Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pesten rengeteg bontó van, érdemes őket meglátogatni, mert nagyon sok alkatrészük van, bár bontottan első idomokat nem biztos, hogy kapsz, mert ugye ha robogót törnek, akkor valószínűleg az eleje megy tönkre, ergo azok az idomok használhatatlanok pont, amik neked kellenének. :(

Nekem lenne egy kérdésem:
Mi a különbség az Aprilia Sr 50 AC/LC/STEALTH/NETSCAPER/STREET/R/RACING/SPORT/FUNMASTER/
WWW között...
Annyi féle van és nem tudom, hogy melyik micsoda, mi a különbség, mivel tud mást, vagy miért jobb az egyik, mint a másik. Pont emiatt a sokféle változat miatt nem tudom, hogy nekem pontosan milyen is van.

Pls help :D
Sziasztok!
Új tag vagyok és a segítségeteket kérném.Van egy 94-es sr 50-em,nemrég vettem.Első orridom,első lámpa,első indexek és a km óra körüli idom kellene.Bontottan.Van ötletetek,hogy hol lehetne beszerezni?A netet már 2 hete bujom és semmi.Újat találtam de az nekem drága.Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv:Tibi
Szia
A motor a 17. kerületben található!
HA érdekel komolyan, összehozzuk a dolgot!
Üdv
szia.
merre lenne a motor?
Sziasztok!

Ennek a hozzászólásnak az előzményét tekintse meg valamelyik szerelőzseni legyen szíves, mert fontos lenne tudnom, hogy mi a gond.

Azóta megnéztem úgy is, hogy az akkut feltöltöttem, de mint beigazolódott, nem azzal van a probléma.

Köszönettel: Ádám
Sziasztok! Eladó Aprilia SR Di-Tech-re LeoVince ZX kipufogó. (100 km-t mentem vele). A motor eladása miatt le lett véve a kipufogó.
Ára: 25.000 Ft
Sziasztok!
Vizes minára érdekelne 70-es fekvő hengerszett...
Jó állapotú érdekel, vagy felújítandó is...reális áron...
bocsi nem még hanem mék lenne az érdemesebb
Hello
Sr t szeretnék venni ujonan sztetek miet vegyek ditchet vagy karbisat ?NEm szeretném tuningollni max pufó meg variátor görgö légszűrő sztetek még lenne érdemesebb?
az 50 es után a km-ert lehagytam.
Hali!

Sr 50 em van 1993-as(állóhengeres). A gond az lenne, hogy a hátsó teleszkóp alatt olaj folt van ez kb 10 km után jön ki ha letörlöm onnan.Nagyon lassan szivárog de kb 50 után a hajtás burkolatát szinte ellepi. Most cseréltem hajtóműolajat és azt tapasztaltam hogy a hajtástól jön ki az olaj mert mióta kicseréltem friss olaj szivárog és nem tudok rájönni hogy honnan mivel a hajtás burkolata ahol illeszkedik ott nem olajos. Valaki segítsen hogy hogy tudnám megszüntetni ezt a szivárgást már minden csavart meghúzogattam tehát nem ott van a gond.
Előre is kösz!
Annyira nem kell beszarni a ditech-től csak jó helyre kell vinni csináltatni,de nem a márkaszervízre gondoltam!
Elvitték.Bukta az egész keményen.Ül a piac ,ditechtől fél mindenki,nem volt 100-as a fényezés és gyárit keresnek tuningos senkinek sem kell.Van még 2 robim a mala meg a fehér izé ami megy mint a csík emelgeti az elejét.
190e ért ment el.De kell a pénz a nagyra így mennie kellett.Megy a mala is ha lessz időm rendesen összepakolni.És lehet kidobálok a fehérből is minden tuningot szerzek egy vázat és lessz 50-es bevásárlógép.Nameg az SR-2 is össze lessz rakva.
Tényleg elkelt a szekér? Mennyiért sikerült megszabadulni tőle? Most jön a malaguti eladás?
Miért,volt vmi gond vele?Csak azért kérdem mert az enyémet ma vitték el,és érdekelt vna.Szerintem az enyémet jól adtam el,360-ba vitték el háztól.Most néznék vmi olcsóbbat,de a választék az hatalmas ,és vmi megbízhatót szeretnék.
Hál istennek már nincs nagyon olcsón adtam.
Sziasztok!
ZOLI 32!Megvan még a vasad,ha igen mennyiért kínálod?
Köszi.
Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy 2000es évjáratú fekvő minás vizes 2 es SR. Azt csinálja, hogy szaggatva megy, karbi tiszta, szűrő tiszta, összes schuber tű állás kipróbálva, üzemanyag levegő keverék beállítva. Eleinte ment rendesen és csak nagyobb gázadáskor darált be. most már 30 tól csinálja és rángatva megy. gyertya őzbarna mostmár.
Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni.
üdv: zoli
Sziasztok!

