Szia.
Van rajta egy Zx kipu, 4,1-es görgők, fehér kontraszt, új szíj, a hézagoló kivéve az első variátor közül, karbon 3,5-ös membrán....
Jelenség: simán lábbal (papucsban!) visszatartom a szutykot, nyél gáznál. Jah újraferrodolozott kuplungpofákkal!
A bajom az hogy egy bizonyos fordulatig pörög csak....kb 2500 rpm...ha elindulok vele akkor felveszi a lapot.
Nekem a volt SR em gyári állapotában(50esként) Gianelli Reverse kipuffal és 3,5grammos görgőkkel 95-100között tudott,ami persze valósan 10% al kevesebb! 70es szett vétele után nekem sem lett vmi jó (12es karbival),variátort akár hogy variáltuk(görgőszett,kontrasztrugó,kuplungrugó),20-
30ig gyengébb volt mint az 50essel! Ezért vátlak meg útjaink
Szia! Nem feltétlenül a karbi kicsi,bár 70es szetthez mindenképpen legalább egy 17.5 ös karbit ajánlanák! Motoforce-ban viszonylag olcsók újan : http://www.scooterracing.hu/pr...
De sztem a 70es szetthez át kellene görgőzni a variátort...Illetve lehet hogy a ZX 50es szetthez van tervezve ezért nem a legjobb így a teljesítményleadása!
Sziasztok nekem van egy 96-os Sr LC-m és lenne egy olyan kérdésem hogy milyen gyújtás rendszer van benne Ducati energia? vagy más?
am minarelli blokkos
Sziasztok! Van egy sr ditech-em és olyan problémám van hogy ahogy átlépem a 70km/h-t hirtelen elkezd lassulni és úgy csinál mintha nem is húznám a gázt. miután lelassultam kb 60ra újra gyorsul
Sziasztok.
Raktam az Areámra egy 70-es hengert....
Tünet: előtte a végsebességem egyenes úton 83-85km/h között volt Leo vince ZX-el....
Azóta a 60 szigorú....
Nincs az az erős meghúzás sem, mint a régi kopott 50-es hengernél...
Gyertyát néztem, viszont kormos mint az atom
Próbálkoztam több levegőt adni neki de úgy vélem a gyári 12-es karbi, itt már kicsinek bizonyul légáteresztés terén, 92-es benzinfúvókával....
Ezúton érdeklődnék hogy van -e valakinek eladó 15-től felfelé karbija, fekvő vizes minára...
Előre is köszi Karika...
Lehet neked is a testeléssel van a gond.előfordult már mással is,hogy kilazult esetleg feszabályzó...ismerősömnek behalt ,utána kiverte az összes égőt,nem győzte cserélgetni mondom hozd már el a gépet mérjünk rá mikor jár a motor,18V körül töltött szóval,vagy kontakt valahol,vagy szabályzóra tippelnék.
Ha ráülsz le fel ugrálsz rajta és leng mint egy hintó akkor a telo jobb váll felett erőteljes lendítés és egy ugyanolyan jó darab beszerzése megoldja a dolgot.
Hali! 99-2000-es SR-em van. Valami kotyog rajta hátul, de nem tom mi lehet az. Főleg, akkor lehet hallani mikor rámegyek valami bukkanóra, vagy mikor lelököm sztenderről. Lehet, hogy a lengéscsillapítónál nem jó valami? Szerintetek?
Hello
itt az sr-em képe
kéne egy kis segítség a motoromon nem működik a lámpa index meg műszerek se pedig pár napja még ment az aksim is lemerült szerintem nincs töltés de viszont a motor működik nem tudjátok mi lehet a gond? mit kéne kicserélni?
előre is kössz!
Sr 50 em van 1993-as(állóhengeres). A gond az lenne, hogy a hátsó teleszkóp alatt olaj folt van ez kb 10 km után jön ki ha letörlöm onnan.Nagyon lassan szivárog de kb 50 km után a hajtás burkolatát szinte ellepi. Most cseréltem hajtóműolajat és azt tapasztaltam hogy a hajtástól jön ki az olaj mert mióta kicseréltem friss olaj szivárog és nem tudok rájönni hogy honnan mivel a hajtás burkolata ahol illeszkedik ott nem olajos. Valaki segítsen hogy hogy tudnám megszüntetni ezt a szivárgást már minden csavart meghúzogattam tehát nem ott van a gond.
Előre is kösz!
ja értem most már teljesen :D
akkor már tuti, hogy az enyém stealth, viszont engem az összes érdekelt volna, csak nincs leírva sehol, hogy melyik milyen...
Utána olvastam kicsit, de mire megtaláltam, golyóztak a szemeim
Az enyém: Sr 50 Stealth (minarellis, vízhűtéses, fekvőhengeres, hosszú blokk)
A többi pedig, amiket találtam:
Sr 50 www: minarellis, léghűtéses, fekvőhengeres, hosszú blokk
Sr 50 AC: Air Cooled (léghűtéses)
Sr 50 LC: Liquid Cooled (vízhűtéses)
Van rajta egy Zx kipu, 4,1-es görgők, fehér kontraszt, új szíj, a hézagoló kivéve az első variátor közül, karbon 3,5-ös membrán....
Jelenség: simán lábbal (papucsban!) visszatartom a szutykot, nyél gáznál. Jah újraferrodolozott kuplungpofákkal!
A bajom az hogy egy bizonyos fordulatig pörög csak....kb 2500 rpm...ha elindulok vele akkor felveszi a lapot.