VóttamJó volt mentem pályán így rájöttem belőlem versenyző sosem lessz még közepes motoros is csak jó sok Km múlva.Kiscsákók körbemotoroztak még naggyal is me féltem a szaros életem.De nyomultam egy lightos pályát egy MP3-al igazi élmény volt kicsit lassan tol de olyan stabil mint egy világítótorony.Ha lessz 2 milám kidobni vennék is egyet.Szombat délután kinn voltam sokan voltak és jó vollt a szevezés is.Kár hogy nem néztél ki legalább vasárnap.
Nem hiszem, hogy a termosztát alapjárat problémát okoz. Inkább ha rossz a hőgombád akkor. Ha a hőgomba normálisan jelent a computer fele akkor az úgy adagolja a benzint.
Én annyira nem reszketnék. A burgman sem melegedik negyed fölé. Azt gondoltam rossz a termosztát. Kicseréltem ugyanaz. Persze melegben és dugóban felmegy azért a hőfok, de visszahűl. Szerintem a hűtés túl van méretezve. Mindegy.. Furcsa, de megy és nem törődök vele. Víz, olajszint és go.
Leteszteltem a termosztátot úgy ahogy tanácsoltad sajna a két cső egyformán melegszik.Ezekszerint kukás a termosztát?Ez okozhatja az alapjárati problémákat is,
Nagyon gyorsan hozd el onnan,mert a gatyád rámegy és még az sem biztos hogy jó lesz!Ráadásul az alkatrészek elég drágák,amit ha beépítenek szintén húzós.Márpedig szépen beépítgetnek mindent,felszámolják aztán ha mégsem jó akkor így jártál...Egy egyszerű példa,a múltkor kérdeztem ditechre külső tárcsát milyen árban van:3700ft.Ugyanez az italmondonál 2800ft és ilyen kis összegnél ez elég nagy különbség szerintem.Nagykáta,apromotor,bejelentkezel,odaviszed,ol
csóbb is lesz,meg jó is.
Aprilia sr50 factory eladó! A moci nincs 1 éves, 4év gari van még rá! ponyvával, lánccal eladó totál újszerű állapotban kevés km-rel! 420 000 Ft ! akit érdekel írjon és küldök részletes infót!
hali! van egy 2001 es aprilia ditech robogom. vettem rá leo vince tt sport kipufogot. azota a motor le áll a be fecskendező gomb világit a kilométer órába. a helyzet a következő elvittem szerelőhőz 3 hete csinálják és semmi. most a motor kecskeméten van szervizbe. ki tudja mi lehet a gond? és kb mennyiért csinálhassák?
Szia Báz, úgy tudod hogy beindítod a mocit (teljessen hideg legyen!) hagyod ketyegni és megfogod a hengerbe és a hengerfejbe csatlakozó vízcsöveket, a két csőnek nem szabad egyszerre egyformán melegednie, Úgy emlékszem kb:50C-körül kéne nyitni a termosztátnak. Vagy pedig kiszereled, és vízben megmelegíted amit mérsz valamilyen hőfokmérővel.Hideg állapotban teljesen zárnia kell
Hello!A motorszám a kerék és a hátsó rugóstag között van az én állóhengeres blokkomon, de az is megeshet hogy nincs rajta, egy régebbi blokkomon se volt semilyen szám.
Sziasztok!
Minarelli blokkon, a gyújtás ellenőrzéséhez elég félrekötni a vízpumpát, úgy hogy nem engedem le a vizet?
Valaki csinált már ilyet?
A másik...ma mértünk kompromisszumot a motorban, ami 6 bar!
Attól lehet, hogy nem indul el ez a f@s kis emelkedőn?
Pl.: mint a rokkantfeljáró....ott már nem megy fel... pedig új a röpsúly, és a szíj is....
