Köszönöm...
Találtam ilyet 5000.-ért....
viszont beszéltem egy sráccal, és azt mondta ugyanez a szett van neki is, és most tett rá 21-est, mert a 17-est is elég nehézkes még hangolgatni....
Túrok valami Dt-ről egy karbit rá....
De az tuti,hogy 12essel soha nem lesz tökéletes, minimum a 17,5-ös,13500at sztem újan simán megér! Használtan nem vmi jó karbit venni én vettem egy 24eset,de pl abban sem zárt el a tűszelep,egyből 3500ft plusz költség volt!
Nekem a 12es karbiban 72es főfúvóka volt,haverom számtalanszor nem hagyott békén,mindig mondogatta, hogy abba 90 meg 100as körüli kell 70es szetthez...Azokkal pedig annyira sokat kapott,hogy eléggé nem ment...Vagy a hajtás,vegyél sztem egy görgőszettet próbálgassad azzal! Karbihoz térve sztem nem feltétlen igaz(arányaiban igen),de láttam már gyári 200as 2T-t is 26as torkúval,meg ennél kissebb ccm-ű motorokat (125ccm) nagyobbal 28-34....S51es simsonon alapból 16os van! Am nem értem olaszok mért szerencsétlenkednek a 12esekkel,de pl az rx-eken is ekkora van gyárilag....
jaja,jól gondolkodol Akartam is mondani,hogy nem elég a több benya,nagyobb fúvóka, levegő is kéne neki.17.5öset szoktak rátenni,de aki karbisban utazik jobban megmondja az igazat,nekem ditech van Esetleg megpróbálkozhatsz egy direktszűrővel egy kicsit biztos segít az is.Az biztos,ha kormos a gyertya akkor vagy sok az anyag,vagy kevés a levegőő
hello az én kérdésemre senki nem tud semmit hogy egy 96 os sr lc minarelli blokkosnak a gyújtás rendszerét melyik gyártó csinálja? ducati energia? ha nem akkor előre is kössz a választ
Hajtóműolaj,API GL-4 legyen legalább az olaj minősítése PL: AGIP Rotra Hy(remélem jól írtam )ha 5ös az sem baj.1L kb 1300-1500Ft,jobban jársz vele,mint a tubusos kiszereléssel,mert azok kb ugyanennyibe kerülnek és csak egy cserére elég,így meg a haveroknak is lecserélheted Arra figyelj,hogy mielőtt leengeded menjél vele pár km-t,melegen könnyebben kifolyik,amennyire tudod borítsd meg a motort balra,hogy a lehető legkevesebb maradjon benne.(oldalsztender előnyben Max 1decit tegyél bele,mert kinyomja a többit és tiszta olaj lesz minden belül.Gyári adat szerint 1.3kell bele én annak idején beleraktam és nem győztem törölgetni állandóan olajos volt minden
Leveszed a műanyag burkolatot utána meg fogod találni a csavarokat.sárga cső leeresztő,kék:feltöltőnyílás
csá valaki tudja hogy kell-e hajtómü olaj a hátsókerékhez 2002-es ditechbe,mert nem láttam rajta se beöntö se leeresztö csavart,ha kell küldjetek már 1 fotot hogy hol a pi..ban vannak a csavarjai,meg milyen olaj kell bele?
Jah igen öntöttvas a henger, és NONAME....
Viszont erő annyi van benne, hogy a variátornál kézzel alíg bírom áttekerni, és az önindító is nyög alatta...
Viszont a karbifűtés ki van kötve...
Gondolkodtam:
-minek erre karbifűtés?
ki jár ezzel télen mínuszba?
jah, mert vízhűtéses, és nem a henger mögött van a karburátor ami felmelegítené....
üzemmeleg motornál, a karburátor jég-hideg....
megpróbálom visszakötni....PRÓBA CSERESZNYE....
ezek után már én is olvasgattam és ez nem megy ilyen egyszerűen hogy veszek egy 70 es hengerszettet! annak teljesítménye függ a karbitól a karbi meg a szűrőtől akkor a henger a kipufitól is függ! én is kinéztem magamnak egy powejet-es tuning karbit meg egy 70 es tuning hengert na most a kettő abban nem illett öszze hogy a karbihoz kivolt irva hogy aluminium hengerhez és akkor láttam hogy öntöttvasz szettet néztem kerestem egy másik öszeálítást
Én arra tudok gondolni,ha már ennyi mindent cseréltél,hogy esetleg a hengered nem a kipuhoz való...Sokat számít az is! Most vett haverom CPI Hussárt (blokkja talán minarelli koppintás), vett rá egy Hebo Performer Racing kiput 45 000 pénzért,hozzá teszem nem erre való sőt nem is minarellire...Gyári katalizátoros kipujával 70et tudott,ezzel meg 75öt és 30ig iszonyat hogy mennyire nem megy a gyárihoz képest!
Várjuk meg mint mondanak a többiek...Nekem is voltak hasonló gondjaim...Szerencsére egy jó ismerősömnek voltak görgőszettjei,kontrasztrugói,kuplungrugói,így sikerült viszonylag normálisan behangolni! Bár alsó tartományban sohasem lett "erős" a gyári hengerszettéhez és a gyári pufójához képest...
szerintem a ducati energia csinálja de nézd meg a fesz.szabályzót azon biztos rajta van
Találtam ilyet 5000.-ért....
viszont beszéltem egy sráccal, és azt mondta ugyanez a szett van neki is, és most tett rá 21-est, mert a 17-est is elég nehézkes még hangolgatni....
Túrok valami Dt-ről egy karbit rá....
50cm3-t 12-es porlasztó szolgál, 70cm3-t minimum 17-es levegőáteresztő képességű porlasztó tud csak normálisan kiszolgálni...Igaz -e?
Leveszed a műanyag burkolatot utána meg fogod találni a csavarokat.sárga cső leeresztő,kék:feltöltőnyílás
olvass előzményt, várom a velős tanácsokat....
Üdv a tüzépről....besnyő....
Viszont erő annyi van benne, hogy a variátornál kézzel alíg bírom áttekerni, és az önindító is nyög alatta...
Viszont a karbifűtés ki van kötve...
Gondolkodtam:
-minek erre karbifűtés?
ki jár ezzel télen mínuszba?
jah, mert vízhűtéses, és nem a henger mögött van a karburátor ami felmelegítené....
üzemmeleg motornál, a karburátor jég-hideg....
megpróbálom visszakötni....PRÓBA CSERESZNYE....