Már párszor írtam, hogy volt egy kis önindító gond a nemrég vásárolt minarelli blokkos karbis sr 50-esemmel (2000-es évjárat)

Nos ma kikaptam az önindítót, megnéztem mi lehet a baja, szabadon futtattam, de külsőleg sem az önindítónak, sem a fogaskerekeknek, amit meghajt nem volt semmi sérülése. (Legalábbis annak a 2 fogaskeréknek, amit a kis lyukon keresztül látok.) Nem tudom, hogy milyen erősnek kell lennie az önindítónak, de faterom szabad kézzel megfogta és önindítóztam, nem forgott el. Mennyire kell erősnek lennie, ahhoz, hogy beindítsa a motort? Lehet ez a baja?

Az akksi elméletben teljesen jó, gyújtás van, önindítót forgat.

Segítséget, illetve tanácsot kérnék.

Üdv: Ádám

ui: valaki írta, hogy a variátornál kellene megnéznem a szabadonfutót. Ezzel kapcsolatosan az lenne a kérdésem, hogy a hajtást szét kéne szednem? Kifolyna a hajtásolaj?
Sajnos ennyi ez a márkaszervíz átka nagyon.A gyertya irtó drága az fix amit te vettél meg hát nem tudom de 1250-ért még nem láttam Champion RG6YC-t még motorboltban is 2400,- levegőszűrőt aranyárban mérik a gyárira megtévesztésig hasonlító malossi red filter is 1500 Kistarcsán hajtásszíj OK az KB ennyi bár a tipusát nem vágom mit tesznek bele.Olajpumpa van benne szíjas az is OK 1000 körül van mindenhol az ára ez hajtja a vízpumpát én nem spórolnék vele mert irtó nehéz kibugázni a pumpát ha gáz lessz.
A többi rendben van.Munkadíj hát istenem márkaszervízes díj ez még az olcsóbbak közé tartozik ha ragaszkodsz a garihoz vidd oda legfeljebb beszéld meg velük hogy az alkatrészeket viszed csak tegyék bele.Törvényileg ha megfelelő típusú cuccot viszel el kell fogadniuk.Ha nem érdekel a gari csináld meg otthon és töredéke lessz.
Aprilia SR50 Ditec Factory 2008
8000-es szerviz ajánlat.
Valaki adjon már nekem tanácsot, nem értem ezt a kötelező szervizt. Felhívtam az Apriliát, hogy lassan 8000-nél járok és bejelentkeznék kötelező szervizre. Semmi gond 3 hét múlva mehetek és 30e Ft. Kitértem a hitemből.
Gondoltam ezt megkérem írásban is, megkaptam: Gyertya: 3 298Ft Levegőszűrő: 3 890Ft Hajtásszíj: 3 985Ft Olajpumpa szíj: 992Ft Hajtás olaj: 740Ft Apró és segédanyag: 675Ft Munkadíj: 12 000Ft Összesen: 25 580Ft
Ahogy én és a szervizkönyv gondolom a 8 000-es szervizt: Gyertya: 1250Ft (saját magam vettem, gyári) Levegőszűrő: 0 Ft (nem kell cserélni, csak tisztítani) Hajtásszíj:3985 Ft (ok) Olajpumpa szíj: 0Ft (nem látom, hogy cserélni kéne, van egyáltalán a ditec-ben ilyen?) Hajtás olaj: 0Ft (12000-t kell cserélni) Apró és segédanyag: 675 Ft (Kíváncsi lennék, hogy mit takar, de legyen) Munkadíj: 12 000 Ft (2 óra ) Összesen: 17 910 Ft
Mit lehet ilyenkor tenni? A Garit nem akarom elveszteni.Írjak a fogyasztóvédelemnek, vagy írjak Olaszországba az Apriliának, egy kicsit lehúzásnak tartom, amit csinálnak. Nem beszélve a 4 000-es szervizről, ahol csak a számlán szerepeltek a tételek, de semmit nem cseréltek.

Medve
Meg szülinapot.
Nem vészes jó ez a kakucs a 200-as runereknek még a dekli is leért marc kolléga nexusán meg az oldalstender karcolt.Jól nyomták.Én a kotvány SR-el nyomultam de a tudásom nem ér fel a robikupásokkal.Jó volt egy csomó emberkével találkozni voltak szép számmal nagymotorosok is.Mjd jövőre.Amúgy meg jó névnapot.
Legközelebb összehozzuk. Vasárnap meg apámmal mentem szentesre, meg családi ünnep. 11-én volt a szülinapom, meg a páromnak a névnap 1-jén. Néztem én is kakucsos képeket a burgman.hu-na hát mit mondjak éppen, hogy nem ér le az alja úgy döntögetik. Én nem merem így. Féltem magam is, meg a motort is. Csak én dolgoztam meg érte, adni meg nem ad másikat senki.