Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kell egy vadiúj, morini blokkhoz való kompresszor, szólj! A számla és a csomagolás is megvan! Nem tudtam használni! Új ára: 34.000
Ja.link
Viszont eléggé be van nyáron táblázva.Várni kell rá.
Köszönöm a gyors válaszod.
Esetleg a Nagykátai szerelő elérhetőségét meg tudnád adni?
A gyűrűhézagot kell beállítani és a dugattyúján a csap illesztését.Ha a fenékszelep nem zár akkor nem elég a felújító cserélni kell az egészet.
Semmi különös a csapot kapod meg a gyűrűt.Mindkettőt be kell passzítani a kompresszorba le van írva a menete a készleten beszerzés itt:link csak synerjecthez jó.
Szia zoli32.
Tudnál egy kicsit többet mesélni a kompresszor felújitásról, ugy néz ki nekem is problémám van vele. Hol lehet alkatrészt szerezni hozzá stb...
köszi
Bár én szépen lassan szedegetem kifelé a fölösleges szarokat :D
Ha Szikra van akkor igen
Köszi a segítséget! És a ditech elektronikával működni fog?
Az a 150E: 40E benzinszivattyú, 50E főtengely, dugattyú, csapágyak stb... 35E kompresszor. Egyedül a kompresszort volt hiba megvenni!
Bátorkodtam szétnézni neked, hogy segítsek kicsit.. automataszivatós karbi szivatóval 15.000.-Ft, Szívócsonk új 12.000.-Ft
www.robogobonto.hu
Szerintem ki lehet azt hozni olcsóbban is... rajta hagyod az injektort akkor nem kell hengerfej... akkor ha nagyon takarékoskodsz (Mint az aki az én mocimat alakította át.. :D) akkor semmi más nem kell csak egy suzuki katána szívócsonk és karbi+ a membrános benzincsap oszt kész (Jah és ez automata szivatós...) Néz körül robogó bontókba ha használtat veszel szerintem 30-ból kijössz.
Rossz helyre vitted azt a 150e ret.Az iteen a gáz.A töredékéből rendberakták volna nagykátán.
Inkább az viszi a pnénzt nem a tipus.Mint mondtam az enyém köszöni szépen nagyon jól megy idestova 1 éve.A múlt évben költöttem rá 4500-at és fel lett újítva a kompresszor.2 éve meg volt egy gyűrűtörés ami jó 20e be került.Oszt slussz.Tegnap csapattam vele full gázon mindenhol esőben sárban azon kívül hogy koszos lett semmi baja.Pedig nem 60-70 KG vok.
Az a helyzet, hogy ez nekem most túl sok! Nem azt mondom, hogy nem éri meg, csak nincs rá ennyi lóvé! Nagyon sajnálom, de azt hiszem, hogy szétbontom! A bontós oldalmnak - amit ajánlottatok - írtam, Ők is azt ajánlották, hogy inkább javíttassam meg! Viszont ha én veszek pl. egy bontott fojtószelepet, akkor kérdés, hogy meddig fog az is működni?
A jelképes összeg azt hiszem tudom mit jelent Ha szétárulom, akkor tuti, hogy sokkal több pénzt hoz , csak idő kérdése!
Mivel fősuliba járok, ha meg nem akkor dolgozok, így motorozni nincs időm! Csak munkába járok vele. Egy simson meg olcsóbb, van alkatrész szarért-húgyért!
Persze baromira bánt, hogy az elmúlt egy évben kb: 150E költöttem rá és ott áll a garázsban Ez az a helyzet, amikor végképp nem éri meg leadni (arra mondom, ha menne), ahhoz, hogy menjen, meg sokat kell rákölteni, bármelyik alternatívát is választom!
Ez a típus nyeli a pénzt, bár még mindig az egyik legszebb 50 ccm robogó!
kell ez ami 63 ropi kell egy karbi (dellorto) 13 ropi kell (dellorto)kézi szivató 2500 ropi kell benya csap 2000 ropi gyakorlatilag ennyi.
Ez:80500+ postaköltség.
A többi már csak kézügyesség,és kreativitás kérdése.
A hengert hengerfejet nem is kell bántani ha rajta hagyod az injektort.
Kb a lényeg:rádugod a csatira a malossi cumót,értelemszerüen a malossi rajzok alapján bekötöd és felhasználod a tartozékokat,benzint adsz a karbinak és már mehetsz is.

vagy esetleg jelképes összegért megveszem a rossz ditekket tőled!
Szia! Az enyém is Ditech volt előző életében... hát, hogy mit várj tőlle az nagyban függ a karbitól... nekem ha épp nincs kontasztrugó bajom mint most.. :D:D akkor tép rendesen.. erős a blokk nagyon jól gyorsul és mikor jókedve van akkor az ő órája szerint 110-et megy az én kis 95Kg-ommal. de nem panaszkodhatok mert Kb 3000Km-el ezelőtt kelett hozzányúlni utóljára azóta semmi.
Na Sziasztok! Végre én is hozzá láthatok a moci rendberakásához...
Na szóval az enyém túl hamar "Vált és csóri alig bír felpörögni rendesen.. ami fura hogy pihent motornál jól gyorsul... de alig 200M után elkezdi azt hogy 50-ig jó.. utána 65 ig egy hatalmas lyuk.. utána megint jó.. szerintem 85% hogy a kontrasztrugóm szar.. de azért kéne 1-2 ötlet.. Pl most piros van benne... ami elvileg +108% bár ezt nem tudom mit jelent.. nekem elvileg erősebb kéne, hogy ne váltson túl hamar.. hány %-ost vegyek? vagy mi lehet még baj?
köszi minden segítséget!
Olvasd el a 313-as oldalt ezen a fórumon
Sziasztok! Géphez jutok végre :) Innentől kb 1 hónapom van, hogy eldöntsem mi legyen a halott Ditechhel! A karbis átalakításhoz mi szükséges és ezek árai hol vannak? Kell hengerfejet, karbit kábelköteget venni? Ezen kívül mi az ami feltétlenül kell?
Ha megvan az átalakítás, mit lehet várni a géptől? Ugyanazt mint egy gyári karbistól?
Sziasztok!:D Hidegen, csörgést hallok a varátortól, én a kuplungra gyanakszom, mert indulásnál egy bizonyos fordulatnál kiold a kuplung de hirtelen, nemlehet lassan, ovatosan elindulni:S:D
Én1-hete raktam fel a fiaméra egy Giannelli Next kiput ,gyári50-es vas henger van még rajta (alap hengerekhez kiváló)szerintem jó a hangja nem ordít de sportos.Viszont teljesen át kellett hangolni a hajtást. Erősebb kuplungrugó erősebb kontrasztrugó, könnyebb görgők.A hangolást egy profi gárda végezte:EGÜMOTORS Dorog,
Hát akkor fogalmam sincs, hogy mi lehet. Nehezebb görgőkkel jobban megy mint a könnyebbel. Úgy tudom, néhány új kipuffhoz adnak görgőt meg rugót is. Amúgy is akarok rajta kiput cserélni , mert az eredeti nekem nem tetszik. Igazán hangja sincs és én azt szeretem hogy ha hallom a motor hangját mikor megyek vele.
Sziasztok

Szasanyi te egy isten vagy.
Email:bihi@citromail.hu

Köszi szépen
Sziasztok. a gyári morinis SR-embe milyen színű rugó a legjobb a variátorba?