Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg termosztát gond ha még van benne.
Szia valószínűleg átégett a hengerfej tömítésed, a hibakód is a nem megfelelő hőmérsékletre utal. De ellenőrizd le a vízpumpát is hogy rendesen működik-e.
Ja azt nem írtam,egy profi csapat csinálta EGÜMOTORS Dorog
Szia a fiamé pont 2 hete volt hajtás hangoltatni mert raktunk rá egy Gianelli Next sport kiput (gyári 50-es még a motor). Cserélték a kuplung rugókat közepesre (lila színűek azt nem tudom milyen márka kb.4500-5000-es fordulaton kapcsol. A kuplung három pofás gyári). A kontraszt rugó S6-os fekete színű közepes erősségű (medium), a variátor görgők 4,5g . A mi mocink karbis és én úgy tudom hogy a Di-tech-be nehezebb görgök kellenek és a mérete is más.
Szia! Az a baj hogy nem hangoltam hozzá. meg a kuplungom olyan hogy nem gyári hanem hozzáragasztottak egy vastagabb pofát. És igy próbálgattam egy gyárival meg pár rugóval.Viszatettem ez eredeti piros rugót és azóza ilyen. szerintem megnyúlhatott. Neked hány grammos görgők vannak benne?
meg milyen színő kis,nagy rugó?
Sziasztok. Akadt ma egy kis gond a géppel (2002-es sr ditech). A problémám a következő a hűtővíz kiegyenlítő tartály kupaklyánál nyomja ki a vizet ha nagyobb fordulatszámon használom,valamint alapjáraton magátol felpörög és mindjárt le is áll,ha újraindítom az injektor chek lámpa 18-at villan egymás után.Ha valaki tud légyszi segítsen előre is köszönöm.
Ja, és most nézem a képeidet neked nagyon szép sport kipud van tehát még magasabban kéne lennie a kapcsolási fordulatszámnak.Feltéve ha hozzá volt hangolva a hajtás.
Kb:2500-3000-es fordulaton kéne kapcsolni egy alap kuplungnak úgy emlékszem.
Szia ,de Mért bántottad?
szaisztok. Szerintetek miért forog alapjáraton a kerék? Ha leteszem a sztendejről akkor meg lefullad ha nem húzom a gázt? Mit tudok tenni?Nem attól van hogy a kuplungrugók meglazultak,mert piszkálgattam?
80-90 között megy, szval akkor lemondok róla:D
Sportprogram létezik csak nem chiptuning. Egy kérdés van. Mennyit megy a motorod? Ha 80-90 között akkor fojtatlan elektronikád van és semmi értelme a sportprogramnak.
Sziasztok, szerintetek egy 2003as Di-Tech-re mennyibe kerül egy chiptuning?
Szia Ádám! Írd le az e-mail címed és én pontosan leírom neked mert nekem is pontosan ilyen problémám volt a mocival!
aterd@freemail.hu-ra írj! De csak holnap tudok rá válaszólni!
üdv.
Passz bontókat keresd.Viszont ők komplett műszert fognak adni.

www.robogobonto.hu
link

Bal oldal varátor dekli alatt jó mélyen.Ha nekiesel legyen valaki melletted aki látott már ilyet úgy könnyebb.
Elrohadtak a műszerfal világítás foglalatjai, új foglalatokat hol tudok venni, vagy honnan tudok szerezni?
Köszi a tippet, igazából szerelővénát érzek, és csinálnám is, csak még akkor sem tudom, hogy hol van :D Melyik oldalon szedjem le a szerelőfedelet, mit keressek?
Úgyis magamnak fogom szerelni, szóval meg kell tanulnom :D
Ha minarelli és pörgeti az önindfítót akkor az önindító szabadonfutója lehet rossz.link

Viszont ez csak tipp ha nem szeded szét és nézed meg elmélkedhetünk rajta forumon javulni nem fog.Ha nem érzel magadban szerelővénát és barkácskedvet GO szervíz.
Hali!

Nemrég kértem tőletek segítséget, de senki sem reagált a hsz-omra, szóval újra megpróbálom :)
Van egy 2001-es minarelli blokkos sr 50-em, amelynek az önindítójával van valami gond, ezért csak berugókarral tudom indítani...
(Ma is amikor a kis alapjárat miatt leállt a lámpánál, le a motorról, középsztender, fék be, gázkar+berugó kar és ott szarakodtam vele, ahelyett, hogy megnyomhattam volna a kis gombot és pöccre indult volna :D)

Szóval az a helyzet, hogy az akksi jó (töltés van+öndindítót forgatja) de egyszerűen nem akar beindulni a moci. Adja a hangot az önindító, (mintha semmi baja nem lenne,) de egyszerűen nem indul :S

Valakinek lenne valami ötlete, hogy mi baja lehet?

Illetve azt is szeretném megkérdezni, hogy az önindítót merre találom a motoron, ugyanis a használati útmutató nem írja a jelenlétét :D
(Bocs ezért a kérdésért, de még kezdő motoros vagyok, hálás lennék a segítségért)

Üdv: Ádám
Majd megírom nektek hogy mire jutottak de szerintem is hengerfejes!
185 ezer volt az irányára és 160-ért odaadták!Amúgy nagyon egybe van a gép!
Köszönöm a hozzászólásokat nektek!
Zoli ez nem biztos van aki nem érti meg ezeket a motorokat sőt a neten is lusta utánna nézi és eladja olcsón. Amugy szerintem is hengerfejes
Nekem is volt, hogy a vízhőfokmérő piros tartományba feugrott néha! Szétszedésnél viszont kiderült, hogy a hengerfej és a henger között kis hézeg volt (mm tört része). A tömítés szemmel láthatóan ép volt, de a hengerfej "kormos " volt ott, ahol a hűtővíz járatai voltak! Szerintem az égés a hűtővizet eléggé melegíthette!
Köszi szépen én is ezt tippelem!Jövőhéten kiderűl mert beadtam szervízbe!
Jah és 160e-res használt motor luti mindenképp ha karbis akkor is de ditechnél mégúgy.Viszont a hűtési problem mindegyiknél előjön ez nem tipus és évjáratfüggő.