Előre is köszi az észrevételeket, és válaszokat....Karika
Aprilia sr50 factory eladó! A moci nincs 1 éves, 4év gari van még rá! ponyvával, lánccal eladó totál újszerű állapotban kevés km-rel! 420 000 Ft ! akit érdekel írjon és küldök részletes infót!
Üdv Mindenkinek!Vettem egy állóhengeres léghűtéses SR50 robogót és nem találom rajta a blokkszámot,csak ahol a hajtóműolajat kell betölteni hátul fölötte van négy betű.Valaki írja már meg legyenszíves,hogy hol kéne lennie és hány karakterből áll.Előre is köszi!
Hogyan tudom megállapítani, hogy rossz a termosztátom? A vízhőfokmérőm mutatója kb. 3 km után mozdul ki és kb 10 km után áll be közép alá egy picivel.Közép fölé eddig egyszer ment mikor egy kilátohoz mentünk föl 2km 15%-os emelkedő 30km/h-val.
Hali! Engem az érdekelne, h mennyit lehet kérni gyári minarelli cuccokért? Van komplett gyári henger-dugó-karbi-fötengely-gyári gyújtáselektronika, gyári kipuf! Ezekben a cuccokban összesen 13770 km van! A henger, dugó és a főtengely nagyon szép állapotban van! Kb mennyiért lehetne egyben eladni szerintetek?
Szia!
Örülök, hogy megy! Most mondhatnám, hogy a francba meg hasonlók! Igazából sajnálom is, de nem gondoltam h ez a baja! A motornak semmi rendellenes hangja nem volt mikor megállt alattam! A dugattyú amire lecseréltem az előzőt, láthatóan semmiben sem különbözött az eredetitől! Viszont akkor ez okozta a hibát!
A blokk szétszedésére nem is gondoltam, mert az összeszerelés óta nagyon szépen szólt!
Az egészből a tanulság az, hogy nem értek eléggé ehhez az egészhez! Emiatt is vittem végül szervízbe, ahol gondoltam én hülye, hogy meg tudják mondani mi a szar a motorban! + nincs sem nyomásmérő órám, sem kompressziómérőm, semmi hasonló műszer!
Szarul jártam, tanultam belőle!
Én annyira nem reszketnék. A burgman sem melegedik negyed fölé. Azt gondoltam rossz a termosztát. Kicseréltem ugyanaz. Persze melegben és dugóban felmegy azért a hőfok, de visszahűl. Szerintem a hűtés túl van méretezve. Mindegy.. Furcsa, de megy és nem törődök vele. Víz, olajszint és go.
csóbb is lesz,meg jó is.
Minarelli blokkon, a gyújtás ellenőrzéséhez elég félrekötni a vízpumpát, úgy hogy nem engedem le a vizet?
Valaki csinált már ilyet?
A másik...ma mértünk kompromisszumot a motorban, ami 6 bar!
Attól lehet, hogy nem indul el ez a f@s kis emelkedőn?
Pl.: mint a rokkantfeljáró....ott már nem megy fel... pedig új a röpsúly, és a szíj is....
Előre is köszi az észrevételeket, és válaszokat....Karika
Örülök, hogy megy! Most mondhatnám, hogy a francba meg hasonlók! Igazából sajnálom is, de nem gondoltam h ez a baja! A motornak semmi rendellenes hangja nem volt mikor megállt alattam! A dugattyú amire lecseréltem az előzőt, láthatóan semmiben sem különbözött az eredetitől! Viszont akkor ez okozta a hibát!
A blokk szétszedésére nem is gondoltam, mert az összeszerelés óta nagyon szépen szólt!
Az egészből a tanulság az, hogy nem értek eléggé ehhez az egészhez! Emiatt is vittem végül szervízbe, ahol gondoltam én hülye, hogy meg tudják mondani mi a szar a motorban! + nincs sem nyomásmérő órám, sem kompressziómérőm, semmi hasonló műszer!
Szarul jártam, tanultam belőle!