Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

annyi szerintem elég kell hogy legyen
Hali!
Nem tudja vki, h pontosan meddig kell járatni egy Top Due Plus hengert? Mert vhol olvastam h állíttólag elég a 300km járatás neki, de az télleg elég vagy nem?
Hali!
Aprilia sr 50 em van 93-as karbis. Meddig kell bejáratni ? már kb 850 km-ert mentem vele. Mennyit kell még ?
Ha kopott akkor mindent cserélni ha nem akkor izlés szerint.
Sziasztok! szerintetek egy 50es 2003-as Di-Tech-re 50es gyári hengerre meg kell venni a variátor szettet, és a kuplungot, vagy elég csak a variáor szett is?
Köszönöm! Emlékeztem az oldalra, kerestem is, de nem találtam!
Átvenni átveszik xarért *úgyért
Sokkal, jobban jársz,ha kiárulgatod,csak időigényesebb.
Nekem van egy 91'es renault cliom,a bontósok 25ft-ot adtak volna/kg
elkezdtem szétbontani és kb 150ezernél járok.Nna motornál ugyanez kb a helyzet,ha százat adnak érte egyben már szerintem sokat mondtam,utána a benzinpumpát kapásból 10ért adják belőle például.Én biztos nem adnám be a helyedben.A másik az hogy irreális árat kérnek némelyik alkatrészért.Nézz be a vaterára ott rengeteg alkatrészt találsz,tudsz viszonyítani,igazából a motorikus alkatrészeknek jó ára van,az idomzat az nem nagyon kapós,ahogy észrevettem...bár ha szép állapotú akkor szerintem azzal sem lesz gond.
http://robogobonto.hu/index.ph... szerintem ők átveszik bontásra is .
Tudtok olyan oldalt ajánlani, ahol használtalkatrész árakat találok!
Csak ha végleg odajutok, hogy szétszedem, akkor számolgatni tudjak, árakat mondani, meg hasonlók!
Köszönöm
hali!
az lenne a kérdésem h vettem egy malossi CDI tuning gyujtáselektronikát. nah a lírásban azt volt h "Csak Minarelli / Yamaha rendszerű gyujtásokhoz használható, Ducati Energiához nem!", de mikor kiszedtem a gyári gyújtáselektronikát arra meg pont ducati energia volt ráírva:( nah viszont a kábelek/szinek mind passzoltak és a csatlakozások is! Ahogy a leírásban le van írva, "csak egyszerűen ki kell cserélni a régi elektronikával és már működik is" nah passzolni passzol, de nem tudtam megnézni h megy-e mivel a rotyesz közben a szerelőnél landolt. De sztetek működni fog, vagy nem?
Jah és nem megfelelő járatásnál mit értesz?
Adatlapomon a Dt-t Én generáloztam, és kb 15 km-ert mentem vele lightosan....azután indult a nyelezés, persze 30-as olajjal....
Forgott 10-12 ezreket, és semmi baja sem volt...míg el nem adtam...
A főtengely csúszócsapágyazását sem kell járatni.....ezt akkor miért?
"a gyűrű a henger és a dugó együtt kopnak"..........
Ezt jól írtad.....viszont az már régen rossz, ha a dugattyú is kopik...
A minarelli blokk elég rossz kivitelezésű máramelyik fekvőhengeres....
Itt ugye a dugattyú alsó része a hengerfalon csúszik....
Ezért ez egy elég rossz konstrukció....
Jah, még egy kérdés....
Milyen anyagból is készül a dugattyú? És a gyűrű?
Gondolkozzunk egy kicsit?
hali zsolo76!
érdekelne a 105-ös malossi delta kuplung!
Ez a meglátás helyes, csak a 10.000-eket húzzák ki az emberből! Nem is akartam én elvinni, de mivel mindent átnéztem, és nem jöttem rá a hibájára, így ide jutottam! Gondoltam én hülye, hogy ha rádugják az 1 milliót érő csodaműszerüket, akkor utána tudom h melyik alkatrészt kell cserélni!
Én is figyeltem miket mondtak! A teflongyűrű ugyanis egyben volt mikor keresgettem a hibát. A pillangószelep az tuti h rossz, észre is vettem már! A benzinszivattyú meg egy éves! Persze mióta szerelőnél volt azóta nem néztem szét benne! A szerelést "szak"szervíz végezte!
A dugónak is be kell kopni, nem csak a hengernek, mint minden belsőégésű motornál, a gyűrű a henger és a dugó együtt kopnak
Máskülönben mért állna be ha nem rendesen van járatva?
Ha tévedek akkor javítsatok ki....
Nem kell járatni a hengert!
Ez akkor igaz ha összeraktad rendesen, és be is derékszögelted a motort....
Ez abban áll hogy a dugattyú ne érjen hozzá a hengerfalhoz, csak a gyűrű...
Ha ezt kihagytad, akkor jó járatást kívánok...úgysem lesz jó soha....
http://www.malossi.com/Archivi...

Meg ezt is skubizd át!
Köszi, mehet tovább a küzdés.
Csökkenteni egyszerűen csak párhuzamos kötéssel lehet. Amit mondtál a nehéz belövésre, az nagyon valószínű, hiszen pl. nekem ezzel a hőgombával az ellenállásváltozás terjedelme is alapból kevés, kb. 1000 ohm, míg az eredeti hőgomba, ahogy látom, közel 26 000 ohmot változik 15 és 90 fok között. Az ECU ezt valószínű másképp értelmezi. Ha a hőgomba 20 fokon pl. 24000 ohm, akkor én az 1250 ohmommal eleve egy szegényebb kakaóval indulok, de a 240 ohm sosem veszi le a benyát annyira, hogy meleg motor alapon ne akadozzon.
Gondolom karbit levegőszűrőt pucoltál, gyertyát cseréltél.
Nézd meg a görgőket először is.
Hali! Az én mocim kb. 90-el tud menni. Na már most van olyan, hogy csak 80-al megy vagy még annyival se. Hiába húzom a gázt egyszerűen nem gyorsul. De van mikor meg semmi baja. Szerintetek ez mitől van? Segítsetek légyszi.
Elment a manual srácok