorosát odafizeted. Nekem amit hajtottam 5e km alatt, 2x pillangócsere, egyet úgymond gariban mert már az első napon kaput volt, és a szerelőm akitől vettem a motort ingyen kicserélte. A kompresszort, meg mázlistán fel lehetett újítani. Ehhezt képest a burgmanra nevetséges összeget kellett eddig költeni. Igaz át kellett íratni, és van műszaki és biztosítás, de olajcsere és go. Valamiért valamit. Ha kell teljesítmény csengettyűzni kell.
Fentartási költségek?50-eshez képest?Mert a benzin csak egy tétel és nem is a legnagyobb.
A ditech ellen szól a házi javíthatatlansága alapesetben, és néhány alkatrész drágasága. Kompresszor, pillangó szelep. Én azt mondom, hogyha a fogyasztás és a tartósság a lényeg, akkor hallgass a cimbire és vegyél egy 4t-t. Nekem a 400-as burgman eszik 4,2-tőt. Egy 125-ös 4t honda vagy valami iszonyat keveset eszik és kimegy a világból. (Na nincs is semmi adrenalin, de valamiért valamit).
Folytással sem eszik kevesebbet sokkal talán fél liter lehet a difi.Ha mindenképp a fogyasztás a mérvadó akkor inkább egy jó állapotú ditechet kéne venni.Az alapban KB 2,5 öt eszik és ugyanúgy megy 80-at valósan.Bár némiképp magasabb a vételára így csak hosszú távon éri meg tehát 4-5 év.
Nincs értelme nem azt használni, mert más jó olaj is ugyanannyi. Akkor meg minek? 1l olaj kb 3-4 rugó közt van a teljesen szintetikus, amit én is raknék bele.
Aha, értem. És akkor fojtással mennyi a fogyasztása a Streetnek?
Más. Ha nem az Aprilia által ajánlott olajat használnám, akkor azért a garancia megmarad?
Ez már folytáskivétel utáni állapot.Így azért egy valós 80-at megy a gép.
A 4t leo más helyzet de az sem egy R1-es elég nagymamás a menetteljesítménye.Egy jobb 70-es 2t-vel simán meg lehet enni reggelire.Robi 4t ha nem 50-es kategória hanem jogsis akkor legalább egy 200-250-es és nem leo mert az sem a gyorsaságáról híres inkább Runner vagy az új yamaha Tmax Xmax kategória ami beválik de az fenntatrásban és árban lényegesen felette áll az 50-es kategóriának.
Most jelen pillanatban a piaggio csoport 50-esei szinte egyeduralkodók a piacon (aprilia,piaggio,gilera,derbi) így menettulajdonság és fogyasztás szempontjából semmi érezhető külömbség nincs.Inkább az ár,szolgáltatás,méret,helykínálat,kinézet a döntő.
Hello, mekem Scarabeom van Di-tech 2.5l a max a fiamnak karbis SR az beszívja a 3,5l -ert és mind a kettő tuning nélküli
szerintem ezt egy kicsit túlozva írta nekem a Di-techem 2 liter körül eszik
Szia Zoli!

Köszi a gyors választ!
Nem, igazából én vagyok a vidéki, ő egy tősgyökeres pesti srác,egy 125-ös 4 ütemű Leonardója van. Sajnos nekem nincs A-s jogsim, ezért nem merem bevállalni ezt a megoldást rendszám nélkül.
3.5-4 liter? Ezek szerint a fojtás kivétele után még több. Basszus! És minden 50-es kétütemű robogónál ez a helyzet? Gondolom, biztos.
Hát a haverod vagy nagyon vidéken él vagy egy halál nyugodt tipus.A 4t ebben a méretben hogy finoman mondjam döglött 3 napos csiga.Ha egy viszonylag biztonságos sebességet akarsz vágj bele nyugodtan.Fogyasztást egy gyárinál 3,5-4 litere saccolom.
Sziasztok!

Megvallom őszintén, hogy eddigi életem során soha nem foglalkoztam motorokkal, tizenévesként sem volt sem Simsonom, sem Rometem. Most azonban munkámból adódóan szükségem lenne egy robogóra. A neten keresgélve pár hét alatt felfigyeltem, majd alaposan rákattantam az Aprilia SR-50 Streetre. Gyönyörű gép! Mivel nem értek a témához segítségül hívtam egyik jó barátomat, hogy mondjon véleményt erről, vagy arról a fajta összeállításról. Ő nagyon négyüteműpárti elsősorban a gazdaságos fogyasztás miatt. De hát ugye a Street kétütemű.
Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy mennyi a fogyasztása egy új, bejáratós motornak, ill. egy, a fojtásoktól megszabadított, bekopott motornak?

Köszi: Zsolti
Mérj egy nyomást indítózás közben az kihozza ha rossz.
Szóval azt mondjátok kompresszor?
Azt nem is néztem. Amúgy a mociban 11600 km környékén van.
Köszönöm a gyors választ.
szerintem is kompresszor.Fekete gyertya(kevés levegő),durrogás,nehéz indítás,leállás hidegen mind erre utal.Km mennyi van a mociban?