Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello. Szerintem kimondottan sr-re nincs teló tartó, de olyan mint motorra szerelhető lehetséges, hogy van. Ha nincs, akkor egy autóba szerelhetőt kissebb átalakítással fel lehet rakni.
Hali, szeretném megkérdezni hogy létezik e Sr-hez valami telefontartó, szeretném a telóm rajt navigációként használni. Sokszor jól jönne :)
Hali! Sima, fekvő minarellis, levegős sr50-hez kéne nekem egy egyszerű sportkipufogó 10-15000 ft értékben fejér megye és környékén. Lehet távolabb is ha a postázást vagy szállítást meg tudjuk oldani
Az enyém is elég gyatrán gyorsul. Nekem azt mondta a szerelő, hogy szarok a kontrasztrugók, az egyik kisebb mint a másik Nézd csak meg azokat a rugókat.
Hello! Lehet a kontraszt rugó is vagy a kuplung rugó. Meleg hatására kilágyul és emiatt nem húz mikor bemelegszik. (szerintem)
ERRE VARRJ GOMBOT!

2000es SR50 fekvő mina. LC. blokk gyári+Gianelli Reverse pufi.

Hidegen(2perc)=nyúlik mint b@rom, 95-100km/h.
Melegen(1,5-2perc után) nyugdíjas gyorsulás max 70km/h és egy fényév mire eléri kb 55-60km/h-ig megyeget inkább.

Túl van: új szívótorok(repedezett volt), új gyertya (szépen ki van égve), légszűrő kipuccant befuj spray-vel. (gyári szivacs szűrő), karbi kitisztít tű középpen, membrán leellenőriz 1.ik lapka minimálisan átengedi a napfényt (fény fele belenézve) kb 0,2mm többi zár. gyertyapipa ellenőrizve, gyujtás és a feszültség is jó, új 4,5g-os görgők(Stage6) ment bele. A 3,5g-ssal váltásnál ingadozott a fordulat most szépen vált. kb 3500rpm-nél kapcsol a kuplung.

AZT MONDJÁTOK MEG MI A HÓHÉR LEHET?

amit eddig mondtak hogy: gyertya! - új
szívótorok! - új
membrán! - ellenőrizve
sokat kap! - gyertya őzbarnára van kiégve!
gyújtás! - nem hagy ki, akkor hogy menne 100-at?
görgő kopott! - kicsit az volt 4,5g-ra cserélve, folytonos váltás

a helyi motorszerelő is csak nézett mikor mondtam neki h mi a probléma. Azt mondta ilyen köztes állapot nincs vagy megy vagy nem!

TIPPEKET VÁROK SKACOK!
JAV. meg ha olyan mint a hullámvasút, nincs semmi csillapítása, akkor is biztos h a teleszkóp. új állja a helyét ill. v.mi jó használt.

üdv
Szevasz Norbiika!

Szinte biztos h a hátsó telód adta meg magát!
Próbáld ki. Megtörlöd. Azt ugrálj rajta 1-2 percet ha folyik akkor megérkeztél . Meg ha olyan mint a hullámzik mint állat akkor is tuti.
Beragadtak a dugattyúk meg kell mozgatni esetleg szétszed/pucol műfogás segíthet.
Azt elfelejtettem leírni, hogy egy alátétet kivettem a villa és a kerék közül és úgy szinte egyáltalán nem fogott, de ha felmelegszik, akkor megint fog egy kissé. Az az alátét nagyon szükséges lehet oda?



Hali! 99-2000-es SR-em van. Le kellet vennem az első kereket, visszaraktam és most valamiért fog a tárcsafék. Szerintetek az miért van, mit állítsak rajta? Így elég gyorsan elfognak kopni a pofák.
Köszönöm, megpróbálom!
Csak attól félek komolyabb baja van !(injectorral vagy elektronikával)
de ha valaki még tudna valamit segíteni az jó lenne!
Próbáld meg az NGK CPR8e gyertyát! Én ezt vettem bele!
sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy a fékolajtartályban lévő gumiharangba, vagy a harang alá kell az olajat önteni?
Előre is köszi!
hello!
nekem is volt ilyen bajom! Vettem bele egy nagyobb hőértékű gyertyát és jó lett!
Sziasztok! Vettem egy 2002-es SR ditech-et és néhány kilóméter után felgyorsulok kb70-re és magátol elkezd lassítani és néha egészen 10-ig lellassít, mintha nem is húznám a gázt. Tegnap meg a piros lámpánál álltam ,járt a motor és elakartam indulni és lefulladt, után alig akart indulni. (magyarul nem tudok normálisan menni mert akadozik össze-vissza miközben húzom a gázt)
Segítsetek!mit csinéljak vele , mi lehet a baja?
Keresek: SR 50-est 120.000 ft ig Debrecen környékéröl szép gyári állapotut ha lehet!
Tel: 20 3911529
Imail: motad@citromail.hu
Azt elfelejtettem leírni, hogy egy alátétet kivettem a villa és a kerék közül és úgy szinte egyáltalán nem fogott, de ha felmelegszik, akkor megint fog egy kissé. Az az alátét nagyon szükséges lehet oda?
Hali! 99-2000-es SR-em van. Le kellet vennem az első kereket, visszaraktam és most valamiért fog a tárcsafék. Szerintetek az miért van, mit állítsak rajta? Így elég gyorsan elfognak kopni a pofák.
Nyugi csak viccből írtam
Ditekkbe csak úgy nem puffan.Kell azt izmolni a ditekk morinis ott alul van a blokk rögzítő pontja a minarellinek meg felül.Nem megoldhatatlan de kereskedő nem szarozik ennyire cseréli a vázat is.
Vagy az okos kereskedők össze-vissza kuszálták őket ! Bele a di-tech be a levegős mina stb stb...ahogy jött úgy puffant
Össze vissza gyártották 3-4 féle blokkal meg idomokkal a gépet.Meg utána jött hogy egy halom ömlesztett gép jött be itthonra.Láttam már ditech kasznis gépet léghűtős minarellis motorral de simán ott volt a 2001-es vizesekre jellemző hűtőrács csak hiányzott a hűtő belőle.És STB.Annyira felcserélhetők az alkatrészek hogy az idő és a sérülések szaporodásával a bontott elemek úgy szaporodtak évjárattól függetlenül.Amúgy ez a 2 részes has idomot 2000 ig láttam minarelliseken.
Nekem is www volt,azokat ahogy néztem 2002-ig gyártották(utolsó léghűtéses fekvő mina)!
tehát ez nem www.
Akkor nekem egy másik fórumon (www.robogos.hu) miért mondja egy srác, hogy ez egy www, csak átalakították vízhűtésesre? :S
ha viszont más a hasidomja a www nek, de az enyém vizes, viszont hátul dobfék van, akkor mégis milyen típus?
Sziasztok! vettem egy 2002-es sr ditech-et és miután megvettem jöttem hazafelé és ahogy elértem 70km/h-át hirtelen elkezdett lassulni 60-ra mintha nem is húznám a gázt neki és végig ezt csinálta. másnap mentem vele és már nem csinálta ezt és megy normálisan 90-et. Mi lehettett vele?