Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak azért mert én is tok egy ditechet:D amit pici javval meglehetne csinálni meg arra lettem volna kiváncsi mennyire kapósak mostanában?
Szevasz dávid!
A biznisz részébe nem avatlak be mert az szakmai titok! hahahaha.
Egyébként már le is foglalózta egy ismerősöm és 170-be alkudtunk meg,még ma elviszi.
Többet nem árulok el mert hamar megöregszel.
kössz
Ja.RG6YC
Zoli megtod mondani a Champion gyertya tipusát?
Én megmondtam vagy megmondtam.
és mennyiért is vetted meg meg most mennyiért árulod tovább?:D ha ezeket megmondanád amugy akkor marha jól jártál.
Szevasz Mafflali!
Miután hétfőn megvettem a mocid,beüzemeltem a karbis átalakítást,és láss csodát azzal sem indult el.
Ezekután átnéztem az üzemanyag és a gyujtás útját de jónak találtam.
Mire a lendkereket kézzel tekerve a motort igy átforgatva,mondhatnám nem tapasztaltam kompressziót.
Műszerrel a kompressziót mérve derült ki hogy nem elégséges (3bar volt ezzel pedig még egy karbis sem indul el!)
Leszedtem a hengert és tropa volt a dugattyú (mellesleg nem is di-tech dugó volt) szoknyáig le volt égve,és 2mm-es karcok voltak a dugón és a hengerben egyaránt,gyürük leragadva,és fötengely szimeringes is volt.
Atomjaira szedtem kicseréltem benne mindent,és már pötyögött is karbisan.
Vérszemet kaptam és gondoltam megnézem a di-tech alkatrészekkel is.(visszaalakitottam)
Nem akartam hinni a fülemnek mikor pöccre indult inmár inyekciósan!
Kicseréltem a porlasztócsúcson a teflon gyürüt is épp volt otthon egy új.
Eddig tökéletesen müködik a di-tech már tekertem vele 150km-t,hiba nélkül!
Azt hiszem árulom is tovább!

Kicsit jobban belemerülhettél volna a dologba mert nem volt nagy baja,és a ditech fődarabok meg jók voltak.
A szerviz ahova meg bevitted én a babettámat nem adnám a kezükbe!
Sziasztok.
Nekem van egy rakétalámpás fekvő minás vizes SR.
Annyi bibim van vele. Megyek mondjuk 60al, húzok egy gázt és elkezd darálni és olyan mintha leállna de nem áll le, elengedem a gázt 5-10 másodperc és aztán megint megy. Karbi, szűrő tisztíva, beállítva, új gyertya, de nem változott.
Légyszi segítsetek.
üdv:zoli
Sziasztok!Sr factory-ra keresek első sárvédőt illetve rendszám tartó keretet!Dobjatok nekem egy mail-t,ha valaki tud valamit!Égető szükségem lenne rájuk!Köszönöm!Sziasztok!
vagy esetleg legyártassz hozzá egy átalakítót ha persze ugyan oda fut be mint a morinisbe vagy kicseréled a pigis és a morrinis könyökét
Pedig vagy hegesztesz vagy eladod.
És akkor ezt nem lehet megoldani sehogyan se ugye? hegesztgetni meg húzós
Minden új SR pigis.Valahol külföldi viden láttam morinist de azt inkább kiállítanám olyan ritka.
És nincs olyan új SR, amire rátudnám rakni?
Nem.
Van most egy 2003as di-tech-em, és ha lecserélném majd vmikor egy új sr-re, mondjuk factory-re, akkor arra fel tudnám rakni a di-tech-re való (morini blokkos) ZX kiput?
Pont ugyanabban a sorrendben rakd össze a hézagolókat és minden francot ahogy levetted így nem lehet elrontani.
köszí a segítséget, eddig én is eljutottam
Ne keresztbe rakd és legyen bene mind a 6 db és ne keverd az csak martiniban jó.
Sziasztok! Az a kérdésem lenne, hogy hogyan kell a görgőket belerakni? van vmi technikája, vagy mindegy melyiket hogyan, milyen oldallal rakom bele?
97-es évjáratú sr 50 lc-nek hány literes a benzintankja?
Hát az baj.Na mindegy majd egyszer ütközünk.
Köszi a a válaszod szasanyi
Akinek ditech-je van és hangoltatott sportkipura azt kérem írjon. köszi
Zoli, sajnálom, de nem tudok menni kakucsra a jövő héten. 1-részt anyagiak miatt, mert vagy megyek kakucsra ami minimum mínusz 5 rugó, vagy megyek faterommal dolgozni +10 rugóért. Jövő héten meg irány a balaton és kell a pénz. Elveszett a kocsinak az egyik kulcsa is. Mivel immos, 14 rugóért kapok hozzá egyet. Mint megtudtam adjak hálát hogy csak egy suzukim van....