Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.
Van rajta egy Zx kipu, 4,1-es görgők, fehér kontraszt, új szíj, a hézagoló kivéve az első variátor közül, karbon 3,5-ös membrán....
Jelenség: simán lábbal (papucsban!) visszatartom a szutykot, nyél gáznál. Jah újraferrodolozott kuplungpofákkal!
A bajom az hogy egy bizonyos fordulatig pörög csak....kb 2500 rpm...ha elindulok vele akkor felveszi a lapot.
Nekem a volt SR em gyári állapotában(50esként) Gianelli Reverse kipuffal és 3,5grammos görgőkkel 95-100között tudott,ami persze valósan 10% al kevesebb! 70es szett vétele után nekem sem lett vmi jó (12es karbival),variátort akár hogy variáltuk(görgőszett,kontrasztrugó,kuplungrugó),20-
30ig gyengébb volt mint az 50essel! Ezért vátlak meg útjaink
Szia! Nem feltétlenül a karbi kicsi,bár 70es szetthez mindenképpen legalább egy 17.5 ös karbit ajánlanák! Motoforce-ban viszonylag olcsók újan : http://www.scooterracing.hu/pr...
De sztem a 70es szetthez át kellene görgőzni a variátort...Illetve lehet hogy a ZX 50es szetthez van tervezve ezért nem a legjobb így a teljesítményleadása!
Sziasztok nekem van egy 96-os Sr LC-m és lenne egy olyan kérdésem hogy milyen gyújtás rendszer van benne Ducati energia? vagy más?
am minarelli blokkos
Sziasztok! Van egy sr ditech-em és olyan problémám van hogy ahogy átlépem a 70km/h-t hirtelen elkezd lassulni és úgy csinál mintha nem is húznám a gázt. miután lelassultam kb 60ra újra gyorsul
Sziasztok.
Raktam az Areámra egy 70-es hengert....
Tünet: előtte a végsebességem egyenes úton 83-85km/h között volt Leo vince ZX-el....
Azóta a 60 szigorú....
Nincs az az erős meghúzás sem, mint a régi kopott 50-es hengernél...
Gyertyát néztem, viszont kormos mint az atom
Próbálkoztam több levegőt adni neki de úgy vélem a gyári 12-es karbi, itt már kicsinek bizonyul légáteresztés terén, 92-es benzinfúvókával....
Ezúton érdeklődnék hogy van -e valakinek eladó 15-től felfelé karbija, fekvő vizes minára...
Előre is köszi Karika...
én is feszültség szabályzóra tippelek de nekem az égők egyben vannak, de ez jó ötlet nekem is rá kéne mérni kössz
Lehet neked is a testeléssel van a gond.előfordult már mással is,hogy kilazult esetleg feszabályzó...ismerősömnek behalt ,utána kiverte az összes égőt,nem győzte cserélgetni mondom hozd már el a gépet mérjünk rá mikor jár a motor,18V körül töltött szóval,vagy kontakt valahol,vagy szabályzóra tippelnék.
nem a biztosíték az jó
Ha ráülsz le fel ugrálsz rajta és leng mint egy hintó akkor a telo jobb váll felett erőteljes lendítés és egy ugyanolyan jó darab beszerzése megoldja a dolgot.
Hali! 99-2000-es SR-em van. Valami kotyog rajta hátul, de nem tom mi lehet az. Főleg, akkor lehet hallani mikor rámegyek valami bukkanóra, vagy mikor lelököm sztenderről. Lehet, hogy a lengéscsillapítónál nem jó valami? Szerintetek?
A motoromhoz jobb első fehér indexbúrát honnan tudok szerezni?
Biztosíték?
Hello
itt az sr-em képe
kéne egy kis segítség a motoromon nem működik a lámpa index meg műszerek se pedig pár napja még ment az aksim is lemerült szerintem nincs töltés de viszont a motor működik nem tudjátok mi lehet a gond? mit kéne kicserélni?
előre is kössz!
Vizes hosszú minarelli 97-99 körülről.a www -nek más a has idomjuk.
Ez lenne a moci:
Hali!

Sr 50 em van 1993-as(állóhengeres). A gond az lenne, hogy a hátsó teleszkóp alatt olaj folt van ez kb 10 km után jön ki ha letörlöm onnan.Nagyon lassan szivárog de kb 50 km után a hajtás burkolatát szinte ellepi. Most cseréltem hajtóműolajat és azt tapasztaltam hogy a hajtástól jön ki az olaj mert mióta kicseréltem friss olaj szivárog és nem tudok rájönni hogy honnan mivel a hajtás burkolata ahol illeszkedik ott nem olajos. Valaki segítsen hogy hogy tudnám megszüntetni ezt a szivárgást már minden csavart meghúzogattam tehát nem ott van a gond.
Előre is kösz!

pls segítsetek!
Eladó Malossi elektronika SR 50 DITECH-hez.
ár: 15000 Ft
Érkedlődni:atta916@freemail.hu
ja értem most már teljesen :D
akkor már tuti, hogy az enyém stealth, viszont engem az összes érdekelt volna, csak nincs leírva sehol, hogy melyik milyen...
Hosszú,rövid mina, levegős,vizes,fekvő, álló válassz.
Blokk típus nem csak 3 féle van?
(minarelli, morini, piaggio)
évjáratnak meg minek külön nevet adni? nem elég az évszám?
A blokk típus és az évjárat a különbség az sr-ek közt. Ha vártál volna egy kicsit akkor nem jojoznának a szemeid.
Utána olvastam kicsit, de mire megtaláltam, golyóztak a szemeim

Az enyém: Sr 50 Stealth (minarellis, vízhűtéses, fekvőhengeres, hosszú blokk)

A többi pedig, amiket találtam:
Sr 50 www: minarellis, léghűtéses, fekvőhengeres, hosszú blokk
Sr 50 AC: Air Cooled (léghűtéses)
Sr 50 LC: Liquid Cooled (vízhűtéses)

A többit nem vágom
Egyszerűbb ha feldobsz pár képet a motorról jobb bal oldal eleje jó minőségben és vágjuk azonnal.
Annnyi féle van hogy oldalakat lehet írni róla.